Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Skal ikke sesong 2 komme ut høsten 2007? Mener det skal ha blitt nevnt i media.

Roseau kan umulig ha vandret rundt på holmen uten å ha oppdaget "the others" og funnet ut mere om dem enn hun visste, på de 16 årene. Enten en glipp i manuset ellers vil det vise seg at hun også er en av the others.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke sesong 2 komme ut høsten 2007? Mener det skal ha blitt nevnt i media.

Roseau kan umulig ha vandret rundt på holmen uten å ha oppdaget "the others" og funnet ut mere om dem enn hun visste, på de 16 årene. Enten en glipp i manuset ellers vil det vise seg at hun også er en av the others.

6180640[/snapback]

The Others ønsker vel ikke å bli oppdaga av henne, derfor lar de være (Henry Gale er et bevisst unntak).

Lenke til kommentar

Ble mye feil på en gang der gitt.. Sesong 3 sef!

Har det noen gang blitt gitt noen idikasjon på når neste sesong vil komme?

Utrolig stilig å se alle "sylinderene" med notat bøkene, når Kate leste hørtes det ut som de nummererte "offerene"..

"Number 012743 did something"

Lenke til kommentar

Har to ting jeg skal si, og så skal jeg la Lost ligge til høsten:

"Oh my fucking God" og "Oh my fucking God"

Edit: Det vi ser som "ting som skjer etter hverandre" er tatt fra mange ulike tidspunkt med flere års mellomrom.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Siste episode var flott. Gav svaret på masse mysterier.

Likte veldig godt historien til Desmond, blant de beste historiene i serien. Også fett med det magnetiske feltet som drar ting til øya. Blir også ufattelig spennende å se hva som skjer med Sawyer, Wuz-Jack og Kate. Håper noe rømning.

Ehh, ja ble endel her nå. Hadde ikke overasket meg om Charlie fikk superkrefter etter "eksplosjonen". Håper heller ikke Eko dør, de to andre kan gjerne dø for min del.

Gir sesong 2 en 4 på terningen, har vært altfor ujevn, masse dritt-episoder, og masse bra.

Lenke til kommentar
Og Charlie; når Claire spør han om hva som skjedde mot slutten, sier han:

"You wanna hear the part about me nearly gettin killed by the fireball, or du you wanna hear about the flying fog?"

Wtf! Mere mystisk tåke/røyk?

6180587[/snapback]

hehe han sier flying fork......

Altså gaffelen som kom flyende som han og Eko nesten ble truffet av.

Lenke til kommentar

Men altså :

Widmore Labs - Ballongen til "Henry Gale"

- Graviditetstesten til Sun

Penelope Widmore - Hennes far : Charles Widmore

Det første som slo meg når hun hadde kontakt med denne observasjonsposten var :

Er faren hennes mannen bak det hele? Er han død slik at man ikke finner ut hvor dette "prosjektet" hans finnes? Vet hun at det handler om elektromagnetisme slik at hun har satt ut "observasjonsposter" for å forhåpentligvis finne en av de for så å finne Desmond?

- Senere hørte jeg noe om at faren også var med i det seilaset Desmond dro ut på. Han døde sikkert i den sammenheng :p

Lenke til kommentar
Og Charlie; når Claire spør han om hva som skjedde mot slutten, sier han:

"You wanna hear the part about me nearly gettin killed by the fireball, or du you wanna hear about the flying fog?"

Wtf! Mere mystisk tåke/røyk?

6180587[/snapback]

hehe han sier flying fork......

Altså gaffelen som kom flyende som han og Eko nesten ble truffet av.

6181134[/snapback]

Hehe, det stemmer kanskje det. Når du sier det så kom jeg på at det var det jeg hørte første gangen. Men så så jeg en på lost-norge.net som mente han sa flying fog, og da innbilte jeg meg det selv når jeg så den delen igjen.

Lenke til kommentar
Utrolig stilig å se alle "sylinderene" med notat bøkene, når Kate leste hørtes det ut som de nummererte "offerene"..

"Number 012743 did something"

6180914[/snapback]

Jeg lurte på om de tallene kunne være dato/klokkeslett for når det de noterte hadde skjedd..?

Lenke til kommentar

Utrolig bra episode, men synes den svarte på flere spørsmål enn den lagde.

Synes ikke de burde sprengt hele driten osv.

Synd at de skrev ut 5 skuespillere også(Locke, Desmond, Echo, Walt, Mike) For har liten tro på at vi kommer til å se mer av de.

Ekspolosjonen var mest sannsynlig utrolig kraftig, derfor lyset, men magnetismen var så kraftig at den klarte å "holde" på den.

--

Gennialt det fjellet at sånne rør!

--

Digga fjeset til Tom når han "Henry" sjefen sjøl kom og klaga på skjegget!

Var også tydelig at den Others Camp'n" var bare tull og skuespill.

Lenke til kommentar

Har en liten tanke.....

Følgene av at the hatch og den elektromagnetiske stårlingene er borte= loche blir lam, rose får kreft?

Forresten, ingen har sagt noe ang. at libby(elisabeth?) har connection med desmond.. Tror dere at det kanskje er libby som drar i snorene?

Lenke til kommentar
Synd at de skrev ut 5 skuespillere også(Locke, Desmond, Echo, Walt, Mike) For har liten tro på at vi kommer til å se mer av de.

6181404[/snapback]

Ingen av de er garantert ute. Walt og Mike kan bli observert og forfulgt av gjengen med seilbåten, og "eksplosjonen" Kan ha vært kun magnetisk som noen sier, derav flyvende luke.

Lenke til kommentar
Har en liten tanke.....

Følgene av at the hatch og den elektromagnetiske stårlingene er borte= loche blir lam, rose får kreft?

Forresten, ingen har sagt noe ang. at libby(elisabeth?) har connection med desmond.. Tror dere at det kanskje er libby som drar i snorene?

6181435[/snapback]

Hun er død ja :)

Lenke til kommentar

Når Libby prata med Desmond sa hun at mannen hennes (som var død) het David. Den "usynlige" vennen til Hurley heter Dave, altså en forkortelse av David. Alle disse tre personene var på det samme sykehuset. Er det noen connection, og er Dave mannen til Libby?

Lenke til kommentar

Synes at begynnelsen på første sesong var spennende, så ble den ok. Begynnelsen av sesong 2 var dårlig, tok seg litt opp, og endte opp som.. hmm.. har ikke ord for å beskrive det.. jo.. Bærsj!

Det ble lovet en rekke logiske forklaringer på fenomener osv, men jeg sitter igjen med følelsen over å ha glodd på en masse sprøyt, og at jeg har kastet bort tiden min. Et klart terningkast 1.

Lenke til kommentar

Siste episode tok serien opp på et nivå jeg ikke hadde forventet. Jeg har likt Lost hele veien, men føler at serien tok en ekkel vending denne uken. Det var enormt med info på en gang, og regisseringen var på mange måter dårlig. Denne episoden ble lagd fordi den måtte bli lagd, og ikke fordi serieskaperne hadde noe å fortelle.

En serie har den fordel at den kan ned på et høyere detaljnivå fordi det er lenger tid å fortelle historien på. Men når det i løpet av to timer skjer mer i en serie enn i en hel spillefilm, så blir noe feil. Hvorfor har ikke dette voldsomme greien blitt mer spredd over sesong 2?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...