Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke bare å stille inn skjermbeskytteren på 108 min, og la maskinen stå ubrukt slik at du må bort å trykke hvert 108-minutt døgnet rundt?

6217142[/snapback]

blir jo ikke det samme.. jeg gidder ikek vente i 108 minutter på at skjermbeskytteren skal starte

6217233[/snapback]

Det står på siden der at han også planlegger å legge inn den høye intense alarmlyden. :) Håper han gjør det snart.

Ellers så ville jeg også helst sluppet å trykke space mellom hvert tall, menmen. Den var nå grei nok. :)

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å stille inn skjermbeskytteren på 108 min, og la maskinen stå ubrukt slik at du må bort å trykke hvert 108-minutt døgnet rundt?

6217142[/snapback]

blir jo ikke det samme.. jeg gidder ikek vente i 108 minutter på at skjermbeskytteren skal starte

6217233[/snapback]

Det står på siden der at han også planlegger å legge inn den høye intense alarmlyden. :) Håper han gjør det snart.

Ellers så ville jeg også helst sluppet å trykke space mellom hvert tall, menmen. Den var nå grei nok. :)

6217408[/snapback]

jeg og, trodde det var med den høye alarmen.

Lenke til kommentar

Hvorfor har de et helt og ordentlig tastatur på den maskina i Lost? De kunne jo klart seg med numeric pad'en og "execute"-knappen :)

I orientasjonsfilmen sier de jo at PC'en ikke må brukes til kommunikasjon, derfor hadde det jo vært sikrest med kun numeric pad.

PS. Ja, jeg vet Michael snakket med Walt. Men de kunne jo ha snakket l33t sp34k da.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Måtte gi en 2'er her gitt.

Ja det begynte ikke så aller værst, men det var mange ganger jeg bare tenkte hvorfor gidder jeg å se på. Gikk liksom alt for mange ganger ned til totalt kjedelig, heldigvis så ble det jo litt bedere med siste episode igjen.

Jeg håper bare for guds skyld at sesong 3 er og blir den siste, p.g.a faren er stor for at jeg kommer til å pine meg igjennom for å se hvordan dette slutter.

Lost har liksom ikke noe spenningsmoment lengre, forutsigbart for det meste. Hvorfor jeg mener at det er forutsigbart er jo fordi det fort går 3-4 episoder før serien går et bitte lite steg videre :no:

edit:

Hadde ikke gjort noe om de hadde kuttet ut all den tilbakeblikken de forskjellige folka har hele tiden, Lost kunne jo vert ferdig på en sesong hvis det ikke hadde vert for de :hmm:

Lost er liksom 40% fra øya og 60% fra hvordan liv de hadde før de kom til øya, er jo ikke rart at det serien går UTROLIG sakte fremover :wallbash: Er sikkert ikke så ille men det føles slik i hvertfall :thumbdown:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
edit:

Hadde ikke gjort noe om de hadde kuttet ut all den tilbakeblikken de forskjellige folka har hele tiden, Lost kunne jo vert ferdig på en sesong hvis det ikke hadde vert for de :hmm:

6227139[/snapback]

det må være noe av det dummeste jeg har lest i denne tråden.. :wee:

Lenke til kommentar
Ellers så ville jeg også helst sluppet å trykke space mellom hvert tall, menmen. Den var nå grei nok.

Trykker ikke de på space i LOST også ? programmet skal jo være "realistisk" :p

6217441[/snapback]

De gjør begge deler! I S2.E1 trykker Desmond 4 [space] 8 [space] osv, men da han ber Locke om å gjøre det, trykker han bare 4815osv.. Noe jeg faktisk la merke til :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...