Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det noen som skjønte hva Desmond og det båndet mente med "elektromagnetisk stasjon"?

 

Og hvorfor i all verden skulle det bli jordas undergang dersom man ikke trykket koden i tide?

 

Hvor i verden kan de to (eller flere) andre stasjonene være plassert?

 

Hvor lenge har Desmond vært kode-trykke-skiftarbeider? Om vi ikke snakker om noe tidsreiser og sånn så kan det vel ikke være så veldig mange år, siden han og Jack så ganske like ut som nå når de møttes på joggetur.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Var det noen som skjønte hva Desmond og det båndet mente med "elektromagnetisk stasjon"?

 

Og hvorfor i all verden skulle det bli jordas undergang dersom man ikke trykket koden i tide?

 

Hvor i verden kan de to (eller flere) andre stasjonene være plassert?

 

Hvor lenge har Desmond vært kode-trykke-skiftarbeider? Om vi ikke snakker om noe tidsreiser og sånn så kan det vel ikke være så veldig mange år, siden han og Jack så ganske like ut som nå når de møttes på joggetur.

hmm... Jeg tenker at det kanskje er det "beistet" som drog locke etter beina han holder kontroll over når han trykker inn koden.

Lenke til kommentar
Jeg syntes Sayid var ganske flink som fixa den pcn jeg..

Den var jo skutt på jo.. du fixer ikke et kretskort med hull i, med en loddebolt på 2 min.. spess i så dårlige forrhold, uten lys å greier..

Bytta han ikke bare hovedkort?

Hvis det var det han gjorde ble jeg ikke imponert.

Jeg bruker 3 min. å sette opp en hel pc :D

Lenke til kommentar
Jeg syntes Sayid var ganske flink som fixa den pcn jeg..

Den var jo skutt på jo.. du fixer ikke et kretskort med hull i, med en loddebolt på 2 min.. spess i så dårlige forrhold, uten lys å greier..

Bytta han ikke bare hovedkort?

Hvis det var det han gjorde ble jeg ikke imponert.

Jeg bruker 3 min. å sette opp en hel pc :D

Desmond dreiv med noe lodde greier værtfall.. og da gikk sikringen.. :p

Men det stemmer at Sayid snakka om noe "Motherbord", men da måtte de finne det da.. og... jaja.. jeg synes uansett han var veldig rask jeg da.. siden han sa jo at han aldri hadde sett et slikt power elns..

Og da kan det bli litt komplisert :p

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor hu dama som tok pistolen til sawyer hadde blitt venner med de såkalte "the others" og ingen andre.. Og snart bør vel hun franske dama gjøre noe, hun var jo der sist gang "the others" kom. Og hvorfor har ikke "the others" angrepet leiren enda? Begynner å lure på om de såkalte "the others" er en annen gjeng med overlevende fra en tidligere ulykke. De ble bare mildere og mildere gjennom episode 3 synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Dette snakket jeg litt om noen poster bak men ingen svarte meg :p

 

I episode 3 da du ser sawyer og micheal og jin blir dratt bortover ser du de blir også dratt og noen som ser ut som de har vært fra bakdelen av flyet siden de har på litt vanlige klær og forran dem er da han som ser ut til å være en innfødt. Så da kan det virke som at han innfødte har tatt da disse fra bakdelen av flyet til fange.

 

edit:

Så er the others disse forskerne? eller er det noen innfødte? Eller er det begge? :no:

Dette forvirrer meg bare helt.. og var Danielle (french chick) sammen med de andre forskerne da barnet ble tatt? for da er det vel lite sannsynlig at det var noen av forskerne som tok barnet hennes.

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Er det noen andre enn meg som synes det jack sa om at ingenting kom til og skje (og at alt er et eksperiment) nesten hørtes sannsynelig ut etter at Skinner (skinnerboks osv.) ble nevnt på den videoen?

Lenke til kommentar
Er det noen andre enn meg som synes det jack sa om at ingenting kom til og skje (og at alt er et eksperiment) nesten hørtes sannsynelig ut etter at Skinner (skinnerboks osv.) ble nevnt på den videoen?

Vet ikke ... men det er jo tydenlig at de drev å eksperimenterte med dyr på øya. Jeg vil tro det står quarantine på luka ut fordi ingen mennesker skulle blande seg inn i eksperimentene, altså at det ikke er noen sykdom ute på øya.

Lenke til kommentar
Er det noen andre enn meg som synes det jack sa om at ingenting kom til og skje (og at alt er et eksperiment) nesten hørtes sannsynelig ut etter at Skinner (skinnerboks osv.) ble nevnt på den videoen?

Har lest litt av Skinner

Eksprimentet hans var å sette en rotte i en boks, og belønne den/gi straff. Tanken ved eksprimentet var å se om et menneske endrer adfærd etter å synliggjøre feil/riktig. Litt rart forklart, men har litt liten tid.

 

Uansett, hvordan kan dere dra paralleller med the hatch, og skinnerboksen.

Desmound blir hverken belønnet eller straffet. Han gjør bare en jobb

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...