Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teorien hadde vært mer troverdig dersom det hadde vært snakk om et svakt magnetisk felt, f.eks et fjell som inneholder magnetitt. (et vanlig mineral) som er sterkt nok til at kompassnåler viser feil retning

hm, lagde ikke Sayed en kompass når han skulle deploy'e de beaconene på øya?

Jo, men så ga han det til lock som mente det var noe feil med det! Kanskje nettop pga. av magnetfeltet ? Sayed lagde det mitt på dagen, og kanskje sola var mitt på himmelen så han ikke visste himmelrettningene?

Prøvde ikke Sayid å lage et kompass først, som tilsynleatende ikke virket, så kom Locke og så hva han drev med og ga Sayid hans pass? Slik jeg tolket det så ga ikke kompassretninga noen logikk ut i fra solens bevegelse på himmelen, slik at deklinasjonen (magnetisk feilvisning) var alt for stor. Det at sola kanskje sto midt på himmelen bør ikke ha vært noen hindring siden det ikke bør være vanskelig å huske noen timer i hvilken retning sola sto opp i.

Lenke til kommentar
Noe som vet hvordan kvaliteten er på UMD-utgivelsen?

Den var out of sync (altså lyden henger ikke med) etter ca. 20 minutter.

 

Er jeg den første her som har sett episode 3 eller?

Den var ikke akkurat så spennende som de andre men man fikk vite noen ting og det var en ting som var veldig overaskende. Siden det ikke er så mange her som har sett den så skal jeg ikke skrive hva som skjer enda ;)

 

(Nei, jeg har ikke fått en LOL-release, tok UMD som var out of sync men jeg så den uansett siden det ikke virket som at det skulle komme en annen versjon og jeg skulle se den med en kammerat så vi nøyde oss med den :) )

Lenke til kommentar

Jeg så den på morgenen jeg og Stish...Helt enig med deg, den var ikke så spennende, men info-rik...

 

Jeg pratet med noen folk anngående LOL versjonen, de sa at de neppe trodde den ville komme, hvis den skulle komme så ville den være på 700mb istedenfor 350mb, men med ordentlig lyd...

Hvis noen har fått tak i "TCM" versjonen, så har jeg en patch som visstnok skal fikse lyden...

Lenke til kommentar
Jeg så den på morgenen jeg og Stish...Helt enig med deg, den var ikke så spennende, men info-rik...

 

Jeg pratet med noen folk anngående LOL versjonen, de sa at de neppe trodde den ville komme, hvis den skulle komme så ville den være på 700mb istedenfor 350mb, men med ordentlig lyd...

Hvis noen har fått tak i "TCM" versjonen, så har jeg en patch som visstnok skal fikse lyden...

Har den patchen jeg også, men den virker bare til repacken.

Altså, det er litt dårlig av TCM imo. De release først en som er out of sync, greit nok liksom. Men når de tar en ny en er også den out of sync også så man må laste ned denne patchen/fixen

Lenke til kommentar

En oppklarende episode på mange punkter synes jeg.

Jeg tror nok at det er det at Hugo spiser maten. Så jo at han sto og drakk melk eller hva det var.

Det jeg blei mest overrasket av i klippet til neste episode var Jin. Han snakka jo flytende engelsk! Det er noe rart med han altså.

Vi så også hvorfor hu dama slår til Sawyer, som vi så på de bildene, han holder jo en stein.

Nå er jeg hvertfall overbevist om at alt har en naturlig forklaring. Hadde jo riktig i det at det var noe sånn forskningsgreier nede i luka. Men lurer på hva som skjedde egentlig, med han fyren som var der først.. Han fyren på filmen sa noe om at det var et uhell som skjedde i laboratoriet, det må jo ha noe med forskningsgruppa til Rossaue (?) å gjøre :hmm: Gjetter på at det skjedde ett eller annet når de drev å forska på noe, også har de bare blitt helt sprøe etter å hvert på øya i 16 år.. Men hvis det var de som dreiv på nedi laboratoriet først, så burde jo de vite hvor det er da, og ta seg inn dit. Hvis de ikke har fått hukommelsestap elns..

Alt i alt en god episode, ikke så spennende, men var deilig å få oppklart i en del ting.

 

 

Huff.. Nå kommer jeg med altfor mange spekulasjoner på en gang altså :p

Lenke til kommentar

Så episode 2 akkurat før jeg reiste, og nbå måtte jeg sjekke denne siden. Når jeg kommer hjem så skal Lost Episode 3 lastes fra Limewire med en eneste gang, bare Hi-Res er godt nok for meg :) Samler en Lost mappe nå, har bare 2 episoder, man skal gå paralelt med USA ;) Skal følge denne tråden, men skal ikke lese de nye postene siden jeg ikke har sett episode 3 ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...