Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det med isbjørnen kan kanskje ha vært noe av det samme som synet til Jack da han så faren eller Hurly da han så "vennen" sin fra galehuset.

Uansett, genial slutt.

6177678[/snapback]

Dæm skjøyt jo en isbjørn og d va mange som så den.. :p Akkurat som den dær fugln idagens episode.. :p

Lenke til kommentar
Hvorfor har de med slikt? Elendig dataanimasjon var det også. Hadde vært mye bedre om vi såvidt hadde sett vesenet, framfor å blottlegge det og dermed vise hvor dårlig datagrafikk det var :roll:

6177749[/snapback]

Første jeg tenkte var: "Narnia, The Wardrobe, The witch and the lion" :p (Den gamle fra BBC.. NICE Animasjon gitt.. :p

Lenke til kommentar
Har du aldri hørt på podcast før ?

Hvertfall : før hver episode så snakker Damon Lindelof og Carlton Cuse om komende episoder og den siste som var, folk sender inn spørsmål - de svarer, de avslører ting, og lager teorier. + at de er vittige :)

Hvertfall i neste podcast vil de avsløre mye. Hva monsteret er, hva som er greia men tallene ++

6168098[/snapback]

Var vel dette han mente? :)

Lenke til kommentar

Begynner å ligne mer og mer epå The Village dette. The Others :!: ber Hurley om å si til folka på andre sien av øye om at de ikke får lov å bevege seg utenfor grenser osv. Latterligt, ikke missforstå meg har ikke noe imot Lost har fulgt med siden episode 1 men de har virkeligt rotet det til i det siste. Blir nesten som en stammerkrig "the strongest survives".

Hva med at de bare tar den seilbåten og seiler av gårde fra the fucked up island. :w00t:

Lenke til kommentar
Begynner å ligne mer og mer epå The Village dette. The Others :!:  ber Hurley om å si til folka på andre sien av øye om at de ikke får lov å bevege seg utenfor grenser osv. Latterligt, ikke missforstå meg har ikke noe imot Lost har fulgt med siden episode 1 men de har virkeligt rotet det til i det siste. Blir nesten som en stammerkrig "the strongest survives".

Hva med at de bare tar den seilbåten og seiler av gårde fra the fucked up island. :w00t:

6178007[/snapback]

Var det ikke akkurat det Desmond prøvde?

hva er uansett sjansen for å havne tilbake på akkurat samme øya?

Lurer litt på hva som vil skje med Michael og Walt. det jeg er sikker at er at vi ikke får se noe mer til Walt. gutten er kommet i puberteten og kan derfor ikke lengre spille Walt i serien. (med mindre dem hopper 3 år fram i tid).

Lenke til kommentar

Tror det magnetiske feltet vil dra alle båter som prøver å dra fra øya tilbake til øya.. Og de som prøver å komme til øya via båt blir bare holdt ute av det feltet. Med unntak av dit Michael og Walt kjørte. Blei overraska over at the others bare slapp Michael så lett, trudde båten skulle eksplodere elns litt utpå vannet, men neida.

Var så sinnsykt bra når Sawyer spurte om Hurley skulle ha sjokolade eller hva det var, så kom han med en genial kommentar når Hurley avslo.. Husker seff ikke hva det var, men jeg husker jeg lo. :p

Lenke til kommentar

noen som har noen teorier om hva som er historien til kona til desmond?

etter at Desmond forsvant så brukte hun sine egne ressurser på å lete etter en øy som ikke er der.

tipper faren hennes er dypt inne i Darma, og kanskje derfor hun vet om øya. vi må vel få se mere til henne i neste sesong? liten vits å ta henne med i sesongfinalen ellers.

Lenke til kommentar
Synes det var en bra episode som bygger opp mange spørsmål til neste sesong.

Litt merkelig var det at 40 desperate mennesker ikke gjorde noe for å finne ut hva og hvor de skulle med seilbåten.

6178511[/snapback]

Tja, de fleste har jo innrettet seg ganske godt på øya. er sikkert tatt vekk, men man skjønner at de andre blir fortalt at dem trenger båten.

legg merke til at dem bare viser hovedpersonene av de 40 som er på øya. så snart noe får noen å si blir de oppgradert fra statister til rolleinnhavere og har krav på mere penger ;)

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...