Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at alle som leser i denne tråden har sett den siste episoden som ble sendt i USA på onsdag. Men jeg liker å forsikre meg om at jeg ikke ødelegger for andre.

For jeg var inne på et annet forum i USA og leste, der var det en som foreslo at Hurley var en muldvarp.

- For som dere husker ble alle UTENOM Hurley skutt med bedøvelsespiler...

- Han er den eneste personen som hadde kjennskap til tallrekken og som ble sluppet fri etter at Walt/Micheal hadde reist....

- Hurley vil ikke ha noe våpen når de legger på vei mot the others...

- Jeg kan ikke huske å ha sett ham ombord i flyet eller på flyplassen i Sydney(her er det mulig jeg husker feil).....

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Jeg kan ikke huske å ha sett ham ombord i flyet eller på flyplassen i Sydney(her er det mulig jeg husker feil).....

6182006[/snapback]

Du husker feil. Han var på både flyplassen og på flyet (dette ser vi i et tilbakeblikk).

Lenke til kommentar

6182006[/snapback]

Du husker feil. Han var på både flyplassen og på flyet (dette ser vi i et tilbakeblikk).

6182032[/snapback]

"Everybody Hates Hugo" :)

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hvorfor de skulle ta han med seg til the others. spesielt når de bestemmer seg for å slippe han fri.

kanskje fordi han er en rolig fyr og ikke vil lage bråk, men heller gjør som de sier?

+at han er treg og vil bruke litt lengre tid tilbake til basen? :)

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er hvorfor de skulle ta han med seg til the others. spesielt når de bestemmer seg for å slippe han fri.

kanskje fordi han er en rolig fyr og ikke vil lage bråk, men heller gjør som de sier?

6182058[/snapback]

De måtte jo ha en person som kunne forklare hvor det var blitt av de andre.. :) I tillegg så får vel han gå tilbake pga "The Others" egentlig ikke trenger han :p

Lenke til kommentar
Jeg tror The Others har gått etter ledertypene. De fleste som er igjen nå er jo apatimenneskene og snakkende rollefigurer som følger framfor å lede.

6182078[/snapback]

vet ikke helt.. hverken locke, ana lucia, sayid eller mr. eko var vel på lista, og alle de er jo potensielle lederfigurer.

edit: veldig rart egentlig hvis det var desmond som styrtet flyet.. at det bare skulle være en tilfeldighet at de havnet der. alt dette med tallene, alle personene som har truffet hverandre tidligere osv. virker jo som det skal være en større mening med det hele.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg la merke til at noen nevnte fuglen som visstnok sa "hurley" noen sider tilbake. Jeg tror det er er lite spark til de overtolkende fansene som mente at fuglen sa hurley i første sesong. :tease:

God avslutning som introduserte en del nytt, men jeg synes ikke at den la opp til en sesong ala den første.

Lenke til kommentar

Det hadde isåfall vært veldig morsomt. Men da kunne de laget den i skikkelig tegna stil og skikkelig disney aktig. Også kunne den satt seg ned på en grein og sagt "huuuurley" "huuuurley" også kunne sawyer kommet med en fet kommentar. Også kunne de gått videre som om ingenting hadde skjedd :D

Lenke til kommentar
vet ikke helt.. hverken locke, ana lucia, sayid eller mr. eko var vel på lista, og alle de er jo potensielle lederfigurer.

6182464[/snapback]

Jeg sa de fleste. Ana Lucia er død. Mr Eko er INSANE og Locke er nihilist. Sayid er den eneste som gjenstår, men han er med følgertypen, syns jeg.

Lenke til kommentar
Det hadde isåfall vært veldig morsomt. Men da kunne de laget den i skikkelig tegna stil og skikkelig disney aktig. Også kunne den satt seg ned på en grein og sagt "huuuurley" "huuuurley" også kunne sawyer kommet med en fet kommentar. Også kunne de gått videre som om ingenting hadde skjedd :D

6182832[/snapback]

Hurley spurte seg jo selv om fuglen sa navnet hans da, og da kom jo Sawyer med en genial kommentar da også. Blir irritert over at jeg ikke husker noen av de kommentarene hans i etterkant, bare at de har kommet. :p Den med "You serious" var bare sinnsykt bra! :wee:

Gir den en 4er jeg. Har vært litt ustabilt gjennom sesongen, med mye unødvendige ting og tang i episodene. + en helt grei avslutning, men ikke noe fantastiske saker. Er nok ikke like skuffa i dag som i går når jeg har fått tenkt over det. :)

Lenke til kommentar

6182832[/snapback]

Hurley spurte seg jo selv om fuglen sa navnet hans da, og da kom jo Sawyer med en genial kommentar da også. Blir irritert over at jeg ikke husker noen av de kommentarene hans i etterkant, bare at de har kommet. :p Den med "You serious" var bare sinnsykt bra! :wee:

Gir den en 4er jeg. Har vært litt ustabilt gjennom sesongen, med mye unødvendige ting og tang i episodene. + en helt grei avslutning, men ikke noe fantastiske saker. Er nok ikke like skuffa i dag som i går når jeg har fått tenkt over det. :)

6183088[/snapback]

"Yes it did, right after it pooped golden rocks" elns :p husker ikke helt.. :)

Lenke til kommentar

Siden de har tatt blodprøver av flere regner jeg med at de har en lege.

men de later jo som om de er hillbillies, hvem er de egentlig? etterlatte forskere?

:hmm:

mulig de vil ha en lege, men skal vel en del til før han hjelper dem.

hva skal dem med Sawyer og Kate?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...