Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du aldri hørt på podcast før ?

Hvertfall : før hver episode så snakker Damon Lindelof og Carlton Cuse om komende episoder og den siste som var, folk sender inn spørsmål - de svarer, de avslører ting, og lager teorier. + at de er vittige :)

Hvertfall i neste podcast vil de avsløre mye. Hva monsteret er, hva som er greia men tallene ++

Lenke til kommentar

Hvorfor i all huleste verden gjør de det i podcaster!? Er nok bare en brøkdel av de som ser på Lost som hører på podcastene da. Da vil jo fortsatt mesteparten av spørsmålene stå uløste for den store delen som ikke laster ned podcasts. Sånn som meg f.eks.

Lenke til kommentar
Veit. Syns de greiene der høres skikkelig merkelig ut. De kan da ikke "løse" uløste gåter i en serie på den måten?

6168180[/snapback]

Tja... de kan jo det hvis de vil, er jo ingen som hindrer de :p De satser vel på at de fleste som ser på LOST får det med seg alikevel fra venner, bekjente, Internett osv...

Lenke til kommentar
I så fall er det ekstremt tåpelig.

6168375[/snapback]

De prøver vel hardt å lage det til "mer" enn en TV-serie, nettopp ved slike ting som mystiske hjemmesider, lire av seg litt info i podcasts osv. Jeg er forøvrig enig i at de bare kunne holdt seg til å lage en TV-serie.

Lenke til kommentar

Det er jo en hver persons interesse å følge med på disse tingene. Jeg synes også det blir litt vel mye med masse ekstragreier rundt serien, men koser meg med hver episode uansett. Hvis folk blir tilfreds av Actionfigurer og mystiske nettspill, så får det så være. :)

Lenke til kommentar
I så fall er det ekstremt tåpelig.

6168375[/snapback]

De prøver vel hardt å lage det til "mer" enn en TV-serie, nettopp ved slike ting som mystiske hjemmesider, lire av seg litt info i podcasts osv. Jeg er forøvrig enig i at de bare kunne holdt seg til å lage en TV-serie.

6168440[/snapback]

Du må ikke akkurat gå inn på sidene deres eller høre på podcast. Greit det er unødvendig men hvem bryr seg, det for være dems problem.

Ellers... I USA kommer en sesongavslutting på neste episode på 2 timer ?.

47 Live Together, Die Alone 5/24/2006 - Altså den kommer i dag.

Endret av z10an
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...