Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Da har jeg lest de siste 8 sidene. Jeg har sett ep 22 og 23+24. Jeg ga serien 4. Selv jeg ble litt skuffa over avsluttninga. Men de to episodene var knallbra. Jeg storkoste meg lenge.

Sawyers kommentar "Are you serious?" fikk meg til å le høyt, og det skjer ikke så ofte :)

Sayid er fremdeles helten. Digg at han fortsatt kan kunsten med å avsløre når folk lyver.

Skuespillerpresentasjonen til Michael er langt bedre enn før. Sesong 1, han er en tøffelhelt. Sesong 2, han er en tøffelhelt. Han kommer tilbake og gjør en stor stjerne, synes jeg. Og jeg liker han ikke noe særlig. Akkurat det samme med Sawyer. Liker han ikke, men Sawyer er en av de bedre skuespillerne der. Jack er som vanlig, mye av det samme som han var i Party of Five. (Nei, jeg gidder ikke å skrive de ekte navnene, eller å lete opp imdb-sider.)

Men Michael, er virkelig din sønn verdt 4 liv? Irriterer meg det der.

Hyggelig å se Desmond igjen. Forklarer mye.

Henry Gale... Hans overbevisning er at han og hans folk er de gode folka. Vi seere mener at Jack og hans folk er de gode. All den blodtestinga, alle de spørsmålene. De vil være på den sikre siden, men mot hva? The Sickness? Jeg vil se mer av Babylon 5-dama!

Nei, i morgen skal jeg se ferdig Prison Break.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... og den ligger 6 timer før oss. ...

6198544[/snapback]

;)

USA ligger jo etter Norge da. Seattle, der jeg bor, ligger på vestkysten, og vi er 9 timer etter Norge.

Ja, som jeg sier så er klokka 2 på natta i Norge når den er 8C i USA. Central time i USA er -5 timer i forhold til UTC. Norge er +1 i forhold til UTC. Også regner jeg med at USA også har sommertid (kjenner bare til at Hawaii ikke stiller klokken slik vi gjør)

6199124[/snapback]

Jepp, USA har sommertid. Men den starter en uke etter Norge.

Lenke til kommentar

Ble meget forvirrret av denne sesong avslutningen. Vett ikke helt hva jeg synes, om det var bra eller dårlig, men det er hvertfall unikt. Og jeg har en mistanke om at jeg egentlig synes det var ganske bra, så ga den den en 4'er. Gleder meg veldig til sesong 3, så jeg håper serien fenger lenge nok til at vi får en skikkelig avslutning. Og at de ikke tar en feks Dark angel. Folk som lager serier og ikke avslutter de skikkelig fortjener nesten og dø, verste jeg veit :(

Jeg blir meget skuffet viss Locke Ecko og Desmond dør, da har de rett og slett tatt livet av for mange denne sesongen, og alle de 3 er meget bra og interessane!

Lenke til kommentar
Jeg blir meget skuffet viss Locke Ecko og Desmond dør, da har de rett og slett tatt livet av for mange denne sesongen, og alle de 3 er meget bra og interessane!

6204382[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

I den siste offesielle podcasten hintet de til at Desmond skal være med i sessong 3, så tror nok ikke noen har dødd. Håper hvertfall ikke det. :)
Endret av Dotten
Lenke til kommentar

føler at Eco og Locke har skifta personloghet på en måte...

Locke var før heeelt opphengt med luka og dreit nermest i at shannon døde. Han tvingte nesten Boone med på greia

Nå - i episode 21, får man se at eco er heeelt opphengt i den nye luka og driter nærmest i Libby og ana Lucia. Han tvingte nesten Locke med på greia

Locke : The Island has sent us a sign

Boone : aaahh.. The island has sent us a sign. Right

Eco : I saw it in my dream...

Locke: ... Dream... Of course :hrm:

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Hvis såpass mange rollefigurer dør eller blir borte, tror dere de drar fram noen nye roller vi ALDRI har sett før blant resten av de overlevende? (Som jeg kaller den apatiske gjengen) Sånn som vi f.eks. så med Arzt i første sesong.

Lenke til kommentar

Fra Wikipedia:

Season three will begin airing 4 October 2006. It will include 23 episodes that will be delivered in two blocks: an initial fall arc of six episodes and a second run of seventeen consecutive episodes beginning in February 2007. According to executive producer Damon Lindelof, there will be new characters in this season as the fans get to know more of the plane crash survivors. There will be fewer flashbacks of the original characters since the new ones will have their own that will become a unique and central component of the series.[8] Lindelof and Cuse (one of the writers) noted that if the second season was about the hatch, then the third season will be about the Others, as led by "Henry Gale" (who will join the regular cast). Cuse also mentioned what viewers will learn about the Others during the third season: Who are these people? What is their history? How many of them are there? What are they trying to accomplish?
Lenke til kommentar
Hvis såpass mange rollefigurer dør eller blir borte, tror dere de drar fram noen nye roller vi ALDRI har sett før blant resten av de overlevende? (Som jeg kaller den apatiske gjengen) Sånn som vi f.eks. så med Arzt i første sesong.

6205338[/snapback]

Er godt mulig. spesielt hvis dem trenger en midlertidig karakter som skal dø i løpet av et par episoder.

Lenke til kommentar
Fra Wikipedia:

Season three will begin airing 4 October 2006. It will include 23 episodes that will be delivered in two blocks: an initial fall arc of six episodes and a second run of seventeen consecutive episodes beginning in February 2007.

6205389[/snapback]

Neei! Betyr det at vi vil få enda en pause slik som med PB da?! :cry:

Lenke til kommentar

6205338[/snapback]

Det har jo vært mye prat om de andre overlevende i bakgrunnen, om de spilles av samme folk i hver episode. De færreste trodde vel det, men det er faktisk de samme folka etter det jeg har hørt.

At de kan finne på å dra fram noen nye folk som blir litt mer sentrale tror jeg nok, men...hmm... det ville virke litt rart da.

Ja ErlendRU: Etter de 6 første episodene blir det en pause på 12 uker. Det sa produsentene selv i nyeste podcast.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg har alltid ment at den bakgrunnsgjengen har vært et av seriens svakeste punkter. De gjør jo aldri noe som helst. De bare går rundt, peker og river til seg mat når den kommer dalende ned fra himmelen. At noen av disse plutselig skulle bli superaktive ville virka merkelig.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid ment at den bakgrunnsgjengen har vært et av seriens svakeste punkter. De gjør jo aldri noe som helst. De bare går rundt, peker og river til seg mat når den kommer dalende ned fra himmelen. At noen av disse plutselig skulle bli superaktive ville virka merkelig.

6205507[/snapback]

Neineinei! De er med på begravelsene også! ;)

Lenke til kommentar

6205507[/snapback]

Og innimellom så sprenges noen av de opp :D

Lenke til kommentar
Season three will begin airing 4 October 2006. It will include 23 episodes that will be delivered in two blocks: an initial fall arc of six episodes and a second run of seventeen consecutive episodes beginning in February 2007.
Argh! Hvilke tullinger er det som bestemmer at det skal sendes slik? :/ Det er jo intet annet enn et eneste stort irritasjonsmoment...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...