Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Kan vel vær med på diskusjonen av episode 3 jeg nå da.

Ja, jeg er glad vi fikk oppklart hvordan Desmond hadde fått alle disse tingene

nede i hatchen. Denne episoden var vel egentlig mer oppklaende enn det den

var spennende.

Ja, det at vi så at Jin kunne snakke flytende engelsk er egentlig utrolig overaskende

for det virker egentlig ikke helt logisk at han ville skjule det så lenge.

 

Jeg ble også ganske overasket over at hun dama fra bakdelen av flyet var på

de innfødte/the others sin side. Og jeg lurer på om det er sant det hun sa om

at hun gikk alene rundt i jungelen. Kanskje det dukker opp enda flere etterhvert

i sesongen. Noe jeg håper på :)

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh akkurat hvor du skal laste det ned fra er det vel ikke lov å diskutere her om. :roll: Men er det bare min kopi av ep 3 av Lost som er litt fucka, lyden kom etter eller ver det før de åpnet kjeften. Uansett var ikke så spennede episode, de rørte rundt grøten hele tiden. Hadde forventet mye mere. Satser på at denne feilen blir rettet i neste episode.

 

EDIT: Hund dama var ikke på The Others sin side, hele jengen var fra det halepartiet.

 

EDIT2: ehe alle episodene er vel ikke out of sync, ikke de jeg hadde, men denne stusset jeg veldig over da, her kom lyden mye mye lenger etter at du har åpnet kjeften. Derfor jeg stusset, de andre versjonene jeg har er gode de, men fant kun en kopi av ep 3. :p Men no biggy, overlevde det hele. :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Eh akkurat hvor du skal laste det ned fra er det vel ikke lov å diskutere her om. :roll: Men er det bare min kopi av ep 3 av Lost som er litt fucka, lyden kom etter eller ver det før de åpnet kjeften. Uansett var ikke så spennede episode, de rørte rundt grøten hele tiden. Hadde forventet mye mere. Satser på at denne feilen blir rettet i neste episode.

 

EDIT: Hund dama var ikke på The Others sin side, hele jengen var fra det halepartiet.

Nei nesten alle er sånn.. Er vel en versjon som er ute nå som er ordentlig.. Jeg lasta ned en syncfix.

 

Synes det var bra med en litt rolig episode jeg.

Lenke til kommentar

Psycho! Så dere i den filmen Jack og John så på? Det var Narvik. Leste i en annen tråd at han hadde gjenkjent byen i filmen. Så på noen bilder av Narvik og sammenliknet med filmen, og det er pokker meg samme sted. Hva har Narvik med dette mystiske Dharma-prosjektet å gjøre?

Endret av Polar Pål
Lenke til kommentar

Satt å håpte at de ikke skulle trykke knappen jeg. Var en veldig intens scene.

Og når det skulle være sagt så tipper jeg at negeren som tok gutta til fange, ikke var med i flyet. Grunn: hvist man styrter på en øy, og man ikke kan finne rundt 40 mennesker. Og plutselig en dag så møter man noen, da tipper jeg at første reaksjon er ahh, mennesker fra den andre delen. og han negeren svarer med litt gebrokkent når hu dama lurer til seg pistolen til sawyer, who are they.

Eller så er det mannen til hun dama som satt å gråt på stranda i første sesong og sa at hun visste at mannen var i livet.

 

Og det med maten og Hurley. Hva er sjangsen for at han har spist opp allt sammen. I så fall så tror jeg at det er blitt sabotert av Hurley som virker veldig skeptsik til å være der inne. En teori kan være at han har ødelagt maten i håp om at de drar der fra.

 

Lock virker som at han vet hva som foregår. Litt rart at han ville ha Jack med seg på og trykke på knappen. Og han virker forholdsvis veldig rolig.

Lenke til kommentar
Psycho! Så dere i den filmen Jack og John så på? Det var Narvik. Leste i en annen tråd at han hadde gjenkjent byen i filmen. Så på noen bilder av Narvik og sammenliknet med filmen, og det er pokker meg samme sted. Hva har Narvik med dette mystiske Dharma-prosjektet å gjøre?

Jepp det er helt riktig. Det er skikkelig overaskende.

http://allah.planetpsyd.net:8081/~o/stuff/narvik_in_lost.jpg

^^ Så tar dere å prøver å finne et bildet av Narvik, det er det samme stedet :|

Lenke til kommentar
Satt å håpte at de ikke skulle trykke knappen jeg. Var en veldig intens scene.

Og når det skulle være sagt så tipper jeg at negeren som tok gutta til fange, ikke var med i flyet. Grunn: hvist man styrter på en øy, og man ikke kan finne rundt 40 mennesker. Og plutselig en dag så møter man noen, da tipper jeg at første reaksjon er ahh, mennesker fra den andre delen. og han negeren svarer med litt gebrokkent når hu dama lurer til seg pistolen til sawyer, who are they.

Eller så er det mannen til hun dama som satt å gråt på stranda i første sesong og sa at hun visste at mannen var i livet.

ser ikke helt logikken her. Hvordan plasserer du da Ana Lucia(?) der? At han snakker gebrokkent sier da ingenting.

Lenke til kommentar

Jack er en svekling trykkte på knappen og greier. Huff, ble skuffet over han, holder man en mening såpass som han har gjort hele tiden for så deretter å forandre den i siste liten. :thumbdown: Hadde likt å vist hva som hadde skjedd hvis knappen ikke ble trykt.

 

Foresten så følte jeg at tastaturet plutselig har skiftet farge, før var det hvit og møkkete nå er det plutselig svart, og gasnke så rent. WHF, andre som har lagt merke til dette eller bare øynene mine som er meget trøtte.

Lenke til kommentar
Satt å håpte at de ikke skulle trykke knappen jeg. Var en veldig intens scene.

Og når det skulle være sagt så tipper jeg at negeren som tok gutta til fange, ikke var med i flyet. Grunn: hvist man styrter på en øy, og man ikke kan finne rundt 40 mennesker. Og plutselig en dag så møter man noen, da tipper jeg at første reaksjon er ahh, mennesker fra den andre delen. og han negeren svarer med litt gebrokkent når hu dama lurer til seg pistolen til sawyer, who are they.

Eller så er det mannen til hun dama som satt å gråt på stranda i første sesong og sa at hun visste at mannen var i livet.

ser ikke helt logikken her. Hvordan plasserer du da Ana Lucia(?) der? At han snakker gebrokkent sier da ingenting.

har ikke peiling på hvordan jeg skal forsvare det. :!: Kom bare med masse påstander jeg. Lurer meg bare grønn på hvorfor i huleste de skal ta de til fange.

Lenke til kommentar

Quick fix for dere som ikke gidder å laste ned episoden igjen:

 

se den med VLC og korriger lyden etter hvert som den går ut av sync.

(gjøres ved Settings->Prefrences->Audio(+advanced options)->

Audio Desynchronization Compensation

 

korriger ved disse tidspunktene og denne tiden(millisekund)

07:35 (-500)

14:30 (-1000)

20:45 (-1500)

34:30 (-2000)

Lenke til kommentar

Ja nå har jeg sett episoden om igjen og det virker som han helt sorte som hold vakt ved

det hullet hvor Sawyer og folka var i liksom var lederen til de andre bak der som bærte de andre på vei til dette hullet. Siden du så henne asiatiske damen som hadde på seg vanlige klær som var møkkete også så du da denne mannen til hun brune dama som sa at hun følte at mannen hennes var i live. Henne dama ble sikkert bare dyttet ned sammen med Jack og Sawyer og dem for å få informasjon om hvem dem var til denne sorte mannen.

 

^^ Om det der var forståelig :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...