Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva var så utrolig bramed den? ingenting gav mening jo...

6178623[/snapback]

Det var spennende og god underholdning.

selv om det kanskje var endel som vi ikke forstår enda så gjør jo ikke det episoden dårlig. alle de nye spørsmålene får vi nok svar på neste sesong..

Lenke til kommentar

Det er jo helt individuelt om den var bra eller ikke, så skjønner ikke at dere gidder å krangle om det. Jeg synes den var helt grei, ikke noe mer ikke noe mindre. Mest sannsynlig fordi jeg hadde ventet meg noe helt sinnsykt spennende og heftig cliffhanger. Blitt litt bortskjemt på spenning med PB og 24 i det siste. :p

Hvor er Dotten og poll hen da!?

Lenke til kommentar
Var så sinnsykt bra når Sawyer spurte om Hurley skulle ha sjokolade eller hva det var, så kom han med en genial kommentar når Hurley avslo.. Husker seff ikke hva det var, men jeg husker jeg lo. :p

6178199[/snapback]

You serious?

:!:

Lenke til kommentar
Var så sinnsykt bra når Sawyer spurte om Hurley skulle ha sjokolade eller hva det var, så kom han med en genial kommentar når Hurley avslo.. Husker seff ikke hva det var, men jeg husker jeg lo. :p

6178199[/snapback]

You serious?

:!:

6179109[/snapback]

Ja det der var faen meg århundredets sitat :cool:

:p

Lenke til kommentar

Der var de sett og poll vil komme :)

Er fornøyd med finalen. Pøste ut en haug med nye spørsmål i episodene. Det er noe mystisk med Charlie.

Er stygt redd for at Desmond er død, det vil isåfall være kjipt. Han hadde vært litt av en karakter å ha fast i neste sesong!

Litt skuffet over at Sawyer ikke har fått banket Zeke enda :wee:

Har ventet siden forrige sesongs avslutning på å se han knerte fyren bare for å se at han blir bundet opp og sparket av en tulling. Bah!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Shitsteike hvor konge denne episoden var!! :D Noe av det beste jeg har sett. Håper ikke Desmond og Eko er døde... Locke er en tosk, men haha så genialt fjes på han når alt det skjedde :D

Men han Kelvin, er ikke det han fyren som tvingte Sayid til å torturere kommandøren hans i flashbackene? Er nesten helt sikker på det, ihvertfall når han snakket om bakgrunnen sin at han kommanderte folk osv.

Lenke til kommentar

vet ikke om det er tilfeldig eller sagt før, men here goes:

4+8+15+16+23+42= 108, 1+8 =9

4+8+1+5+1+6+2+3+4+2=36, 3+6=9

4*8*15*16*23*42=7418880, 7+4+1+8+8+8=36, 3+6=9

4*8*5*6*2*3*4*2=46080, 4+6+8=18, 1+8=9

48*15*16*23*42=11128320, 1+1+1+2+8+3+2=18, 1+8=9

Det forbanna 9-tallet dukker opp overalt om man tar tverrsummen av tallene. 18 og 36 dukker også opp, begge er i 9-gangen, det samme er jo 108.

Primtallsfaktoriserer man kan man finne det flere ganger:

4=2^2, 8=2^3, 15=3^1*5^1, 16=2^4, 23=23^1, 42=2^4*3.

Summerer sammen grunntall og eksponenter hver for seg får man 42^17=3937657486715347520027492352, tverrsummen av det tallet blir 126, tverrsummen av det blir 9. 126 = 14*9 forresten, så det er også i 9-gangen.

Vet ikke om dette har noen relevans, kan hende at det bare er meg som er paranoid eller utfører tilfeldige matematiske operasjoner på tallene inntil jeg finner 9 et sted, men synes det er merkelig hvor ofte det dukker opp.

Lenke til kommentar

Ikkje så gale slutt dette. Eg hadde håpt på litt meir action, men ein kan ikkje få alt ein ønskjer seg.

Totalt gir eg denne sesongen terningkast 4. Ein del dårlege/kjedelege episoder trekker ned, men det negative vart fort gløymt når vi fekk litt spenning i dei siste episodene.

Lenke til kommentar
jaja, men : Next Episode:

Wednesday, May 31, 9/8c

"Man of Science, Man of Faith"

One of the castaways is chosen to descend into the mysterious hatch, and Shannon stumbles upon a shockingly familiar face in the jungle.

hva betyr det? det står her på siden link

6178520[/snapback]

Kommer det enda en episode altså?

Lenke til kommentar

Det sesongen mangla var ikke action, men spenning. syns ikke jeg fant så mye av det. mangla de tirrende øyeblikka der man sitter klistra til skjermen for å se hva som er det neste som skjer.

men alt i alt var det en bra sesong, med mange gode episoder. men syns dem sparer litt på kruttet. vil se litt skikkelige følelser.

Lenke til kommentar
jaja, men : Next Episode:

Wednesday, May 31, 9/8c

"Man of Science, Man of Faith"

One of the castaways is chosen to descend into the mysterious hatch, and Shannon stumbles upon a shockingly familiar face in the jungle.

hva betyr det? det står her på siden link

6178520[/snapback]

Kommer det enda en episode altså?

6179529[/snapback]

Nei, det der er ei gammal episode.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...