Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil helst ha et mer presist svar :wee:

(Begriper ikke sendetiden som står på hjemmesida deres, og jeg er dårlig i matte :p)

Hm, det blir kl 03:00, norsk tid, blir det ikke?

6173175[/snapback]

Vanligvis pleier siste Lost å dukke opp på nettet rundt 05:00. Liten vits å vente oppe, for å si det sånn.. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil helst ha et mer presist svar :wee:

(Begriper ikke sendetiden som står på hjemmesida deres, og jeg er dårlig i matte :p)

Hm, det blir kl 03:00, norsk tid, blir det ikke?

6173175[/snapback]

Vanligvis pleier siste Lost å dukke opp på nettet rundt 05:00. Liten vits å vente oppe, for å si det sånn.. :)

6173378[/snapback]

Veit ikke hva slags jalla jalla sider du bruker, men her variere det mellom 03-05.. *NO WAREZ*

Kan noen bare bruke ett eller annet magisk og fikse den forbanna pcen min? :)

Lenke til kommentar
Hysj! Ikke ødelegg for oss nå!  :cry:

6173816[/snapback]

Når skal en da få lov til å begynne å diskutere episoden?

---------------- SPOILER SESONGAVSLUTNING ---------------

Pfui. Som en annen sa - hadde denne episoden kommet midt i sesongen hadde jeg hoppet av glede, men nå blir jeg bare forvirra/likegyldig. Avslutningsscenen, hintene til ikke-Henry og statuefoten tyder på at dette er et sted du ikke ser på kartet, men det er veldig vagt. Scenen med Claire og Charlie var og veldig rotete og rar, slik at jeg ikke skjønte hva Charlie hadde opplevd eller ikke.

Kort sagt er jeg mer forvirra enn oppildnet, og jeg kommer nok ikke til å rydde timeplan/dra ut telefonledningen og låse døra for neste sesongpremiére uten videre..

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...