Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke å være gledesdreper, men jeg kan rimelig sikkert si at denne siden er laget av en privatperson som ville ha det litt artig. Jeg kjørte swf-filen i en decompiler, og jeg "spolte" gjennom framene og så at det var laget fire forskjellige sekvenser. En med ingen grønne, en med én grønn, en med to og en med tre. Den velger disse forskjellige sekvensene ut fra hvor du beveger musen din, fordi de blir hentet når musepekeren din går over noen usynlige knapper. Dessuten tror jeg en offisiell side ville hatt samme "terms of use"-link som http://www.thehansofoundation.org/ har. Denne leder da til http://disney.go.com/corporate/privacy/terms.html.

 

Jeg synes selv at mye av gleden ved Lost er å spekulere og prøve å løse mysterier, men jeg tenkte at i og med at denne siden det har vært snakk om i de siste poster ikke leder noen sted og ikke er offisiell, ville det være greit å få saken avklart.

 

Edit: Kan legge til at det ikke finnes noe som skjer etter at alle fire blir grønne, fordi det ikke er laget noen animasjon for det og ingen videresending til noen annen side.

 

Vet ikke om dette gir mening for så mange, men her er "kodene" som viser at den henter en av sekvensene basert på hvor du har musepekeren din.

 

"Hovedkoden"

// Action script...

// [Action in Frame 459]
gotoAndPlay(195);

// [Action in Frame 770]
stop();

// [Action in Frame 1075]
stop();

// [Action in Frame 1381]
stop();

 

Her er for button 1

// Action script...

on (rollOver)
{
   gotoAndPlay(470);
}

 

Button 2...

// Action script...

on (rollOver)
{
   gotoAndPlay(775);
}

 

Button 3...

// Action script...

on (rollOver)
{
   gotoAndPlay(1080);
}

Endret av eught
Lenke til kommentar
Trenger sikkert ikke legge til bilde, men nå fikk jeg to grønne "bokser".

Hva gjør du da? bare reloader siden om igjen?

For å få den første grønne boksen måtte jeg trykke på en av de svarte strekene som er utenpå logoen.

Vet ikke hvordan jeg klarte å få til den andre grønne boksen. Jeg trykka bare helt villt.

post-199-1128779895_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hvis man ser på mønsteret i 8-kanten som binære tall (enere og nuller) med heltrukne streker som 0 og brutte streker om 1 så danner de et par mønster alt etter som man teller fra innerst til ytterst eller omvendt. Gir dette noen mening? Kanskje ingeniørene fra ingeniørhøyskolen i narvik får noe ut av det :p

post-199-1128784423_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...