Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432
Jeg synes lost er bra, men synes det blir litt teit når drømmer blir til virkelighet osv...

Noen andre som mener det samme?

6232468[/snapback]

Hvorfor er det så teit da? Syns det er litt interessant jeg, det at folk drømmer ting og så skjer det, skjebnen og så videre... Hehe. Lost er bare genialt!

Lenke til kommentar
Jeg synes lost er bra, men synes det blir litt teit når drømmer blir til virkelighet osv...

Noen andre som mener det samme?

6232468[/snapback]

Hvorfor er det så teit da? Syns det er litt interessant jeg, det at folk drømmer ting og så skjer det, skjebnen og så videre... Hehe. Lost er bare genialt!

6232494[/snapback]

Så akkuratt der 3 siste episodene nå...Spennende slutt...Og når du sier det er det faktisk ganske spenende ;)

Lenke til kommentar
det kommer jo stadig spoilere om den og slikt ? Jeg mener hvorfor snakke om sesong 3 i sesong 2 threaden ?

6244950[/snapback]

Kanskje trådstarter for den tråden kan endre tittelen til spoilers for sesong 3. Da har vi jo spoilerne fortsatt samlet i en tråd. Bare et forslag ;) .

Lenke til kommentar
det kommer jo stadig spoilere om den og slikt ? Jeg mener hvorfor snakke om sesong 3 i sesong 2 threaden ?

6244950[/snapback]

Kanskje trådstarter for den tråden kan endre tittelen til spoilers for sesong 3. Da har vi jo spoilerne fortsatt samlet i en tråd. Bare et forslag ;) .

6244987[/snapback]

Eller lage en S3-spoilertråd når siste episode av Lost er sendt på TV Norge (14/6)? Så liksom alle får vite hva det er snakk om osv.

Bare et forslag :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...