Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Psycho! Så dere i den filmen Jack og John så på? Det var Narvik. Leste i en annen tråd at han hadde gjenkjent byen i filmen. Så på noen bilder av Narvik og sammenliknet med filmen, og det er pokker meg samme sted. Hva har Narvik med dette mystiske Dharma-prosjektet å gjøre?

Jepp det er helt riktig. Det er skikkelig overaskende.

http://allah.planetpsyd.net:8081/~o/stuff/narvik_in_lost.jpg

^^ Så tar dere å prøver å finne et bildet av Narvik, det er det samme stedet :|

Det sykeste med Narvik-opplegget er dette. Legg merke til at det er postet for over syv måneder siden. Hva er oddsen for at noen tilfeldig skal koble opp tallene mot Norge i det hele tatt, og så til Narvik? Det virker helt søkt, og bare som en morsom tilfeldighet. Og så kommer det i serien!

 

Helt sinnsykt, det er jo for godt til å være tilfeldig. Jeg klarer ikke å finne ut hvordan åtte av tallene blir til et telefonnummer til Narvik, men selv om det i seg selv er feil, så er det helt sykt at Narvik, av alle steder i Norge, av alle land i verden, blir nevnt så lenge før, og kommer i serien.

Lenke til kommentar
Psycho! Så dere i den filmen Jack og John så på? Det var Narvik. Leste i en annen tråd at han hadde gjenkjent byen i filmen. Så på noen bilder av Narvik og sammenliknet med filmen, og det er pokker meg samme sted. Hva har Narvik med dette mystiske Dharma-prosjektet å gjøre?

Jepp det er helt riktig. Det er skikkelig overaskende.

http://allah.planetpsyd.net:8081/~o/stuff/narvik_in_lost.jpg

^^ Så tar dere å prøver å finne et bildet av Narvik, det er det samme stedet :|

Det sykeste med Narvik-opplegget er dette. Legg merke til at det er postet for over syv måneder siden. Hva er oddsen for at noen tilfeldig skal koble opp tallene mot Norge i det hele tatt, og så til Narvik? Det virker helt søkt, og bare som en morsom tilfeldighet. Og så kommer det i serien!

 

Helt sinnsykt, det er jo for godt til å være tilfeldig. Jeg klarer ikke å finne ut hvordan åtte av tallene blir til et telefonnummer til Narvik, men selv om det i seg selv er feil, så er det helt sykt at Narvik, av alle steder i Norge, av alle land i verden, blir nevnt så lenge før, og kommer i serien.

Nå ble jeg litt redd...Virkelig satt mye bak disse tallene!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...