Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
They have 4 to 5 seasons planned out, and they new the beginning and ending from the start. Going beyond 5 seasons would be stretching it, they said.

Fra denne spoilerartikkelen.

En del av det som kommer her er spoilere, noe er ikke. Setter alt i spoilertag for sikkerhets skyld.

- Season three will have a vastly different feeling, but at the same time reembrace the roots of the series.

- Season three will focus more on adventure.

- The first six episodes in the fall will be like a mini-series and focuses on the captivity story of Jack, Kate and Sawyer.

- We'll learn more about The Others and Alex's story.

- An event will happen mid-season that will blow people away!

- J.J. Abrams will co-write the first episode which is titled "The Tale of Two Cities." He'll also direct the seventh episode, which is the first episode of the second half of the third season (early next year).

- They are going to reveal what happened to Locke, Desmond and Echo.

- They are adding new regular characters, which they are casting for now.

- You'll see more scenes from the outside world (taking place at the same time they are on the island).

- Desmond and Penny's relationship forms a new seed for a new element in the series.

- Libby will be back to fill in the gaps.

- Within the first few episodes Kate "gets with someone".

- They are going to explains the medical miracles.

- They debunked the rumor that the monster is a cloud nanobot.

- The hyroglypics on the countdown clock are signs of the underworld.

- They have 4 to 5 seasons planned out, and they new the beginning and ending from the start. Going beyond 5 seasons would be stretching it, they said.

- If they introduce a question on the show, they already know the answer.

- They do look at fans' reactions and that does affect how they do things on the show.

- They showed a promo for the 13 "Lost" diaries that will be on Verizon, which featured Hugo finding a camera and interviewing people on the island.

- A "Lost" game from Ubisoft is coming next year which features a new story.

- On the season two DVD, you can expect one feature which has all of Sawyer's famous lines!

Edit: Legger til det jeg skrev til denne spoileren på Lost-norge;

- We'll learn more about The Others and Alex's story.

Det skulle bare mangle. De seks første episodene handler for det meste om Jack, Kate og Sawyer, og vi får nok en del fortellinger om historien til The Others/Dharma. Jeg går utifra at produsentene har skjønt at folk vil ha svar på en del, og derfor kommer de nok kjapt til en del historier om Dharma/Alex/the others.

- You'll see more scenes from the outside world (taking place at the same time they are on the island).

Dette kan bli litt spennende. Mest sannsynelig er det nok Penny Widmore & Co som skal lete etter øyen, og vi får helt sikkert et en scene der vi VET at de er veldig nærme å finne de, men ikke gjør det. Og alle blir irritert, fordi vi vil ha Emilie de Ravin heim til Fisker. Tror kanskje at dettte vil bli erstatning for flashback i en del episoder, siden historien til en del karakterer er så å si fullstendig fortalt allerede, men jeg håper at "RL-fortelligene" vil være bedre enn en del flashback i sesong 2, der trenden var at alt som hadde med flashback å gjøre var dårlig. Hvis vi blir godt kjent med Penny - og andre personer i Widmore-klanene, kan dette bli meget interessant.

- An event will happen mid-season that will blow people away!

Øyh, les dette.

- They are going to explains the medical miracles.

Vi har jo til dels fått det forklart allerede, så nå får vi sikkert bare en bekreftelse fra Mr. Friendly hvor han og resten av banden babler om noe steiner og mystiske greier mens de er inne i en annen Dharma-stasjon.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Dette var bra saker!

Edit:

07/21 - During an interview Carlton Cuse revealed: We pick up where we left off, but obviously there are different stories on different parts of the island, and, you know, we will get to all of them in the first few episodes. But like last year, we didn't deal with the raft survivors in the first episode. Not everything is going to be answered in the first episode. But the captivity story [with Jack, Kate and Sawyer] will definitely be addressed. Source: The Ausiello Report

(Tråd på Lost-Norge)

Endret av Lar5
Lenke til kommentar

- They are going to reveal what happened to Locke, Desmond and Echo.

Det skulle vel også bare mangle. :)

Jeg ser virkelig frem til sesongen, og jeg tror Lost vil forandre seg mye, ta nye retninger. :) Håper det ikke skuffer, men jeg venter litt med å skru forventningene for høyt.

Det jeg syns er bra, hvis det er som de sier, er at når et nytt mysterium dukker opp i serien så vet forfatterne svaret på det. I den siste podcasten for sesong 2 snakket de om at når de fks. introduserte luka som Locke og Boone fant, så visste de allerede hva som var nedi.

Det er i hvertfall betryggende.

Lenke til kommentar

ABC har nå offentliggjort personer som vil være sentrale karakterer i sesong 3:

Adewale Akinnuoye-Agbaje - Mr. Eko

Naveen Andrews - Sayid

Henry Ian Cusick - Desmond

Emilie de Ravin - Claire

Michael Emerson - Henry Gale

Matthew Fox - Jack

Jorge Garcia - Hurley

Josh Holloway - Sawyer

Daniel Dae Kim - Jin

Yunjin Kim - Sun

Evangeline Lilly - Kate

Dominic Monaghan - Charlie

Terry O'Quinn - Locke

Av de nye som kommer inn er blant annet Rodrigo Santoro. Hans rolle er foreløpig ukjent.

Kommentar:

Ingen overraskelser, men det er vel verdt å merke seg at både Locke, Mr. Eko og Desmond altså er bekreftet med i sesong 3, hvilket betyr at alle tre overlevde sesongavslutningen. Det er også meget gledelig å se at Desmond og Henry Gale får sentrale roller i neste sesong. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
ABC har nå offentliggjort personer som vil være sentrale karakterer i sesong 3:

Adewale Akinnuoye-Agbaje - Mr. Eko

Naveen Andrews - Sayid

Henry Ian Cusick - Desmond

Emilie de Ravin - Claire

Michael Emerson - Henry Gale

Matthew Fox - Jack

Jorge Garcia - Hurley

Josh Holloway - Sawyer

Daniel Dae Kim - Jin

Yunjin Kim - Sun

Evangeline Lilly - Kate

Dominic Monaghan - Charlie

Terry O'Quinn - Locke

Av de nye som kommer inn er blant annet Rodrigo Santoro. Hans rolle er foreløpig ukjent.

Kommentar:

Ingen overraskelser, men det er vel verdt å merke seg at både Locke, Mr. Eko og Desmond altså er bekreftet med i sesong 3, hvilket betyr at alle tre overlevde sesongavslutningen. Det er også meget gledelig å se at Desmond og Henry Gale får sentrale roller i neste sesong. :)

6575028[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er jo mulig de kun står der fordi de skal være med i flashbacks da..
Lenke til kommentar

Det er en egen spoilertråd for sesong 3. Kan dere holde alt enten i spoilere eller poste det i den andre tråden? Jeg er en av dem som ønsker å diskutere sesong 2 videre, men som ikke ønsker detaljer for sesong 3. Denne gangen har jeg bestemt meg for å se hele sesongen uten å vite noe på forhånd. Gjorde det samme med sesong 1, men leste alt av spoilere for 2ern. Det tror jeg kan ha vært ødeleggende.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...