Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Psycho! Så dere i den filmen Jack og John så på? Det var Narvik. Leste i en annen tråd at han hadde gjenkjent byen i filmen. Så på noen bilder av Narvik og sammenliknet med filmen, og det er pokker meg samme sted. Hva har Narvik med dette mystiske Dharma-prosjektet å gjøre?

Jepp det er helt riktig. Det er skikkelig overaskende.

http://allah.planetpsyd.net:8081/~o/stuff/narvik_in_lost.jpg

^^ Så tar dere å prøver å finne et bildet av Narvik, det er det samme stedet :|

Det sykeste med Narvik-opplegget er dette. Legg merke til at det er postet for over syv måneder siden. Hva er oddsen for at noen tilfeldig skal koble opp tallene mot Norge i det hele tatt, og så til Narvik? Det virker helt søkt, og bare som en morsom tilfeldighet. Og så kommer det i serien!

 

Helt sinnsykt, det er jo for godt til å være tilfeldig. Jeg klarer ikke å finne ut hvordan åtte av tallene blir til et telefonnummer til Narvik, men selv om det i seg selv er feil, så er det helt sykt at Narvik, av alle steder i Norge, av alle land i verden, blir nevnt så lenge før, og kommer i serien.

Fy f*** så genialt!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk bildet:

http://lost-media.com/modules.php?name=cop...lbum=748&pos=20

 

Bildet fra scenen hvor vi får se hva som skjer neste gang. Altså her hvor Ji snakker engelsk. Men se, Jin er i ett "hus", og har ikke noen skader i ansiktet.

Synes nå det ser ut som han har blåmerker på kinnene, og et kutt over ene øyebrynet jeg da.. Men det er nok et flashback tilbake til fortiden hans.. Kanskje det er han neste episode skal handle om i tillegg?

Lenke til kommentar
Sjekk bildet:

http://lost-media.com/modules.php?name=cop...lbum=748&pos=20

 

Bildet fra scenen hvor vi får se hva som skjer neste gang. Altså her hvor Ji snakker engelsk. Men se, Jin er i ett "hus", og har ikke noen skader i ansiktet.

Synes nå det ser ut som han har blåmerker på kinnene, og et kutt over ene øyebrynet jeg da.. Men det er nok et flashback tilbake til fortiden hans.. Kanskje det er han neste episode skal handle om i tillegg?

normal_everybody-hates11.jpg

 

Hva tror du nå da?

Lenke til kommentar

Narvik i Lost

 

Ser det allerede har blitt oppdaget, men nevner det likevel.

 

I episode 3 sesong 2 er det et fem-sekunders videoklipp fra Narvik. Det er ikke til å ta feil av. Journalist i avisa Fremover har blitt tipset, og skal videre tipse VG og TVNorge. Han tok også et bilde for å sammenligne.

 

Narvik er en by med 20 000 innbyggere. Hva er sjansen?

 

 

EDIT: Nå ser jeg jo at det allerede er oppdaget av mange. Jeg er dog ikke helt fornøyd med sammenligningsbildene, så printer ut bildet fra Lost og tar et som er maken i dag.

 

Forøvrig ser det ut som filmklippet fra lost er fra 80-tallet av mange grunner. Har ikke episoden her, men har hørt at bilmodeller i episoden begrenser det til sent på 80-tallet.

Lenke til kommentar
Jeg synes fortsatt det er likt jeg.. Ser kuttet over øyet, og skrubbsåra/blåmerkene på kinnene..

Over overleppen, til venstre! Der har han ikke noe arr slik han har på øya.

Ja stemmer.. For all del, du har sikkert rett, men jeg mener nå også at han har skrubbmerker på kinnene :hmm: Noe som er litt rart hvis det er et tilbakeblikk på fortiden hans.. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...