Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Jeg tror neste Pentagon har større betyning enn en fontene i Narvik akkurat her, selvom pentakon mangler et par sider. Personlig har jeg en følelse av at vi blir kjent med libby, selvom hun er død. Hun dukker opp i flere og flere tilbakeblikk som ohandler de andre karakterene, og det skulle ikke forundre meg om hun titter opp i sessong 3 og. Mulig Hurly får noen psykiske utfall hvor libby er inblandet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det nederste bildet fra statuen i Narvik er jo manipulert da. De merkene fra Dharma-logoen er ikke der i virkeligheten. Men 8-kantet er den jo. Dog likevel kun en tifeldighet tror jeg.

6261757[/snapback]

What he said.. Har driti meg ut nok på det der.. :wee:

6261938[/snapback]

Lett å bli lurt ved første øyekast da. ;) Du er nok ikke den eneste.

Lenke til kommentar

Jeg la merke til noe da jeg så Lost på TVNorge i går.

Vi som har sett finalen er jo fullt klar over at leiren er fake. Dørene som vaktene står foran skjuler ingenting annet enn en steinvegg. Da er det en ting som er veldig rart: Leiren ble bygget for å lure Michael, og senere de andre som blir med han tilbake.

Da Michael ble sperret inne i det ene teltet, hadde han ingen mulighet til å se hva som foregikk ute. Hvorfor sto de to væpnede vaktene fortsatt foran de to dørene, etter at han hadde sittet inne i teltet i dageveis? Rent teoretisk sett kunne jo alle sluppet det de hadde for hånd etter at han var sperret inne...

Lenke til kommentar
Kanskje "admin" skal lese 1. innlegg først..? ;)

6267048[/snapback]

Ups, det går vist litt fort i svingene her. ;) Jeg trodde dette var TVNorge-tråden og slang på spilertag på et par innlegg.

Jaja, jeg får rydde opp i feilen og fjerne spilertag'ene igjen. :)

(Alle kan gjøre feil)

Redigert: Acolyt3 er på sjarmoffansiven i dag :p

Lenke til kommentar
Kanskje "admin" skal lese 1. innlegg først..? ;)

6267048[/snapback]

Ups, det går vist litt fort i svingene her. ;) Jeg trodde dette var TVNorge-tråden og slang på spilertag på et par innlegg.

Jaja, jeg får rydde opp i feilen og fjerne spilertag'ene igjen. :)

(Alle kan gjøre feil)

Redigert: Acolyt3 er på sjarmoffansiven i dag :p

6268438[/snapback]

Ke du mein? :p

Lenke til kommentar

Imponerende mange teorier om lost her. Har sett ferdig s02 (delvis TVNorge, delvis torrent) og må si meg imponert. Men også litt skuffet, de dagene hvor jeg har kommet hjem, gledet meg til en ny episode med lost, så har den vært ganske lame.

Gav denne sesongen en treer. Kanskje litt mindre enn fortjent ved ettertanke, men det var det den fikk.

Gleder meg til sesong 3. Er det noe jeg forventer meg av denne sesongen, er det gjennomtenkthet. Er det noe jeg er redd for, er det at de drar hele lost-greia ut for mye.

Den siste episoden var helt grei. Ikke knallavsluttning, men ikke mindre enn hva jeg forventet. Jeg kan si at jeg ikke ble skuffet.

Som sagt, gleder meg til sesong 3 :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg så reklamen for sesongavslutningen av LOST på TVN nå.

"Alle svarene du har ventet på er her"

Yeah, right.

6295788[/snapback]

Vel, de kommer ikke med teskje. Du må tenke litt for å finne svarene. Hele serien er et puslespill, og det er det som er genialt med den. Jeg fikk svar på veldig mye av det jeg lurte på, og tror de fleste andre gjorde det også...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...