Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Dette har vært oppe uendelig mange ganger før. Dette handler om konkuranse. TV selskapene vil ikke sende sine dyreste og mest prominente serier i dødtider som rundt juletider. For sender man en eneste episode i en periode hvor f.eks. 2 millioner ikke får den med seg så mister man uhorderlig mange reklamepenger og man risikierer også at seere "faller av".

Derfor vil man sende sine beste serier i periodene hvor flest folk ser på tv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig synd at rollefiguren til Libby ikke fikk utvikle seg mere.

hvorfor var hun på mentalsykehuset? hvordan kom hun fra å være en pasient der til å bli en psykolog? eller var det bare løgn?

var hun et klikk unna å bryte sammen igjen, og begynne å drepe folk? :p

Lenke til kommentar

Føler at lost har vært en slik serie der du vet at om en av bakgrundspersonene blir med på noe, så dør de! :!:

---

Håper ikke de driter i våre helter og viser historien ifra noen andre på øya sitt syn.

Regner med det blir sån skifting mellom hva som skjer med Others, og de stakkarne som er fanget, Og resten av gjengen. Walt og Mike tror jeg ikke vi ser noe til, kansje de får en gjesterolle her eller der(om vi er heldig)

Lenke til kommentar
Dette har vært oppe uendelig mange ganger før. Dette handler om konkuranse. TV selskapene vil ikke sende sine dyreste og mest prominente serier i dødtider som rundt juletider. For sender man en eneste episode i en periode hvor f.eks. 2 millioner ikke får den med seg så mister man uhorderlig mange reklamepenger og man risikierer også at seere "faller av".

Derfor vil man sende sine beste serier i periodene hvor flest folk ser på tv.

6206990[/snapback]

Påsken og jula er den tiden jeg ser mest på TV faktisk. Da er det TV2-Nøttene som må følges med på hver dag. Ellers er man jo på ferie hjemme hos familien, hvor TV-en for min del er en sentral ting i stua.

Men jeg forstår tankegangen til ABC. De kan miste mange av sine faste seere i høytiden. Dog mener jeg å huske at de sendte Lost i påsken?

Edite: orsus: Jeg tror ikke de er fanget. De har tatt dem til seg, for det vi vil få vite i neste sesong, og egentlig fikk vi vite det i siste episode og, er at The Others er de gode folkene. De har laget lister og plukket ut folk helt siden dag 1. Kun de gode folkene, de onde vil de ikke ha... Derfor skal Hurley tilbake til leiren med beskjeden. Det er flere gode igjen å plukke, men de tar bare et fåtall av gangen for lettere å få overtalt dem. The Others-gjengen er bygget opp slik, av strandede folk.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

neitakk: interessant terori.

lurer litt på hva i granskauen dem skal få dem med på, og hvorfor de velger å bli på øya når de har en båt å dra fra øya med (regner med at de var ærlige mot michael om hvordan han skal komme seg vekk fra øya)

Lenke til kommentar

Michael vil nok møte på noe vi ikke hadde forventet. Noe som vrir på hele plottet... Regner med vi ikke får vite hva som skjer med dem før i siste episode av sesong 3.

Michael og de blir tatt med til en sivilasjon som kanskje tar pusten av oss? Dessuten tror jeg vi får se ting på land som ikke er mindre interessant :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvorfor var hun på mentalsykehuset? hvordan kom hun fra å være en pasient der til å bli en psykolog? eller var det bare løgn?

6207320[/snapback]

vi får vite historien til libby i flashbacks...

veit ikke om det er nevnt men:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

vi har sett monsteret i sesong 2 men vi har ikke vert klar over at det er det vi ser, det er ikke den svarte røyken.. det er bare en del av det
Lenke til kommentar

6207320[/snapback]

vi får vite historien til libby i flashbacks...

6207894[/snapback]

Hvordan skal vi få det når hun er død?

så vidt jeg vet viser dem ikke flashbacks til folk som har dødt. med mindre dem er en del av andre personer flashbacks.

Lenke til kommentar

vi har sett monsteret i sesong 2 men vi har ikke vert klar over at det er det vi ser, det er ikke den svarte røyken.. det er bare en del av det

Helt umulig å tenke seg til hva det kan være.. Da Walt dukket opp i skogen, hva om det var skyggen? Eller det helt sprøe, det er et menneske^^
Lenke til kommentar
Michael vil nok møte på noe vi ikke hadde forventet. Noe som vrir på hele plottet... Regner med vi ikke får vite hva som skjer med dem før i siste episode av sesong 3.

6207763[/snapback]

Skulle ikke forundre meg om vi ikke ser snurten til de før de med ett dukker opp helt plutselig på slutten av sesong 3 eller noe i den dur ;)

Lenke til kommentar
snip

6207763[/snapback]

Skulle ikke forundre meg om vi ikke ser snurten til de før de med ett dukker opp helt plutselig på slutten av sesong 3 eller noe i den dur ;)

6209951[/snapback]

Får bare håpe det ikke blir like sørgelig kjedelig etter et par episoder i sessong 3 slik som det var i sessong 1. I sessong 1 var kun starten og slutten bra.

Lenke til kommentar
De 8 personene som mener serien er Katastrofal, kan de vennligst komme med argumenter for hvorfor den er det?

6209817[/snapback]

Sikkert bare folk som stemmer, bare for å stemme... Jeg mener.. Den er jo hvertfall IKKE katastrofal !

6209837[/snapback]

Om den hadde vært katarostofal tviler jeg på at de som har stemt det hadde orket å sett hele sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...