Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir bare spekulasjoner. Så lenge seertallet holder seg høyt, holder de på. Men det kommer kanskje til et punkt hvor de evt velger å gi seg når de er på høyden, akkurat som Seinfeld.

6210746[/snapback]

Jeg tror at siden vi får vite mer om The Others i neste sesong, vil vi heller ikke da få en skikkelig konfrontasjon av alle ting som har skjedd på og før øyen. Jeg tror også at regissørene ser det intelligente ved ikke å dra strikken for langt.

Lenke til kommentar
Edite: orsus: Jeg tror ikke de er fanget. De har tatt dem til seg, for det vi vil få vite i neste sesong, og egentlig fikk vi vite det i siste episode og, er at The Others er de gode folkene. De har laget lister og plukket ut folk helt siden dag 1. Kun de gode folkene, de onde vil de ikke ha... Derfor skal Hurley tilbake til leiren med beskjeden. Det er flere gode igjen å plukke, men de tar bare et fåtall av gangen for lettere å få overtalt dem. The Others-gjengen er bygget opp slik, av strandede folk.

6207649[/snapback]

Det er jo meget mulig, og fletter inn teorien min om at det er dette magnetiske feltet som ligger rundt øya som ødelegger en eventuell flukt fra øya. Da var i så fall det de sa til Michael om å komme seg bort bare bs. :hmm: Så alt i alt er det bare snille folk på øya.

Lenke til kommentar

Det kan hende de er snille, men tror så sterkt på det de er der for (hvis de er der av en eller annen grunn) eller de er blitt helt hjernevasket av denne "sykdommen". Men du har kanskje rett du også, terrorister mener jo også de gjør noe bra når de kjører inn i skyskrapere. Er veldig vanskelig å vite, og dette blir ikke noe mer enn løse teorier føler jeg.

Lenke til kommentar
Folk som dreper tilsynelatende tilfeldige og uskyldige nedstyrtede flypassasjerer på en øde øy kan umulig være snille.

6210875[/snapback]

Nei kanskje, kanskje ikke. Da kommer jo spørsmålet om folka i flyet faktisk er tilfeldige og uskyldige da. ;)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

The Others hadde sikkert drept alle de overlevende for lengst hvis de faktisk var slemme. Jeg tror dette ikke er en kamp mellom godt/ondt, men mellom mennesker som ikke forstår noe, The Others som faktisk tror på det de driver med og eventuelt en tredje gruppering vi ikke kan så mye om.

Lenke til kommentar
Har dem egentlig drept noen ennå?

6211496[/snapback]

Det er jo ikke rart de er sur. "This is our Island! The only reason you're livin' on it, is because we let you live on it". Hva så om de er litt pedofile, Walt kom jo tilbake til barnefaren til slutt. Lykkelig slutt!

Lenke til kommentar

Jeg setter dette i spoiler bare for å illustrere.

Dere som skal fremlegge spekulasjoner eller teorier trenger ikke å sette ting i spoilertag. Det er kun hvis du røper ting som per dags dato ikke er "offisielt" i USA, du behøver å bruke spoilertags i denne tråden.

I Tillegg til dette bør du bruke spoilertag når du skal omtale trailere, eller podcasts o.l. Da gjerne med f.eks. PODCAST : og SÅ spoilertag, sånn at de som vil lese om podcasten kan gjøre det.

Det som har skjedd nå i det siste er at det er så mange som ikke vet dette, og setter teorier i spoilertags, dette medfører at jeg har forstått dette og trykker på endel spoilertags bare for å få med meg teoriene. Og da brenner jeg meg innimellom på spoilere, dette er jo ikke ønskelig.

Konklusjon ? Det hadde vært bedre om alle isteden leste første innlegget skikkelig FØRST, så hadde vi sluppet dette =)

Lagt til : Det jeg mente med å illustrere er at det er sikkert endel andre i min situasjon som kommer til å trykke på denne i tro om at det er en teori, og ikke en spoiler som det egentlig SKAL brukes til.

Endret av snoemann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...