Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det Ethan Rom han Ethan het? Isåfall http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htm trykk på pre-board check-in.  :ermm:

Han gjorde det ja. Men hva betyr det?

 

 

Edit: OK.... "Other man" ... ? Har ikke lyd, sier de noe interessant?

Sorterer du bokstavene så det blir Other Man, så hører du stemmen som sier "Just give us the boy" og "Waaaaaaalt"

kult

Til meg stod det Ethan Rom når jeg trykket på der, men nå kommer jeg ikke inn. Hvorfor står navnet til han som ikke var med på flyet på hjemmesidene til flyselskapet? :hmm:

Lenke til kommentar

Har ikke lest gjennom hele tråden, men er det noen som har lagt merke til haien i episode 02?

Der den svømmer forbi bildet ser man litt utydelig den logoen "Dharma Initiative" trykt på bakkroppen på haien.

Forsterker jo kanskje teorien om at det har vært forskning på dyr som har foregått i laboratoriumet og det? :w00t:

Lenke til kommentar
Har ikke lest gjennom hele tråden, men er det noen som har lagt merke til haien i episode 02?

Der den svømmer forbi bildet ser man litt utydelig den logoen "Dharma Initiative" trykt på bakkroppen på haien.

Forsterker jo kanskje teorien om at det har vært forskning på dyr som har foregått i laboratoriumet og det? :w00t:

Mange har lagt merke til det! Har vært tatt opp før ja;)

Ang merket så ligner det litt på dharma merket, men mener noen hadde funnet ut at det var fra en annen avdeling.(ikke 3)

Lenke til kommentar
Har ikke lest gjennom hele tråden, men er det noen som har lagt merke til haien i episode 02?

Der den svømmer forbi bildet ser man litt utydelig den logoen "Dharma Initiative" trykt på bakkroppen på haien.

Forsterker jo kanskje teorien om at det har vært forskning på dyr som har foregått i laboratoriumet og det?  :w00t:

Mange har lagt merke til det! Har vært tatt opp før ja;)

Ang merket så ligner det litt på dharma merket, men mener noen hadde funnet ut at det var fra en annen avdeling.(ikke 3)

Tja, en slik merking får jo haien til å fremstå mer som et produkt enn som et forskningsobjekt. "Brennmerking" av haier er vel en ikke foretrukket metode fremfor radiomerking.

Lenke til kommentar
Det var sagt at det var nummeret til psykiatriavdelingen i Narvik, men det stemmer nok ikke. Det var bare en vill teori som kom ut av intet. :p

 

Forresten....

http://www.narcan.net/inthehatch.html

:wee:

Virker som det er behov for litt oppklaring her.

 

Nei, det var ingen vill teori som jeg kom med ut fra intet. Jeg tenkte at jeg skulle se om jeg fant noe artig med tallene som dukket opp i sesong 1, og jeg tok de åtte første (som er standard nummerlengde i Norge) og slo opp på gulesider.no. Jeg så at nummeret ledet til Psykiatritjenesten i Narvik, og forbindelsen til Lost den gangen var at Hurley hadde lært tallene på et psykiatrisk institutt. Dette var like etter at tallene dukket opp for første gang, altså en gang i sesong 1. Jeg tok dessverre ikke noe skjermbilde av resultatet, og nå får man altså opp et helt annet resultat om man søker på "48151623". Det er dog ikke noe ukjent fenomen at "resirkulering" av telfonnumre kan forekomme. Om dere ser på mitt innlegg her, vil dere se at det ikke er redigert etter at det ble laget og datoen for når det ble skrevet burde si sitt. Det er ingen mulighet for at jeg kunne ha skrevet det om telefonnummeret etter å ha sett det Narvik-greiene for å lure folk.

 

Bottom line: 48151623 VAR til Psykiatritjenesten i Narvik før, men det er ikke det nå lenger.

Lenke til kommentar

fant denne i kildekoden til Oceanic Seatchart:

 

<!--

I would like to inform my financial institutions that I will be late making my September mortgage payment as I am STRANDED ON A FRIGGIN' ISLAND IN THE MIDDLE OF NOWHERE!

Please have the Government send a search team immediately. OR don't. Shouldn't all the taxes I pay cover an expense like that?

-->

 

hehe..jaja..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...