Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sesong 3 kommer til å bli konge ! :yes:

Nå har serien fått kjøtt på beina og de har mye å lage om.

Tenk så digg det må være Damon, JJ ( det er hva folk kaller meg :hrm: ) og carlton. De har en serie som de er gått i gang med, de går på jobb lager nye episoder. rett å slett leker seg ^^ ;) neinei selvfølgelig, jeg ville mye heller hatt en kassejobb på RIMI

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Syns det var ei kanonbra sesong-avslutting. Skjedde enormt masse, men da kan ein gå å gruble heile sommaren og ut på høsten på kva som vil skje i sesong 3 :D Hærlig start på dagen det her. No må eg berre la det synke inn, og så sjå den igjen på tvnorge om 2(?) veker.

Lenke til kommentar

Fytti helvette for en sesongavsluttning!!

Hater Locke nå!, og fikk mye å tenke på!

også at det var desmond som fikk flyet til å cræsje! syyyykt bra!

men fy faen så lenge til neste sesong.. jaja, mye å glede seg til..

håper ikke at locke, desmond og Echo er død.. de er jo de eneste som vet om the pearl.. og serien blir ikke det samme uten dem!

Lenke til kommentar
Hater Locke nå!

synes du Eco er noe bedre ??

håper ikke at locke, desmond og Echo er død

håper ikke jeg heller. Liker Desmond mest (i å med at jeg synes han som spille er sjukt god til å spille.

I neste sesong får vi vel se den ordentlige campen til the others :) flere svar nye gåter.

DET VAR SJUKT BRA MED DEN STATUE FOTEN ^^

Nå håper jeg virkelig at det er flere "the others" gjenger ! Kanskje det er et ancient people, etterkommere fra the black rock / innfødte hula-hula folk, the others som vi kjenner til = Tom, og Fenry (som kanskje er hjernevasket av the acient people ) og dharma :p

det hadde vert sykt

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Okay, blei egentlig veldig skuffa nå. Syntes ikke episodene var veldig bra. Helt greie lissom, men ikke noe mer. Fint vi fikk svar på noe, men det kom jo i tillegg en masse nye spørsmål. Hva var det lyset? Hva har egentlig skjedd med Locke og folka? Hvem er _egentlig_ the others? Vil Michael komme seg bort? Hva er den statuen for noe? Hva vil skje med Jack og de? Hva var greia til Charlie som bare satt der og smilte, han kan jo ikke ha vært veldig langt unna luka hvis den sprengte? Hva var den store fuglen forno? Sa den virkelig Hurley/Hugo (hørte det ikke selv) ?

Alt i alt ble jeg egentlig ganske skuffa som sagt, hadde kanskje forventet meg mer. Hadde håpet på en to skikkelig spennende avslutning, med en syk cliffhanger. Det skjedde ikke, siste episoden var veldig rotete og ikke spennende i det hele tatt.

Edit: Også håpte jeg på en skikkelig fight mellom Jack & co. og the others, men det kom jo bare masse piler ut av skauen og thats it.

Edit2: Meget mulig jeg har blitt litt for kravstor etter avslutningene på Prison Break og 24 da.. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Okay, blei egentlig veldig skuffa nå. Syntes ikke episodene var veldig bra. Helt greie lissom, men ikke noe mer. Fint vi fikk svar på noe, men det kom jo i tillegg en masse nye spørsmål. Hva var det lyset? Hva har egentlig skjedd med Locke og folka? Hvem er _egentlig_ the others? Vil Michael komme seg bort? Hva er den statuen for noe? Hva vil skje med Jack og de? Hva var greia til Charlie som bare satt der og smilte, han kan jo ikke ha vært veldig langt unna luka hvis den sprengte? Hva var den store fuglen forno? Sa den virkelig Hurley/Hugo (hørte det ikke selv) ?

Alt i alt ble jeg egentlig ganske skuffa som sagt, hadde kanskje forventet meg mer. Hadde håpet på en to skikkelig spennende avslutning, med en syk cliffhanger. Det skjedde ikke, siste episoden var veldig rotete og ikke spennende i det hele tatt.

6175676[/snapback]

Ditto.

Noen som vet når sesong 3 begynner?

Lenke til kommentar

6175676[/snapback]

Ditto.

Noen som vet når sesong 3 begynner?

6175697[/snapback]

Den begynner vel til høsten en gang?

Lenke til kommentar

Edit: Også håpte jeg på en skikkelig fight mellom Jack & co. og the others, men det kom jo bare masse piler ut av skauen og thats it.

Edit2: Meget mulig jeg har blitt litt for kravstor etter avslutningene på Prison Break og 24 da.. :p

6175676[/snapback]

Enig. Denne episoden levde ikke opp til forventningene jeg fikk etter å ha lest den artikkelen om at denne sesongavslutningen skulle bli så utrolig bra.

Episoden var bra, ingen tvil om det, men har sett mange andre sesongavslutninger som har vært mye bedre.

Lenke til kommentar
Hater Locke nå!

synes du Eco er noe bedre ??

håper ikke at locke, desmond og Echo er død

håper ikke jeg heller. Liker Desmond mest (i å med at jeg synes han som spille er sjukt god til å spille.

I neste sesong får vi vel se den ordentlige campen til the others :) flere svar nye gåter.

DET VAR SJUKT BRA MED DEN STATUE FOTEN ^^

Nå håper jeg virkelig at det er flere "the others" gjenger ! Kanskje det er et ancient people, etterkommere fra the black rock / innfødte hula-hula folk, the others som vi kjenner til = Tom, og Fenry (som kanskje er hjernevasket av the acient people ) og dharma :p

det hadde vert sykt

6175674[/snapback]

Ja, fordi han prøvde å få trykket tasten, men han overdreiv litt mye da..

Og rart med den fake dharma hulen.. var jo bare dører.. hvorfor hadde de vakter til å vokte det? vare for å lure de andre?

btw: syns michael nesten er litt for glad i sønnen sin.. tok mange liv for å redde ett..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...