Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

edit: glemte av all hviskingen i skogen.. hvis the others er vanlige folk så kan de vel ikke lage slik lyd?

6177398[/snapback]

hun franske dama snakka jo om hvisking i skauen for leeenge sia.

Men var alt bare "oppspinn"? Bortsett fra den "falske" luka.

De som overvåkte bare sendte ut i skauen.

Virker som produserne bruker publikums teorier i nye episoder :)

Lenke til kommentar

Jaja, da var det over. Sitter her med en hel del merkelige tanker omkring denne episoden. Vet ikke helt hva jeg syns enda. Episoden var jo helt utrolig bra, men cliffhangeren var noe forvirrende og jeg følte det sluttet litt dødt... Men alt ligger perfekt til rette for masse spenning i sesong 3.

Håper virkelig ikke Desmond, Locke og Eko er døde. Det ville vært forferdelig, siden de er av de mest interessante personene i serien.

Angående hvorfor det var akkurat Jack, Kate og Sawyer the others ville ha, så kanskje det har noe å gjøre med at de er av "the good ones", som the others prater så utrolig mye om.

Elsket forresten hele den scenen på brygga der, når Tom tok av seg skjegget og greier. Ellers så er jeg vel kanskje litt skuffet over at det ikke ble mer action mellom Jack&Co og the others.

Men alt i alt en fabelaktig sesongfinale, selv om jeg syns det var i meste laget å kalle den "tidenes sesongfinale". Føler jeg var mer "må-se-neste-episode-desperat" etter forrige sesongs finale.

Lenke til kommentar

Sitter litt skjelven her etter siste episode nå. Sært.

Når Locke innså han tok feil, og Desmond tok motet til seg, da trodde jeg i et lite sekund på den tidligere teorien i tråden her om at alle bare er nutcases.

Ellers gleder jeg meg til å se mer av Penelope og faren sin innblanding i Dharma. Herlig på slutten.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at Desmond er i live og at han blir en mer sentral karakter neste sesong. Syns han spiller virkelig bra og er interessant.

Samme med "Henry Gale", fy fader for en spennende karakter. Gleder meg til å vite mer om hans rolle.

Neste sesong blir det sikkert en diger diskusjon omkring det at Locke lot telleren gå ned til null. Eko vil sikkert lage et digert nummer ut av det, og Locke må jo nå bare innse at han tok feil når han mente at ingenting ville skje.

Lenke til kommentar
Noen som la merke til at klokken på nattbordet til Penalope stod stille? Det kan såklart hende det ikke betyr noe, men kanskje..

6180362[/snapback]

Kanskje det elektromagnetiske utbruddet forårsaket noe sånn dritt hos henne? Hva slags klokke var det?

Lenke til kommentar

Jeg tviler sterkt på en eksplosjon av samme type vi ser på action-filmer. Da de 108 minuttene gikk ut, tok (elektro?)magnetismen overhånd og begynte å trekke til seg ting, nærmest imploderte hele luka. Nøkkelen Desmond vrei om skapte vel en motsatt reaksjon, kanskje omvendte magnetismens poler, slik at alt metall ble slynget ut fra lukas sentrum. I beste fall påvirket denne eksplosjonen kun metall, og ikke menneskene inni luka. Jeg håper ikke Desmond, Locke og Eko er døde...

Og Charlie; når Claire spør han om hva som skjedde mot slutten, sier han:

"You wanna hear the part about me nearly gettin killed by the fireball, or du you wanna hear about the flying fog?"

Wtf! Mere mystisk tåke/røyk?

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Ja, det han sa om tåka var merkelig.

Men tenk om implosjonen ble motsatt og alle metalldelene ville bli slynget ut kraftig (kraftig nok til å hive en metalldør hundrevis av meter til værs), hva er da ikke sjansen for at våre venner inne i bunkeren kan ha bli truffet av noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...