Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

btw: syns michael nesten er litt for glad i sønnen sin..  tok mange liv for å redde ett..

6175833[/snapback]

Sett på en swarzenegger-film, så ser du at du kan drepe så mange du bare vil så lenge du har noen å hevne. :)

Men seriøst, jeg hadde håpet på en god del flere oppklaringer enn jeg fikk. Det er kjekt å bli holdt litt i mørket, men dette begynner mistenkelig å minne om å bli utsatt for intern humor, på en måte. Sitter liksom igjen med et kjempestort WTF på slutten. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en teori

De som havner på øyen havner dit som et alternativ til fengsel og behandling. De fleste som er der har jo en kriminell eller vanskelig bakgrunn.

Darmaprosjektet finansieres av de som har blitt plassert der. De har mistet sin egen myndighet og Darma har de i sin varetekt.

De som er på øyen får være der i to epoker:

-Den første epoken er den som Jack og alle har vert i nå.

-I den andre epoken får Jack og kompani rollen som The Others Da ankommer en ny ladning med folk, Lost øyen.

Følgende: I sesong tre kommer vi til å få oppleve øyen fra The Others sin synsvinkel.

Lenke til kommentar
Jeg har en teori

De som havner på øyen havner dit som et alternativ til fengsel og behandling. De fleste som er der har jo en kriminell eller vanskelig bakgrunn.

Darmaprosjektet finansieres av de som har blitt plassert der. De har mistet sin egen myndighet og Darma har de i sin varetekt.

-I den andre epoken får Jack og kompani rollen som The Others Da ankommer en ny ladning med folk, Lost øyen.

Følgende: I sesong tre kommer vi til å få oppleve øyen fra The Others sin synsvinkel.

6176943[/snapback]

Jeg for min del syns det virket ganske klart "hvordan" man havner på øya :p Var vel Desmond sin skyld? Men kan vel ha misforstått noe da.. :p

Endret av Daffa
Lenke til kommentar
Jeg har en teori

6176943[/snapback]

Jeg for min del syns det virket ganske klart "hvordan" man havner på øya :p Var vel Desmond sin skyld? Men kan vel ha misforstått noe da.. :p

6176981[/snapback]

Det var Desomond sin skyld ja, for han rakkk ikke å trykke på knappen.

Lenke til kommentar
Jeg har en teori

6176943[/snapback]

Var nok Desomnd som ubevist krasjet flyet ja. Men ellers gav de to siste episodene meg nada. :no:

Fikk ihvertfal vite (en slags indikasjon på at) Henry var lederen for The Others (latterlig navn "The others"), skulle nesten trodd de var spøkelser. :!:

Lenke til kommentar
Jeg har en teori

6176943[/snapback]

Veldig bra :)

Jeg er fortsatt av de få som faktisk tror det er noe mere bak dette enn rene tilfeldigheter som mange tror.

Greit at Desmond har en teori om at han fikk flyet til å krasje, men han ser nok ikke bildet så helhetlig som vi gjør.

Virker også som om det er litt liten sjangse for at SÅ mange overlever en såpass dramatisk flykræsj...

Lenke til kommentar
Don't push the button. The button is bad!

Kan noen forklare den?

6176500[/snapback]

Virker som at de som laget lost har endret på serien hele tiden..

I begynnelsen var det en stor lyd, hele skogen begeveget seg, ett monster spiste piloten, isbjørner osv.. men nå prøver de å skaffe en logisk forklaring på alt, så det med don't push the button, og "spøkelser" i det store og det hele har de vel glemt helt av?

edit: glemte av all hviskingen i skogen.. hvis the others er vanlige folk så kan de vel ikke lage slik lyd?

Endret av complexity
Lenke til kommentar

"Henry Gale " MÅ jo nesten ha blit fanget i det nettet med vilje. Sikkert for å finne mer ut om fienden. Hvor mye de hviste, beskyttelse og sånt. Han hadde jo nevene rundt både Mr. Friendly aka Tom aka Zeke og Mrs Klugh !

Digget scenen med brygga og der !!

btw: Egentlig har vi enda ikke sett den ordentlige "Henry gale" :

gassballongmannen : HENRY GALE

"Henry Gale" som later som han er HENRY GALE

også har vi personen som latet som han var "henry gale", som også later som han er en jungel mann som går barbein og går med fillete klær og har på seg teatersminke

Også har vi muligens en dharma fyr under alt dette her

Det er sikkert en leder over han igjen, eller kanskje denne personen er "him"

EDIT :

edit: glemte av all hviskingen i skogen.. hvis the others er vanlige folk så kan de vel ikke lage slik lyd?

Mulig at det er høytallere skjult oppi trærne ^^

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor de trenger akkurat Sawyer, Kate, Hurley og Jack. hva skal de gjøre?

6177505[/snapback]

Hurley bruker de jo til : å få ham til å gå tilbake for å sis at de aldri må gå dit. De andre derimot.. Kanskje convertere dem ? teste ting på de

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...