Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ey! Bursdagen min jo ;)

Blir det opprettet en tråd for sesong 3, som er maken til denne for sesong 2 ?

6627301[/snapback]

Jepp, det vil det bli. :) Regner med at jeg eller en annen LOST-fan starter den når det begynner å nærme seg, f.eks en uke eller to i forrveien. Hvis tråden startes for tidlig så er det lett for at den glemmes av og det dukker opp flere LOST S3-tråder, som igjen gjør at moderatorer må stenge den ene eller spleise trådene. Med andre ord mye rot.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

IGN har hatt et intervju med Lost-produsent Carlton Cuse, der han forteller mye om planene for serien i framtiden osv.

Hele intervjuet kan leses her. (Vær oppmerksom på at det kan inneholde spoilere om kommende episoder)

På spørsmål om hvor lenge de har tenkt å la serien gå, svarer han

We have a mythology and we have an end episode, and the question is how long can the show sustain? I think in a perfect world, we would love to end the show after four or five seasons, but ABC is making a lot of money on the show and that's their prerogative. It's kind of trying to find a happy medium on how long we can sustain the show and have it be good. I mean, we don't want to basically do the show beyond - it's a story and meant to come to an end. It's not a franchise like Grey's Anatomy where there's always another patient that's going to come wheeling into the ER. This show has a beginning and it has an end, the question is when do we get there.

Det der med at ABC er bare ute etter å tjene penger, kommer vel ikke som noen stor overraskelse. Men det er jo jo skikkelig synd at det er det som skal styre alt. :roll:

Forresten syns jeg dette svaret fra Cuse var ganske artig og interessant:

IGN: Will we see a more likeable side to The Others?

Cuse: Yeah, they actually have a comedy talent show which is going… (laughs). What you think about the Others now is not the complete story. There's a lot more to know about them and I think you'll have a very different view of them after the end of this season and certainly even as the season goes along, the Others are going to change.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ey! Bursdagen min jo ;)

Blir det opprettet en tråd for sesong 3, som er maken til denne for sesong 2 ?

6627301[/snapback]

Jepp, det vil det bli. :) Regner med at jeg eller en annen LOST-fan starter den når det begynner å nærme seg, f.eks en uke eller to i forrveien. Hvis tråden startes for tidlig så er det lett for at den glemmes av og det dukker opp flere LOST S3-tråder, som igjen gjør at moderatorer må stenge den ene eller spleise trådene. Med andre ord mye rot.

6627383[/snapback]

Jeg syns du skal lage den tråden også (eller er det det du faktisk skal/mente?) for jeg vil ha en førstepost som er informativ og forklarende og fint oppsatt som denne tråden er. Det blir for ille at en eller annen bruker bare starter en tråd med:

"Ja, her skal vi altså diskutere Lost! :D"

Så vær så snill Simen1 (eller noen andre for den saks skyld, lag en skikkelig tråd!

Lenke til kommentar

Sånn. Da har jeg tatt og laget en sesong 3-tråd for Lost, håper det er greit. Venter litt før jeg poster den, slik at ikke de første sidene blir forsøplet med masse "jeg gleder meg"-poster. Jeg har gjort mitt beste for å lage den innholdsrik og oversiktlig, og den er igrunnen ganske lik denne her.

Som sagt, håper det er greit at jeg og ikke Simen1 lager den.

(jeg har også planer om å lage en liten FAQ med litt spørsmål og svar fra Lost-verden)

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Det er veldig greit "Fisker" du har sikkert laget en god tråd. Jeg ville personlig ventet 2-3 uker fra nå før den blir postet. Og det som jo er veldig kjekt er at siden Simen1 er moderator kan jo han eventuelt (med ditt samtykke) også oppdatere tråden om det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...