Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Noen som vet helt sikkert hvor mange sesonger det blir?

6163058[/snapback]

 

 

Kort og greit: Nei. Ingen som vet.

6163473[/snapback]

Også totalt uinteresant det er da.

Blir for dumt å si at man ikke skal se på fordi det er planlagt 7 sesonger.

Har de materiale for 7 sesonger blir det hvertfall ikke kjedelig, og det meste er sikkert gjennomtenkt.

--

Se på simpsons, 17 sesonger og like bra!

6163657[/snapback]

 

Så er ikke det en serie med en ordentlig story gjennom heller da.. ;) Det er en litt vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig. Alt for mange som mener at de ikke vil se på det mer fordi det er nevnt 7-8 sesonger. For alt vi vet kan de avslutte etter den tredje. Jeg mener at sesong 2 har vært glimrende, selv om en del andre mener noe helt annet. Så hvorfor skal sesong 3 og 4 (5,6,7,8) være dårlige? De finner nok på noe lurt.

Lenke til kommentar
Noen som vet helt sikkert hvor mange sesonger det blir?

6163058[/snapback]

 

 

Kort og greit: Nei. Ingen som vet.

6163473[/snapback]

Også totalt uinteresant det er da.

Blir for dumt å si at man ikke skal se på fordi det er planlagt 7 sesonger.

Har de materiale for 7 sesonger blir det hvertfall ikke kjedelig, og det meste er sikkert gjennomtenkt.

--

Se på simpsons, 17 sesonger og like bra!

6163657[/snapback]

 

For å være helt ærlig: det bryr meg midt i i brunøyet om du mener det er uinteressant eller ikke, eller om det er for dumt å si at man ikke skal se på fordi det er planlagt 7 sesonger. Jeg lurte bare på om noen visste hvor mange sesonger det kommer av Lost. Sa ikke noe om at det vår dårlig eller noe sånt. Makan til hårsår gjeng som skriver i denne tråden her skal man lete lenge etter...

 

Takk til deg SoloX, for at du svarte på spørsmålet mitt uten å skrive mye annet som ikke interessere meg.

 

Edit: klarte jo selvfølgelig å skrive feil navn, men rettet nå.

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar
God damn. Nok en sak om Michelle Rodriguez. Er virkelig glad de er kvitt hun,  er jo bare tull med dama jo!

 

http://www.lost-norge.net/go/32/show/94009

6164100[/snapback]

 

Det er nå en gammel sak. Var som ventet at hun måtte i fengsel pga fyllakjøringen på Hawaii (dette er ikke en ny fyllakjøring, hun fengsles fordi hun med å fyllakjøre på Hawaii brøt prøvetiden sin)

 

Men hun er ikke særlig smart nei :)

Lenke til kommentar
Det er nå en gammel sak. Var som ventet at hun måtte i fengsel pga fyllakjøringen på Hawaii (dette er ikke en ny fyllakjøring, hun fengsles fordi hun med å fyllakjøre på Hawaii brøt prøvetiden sin)

6164172[/snapback]

 

Ja, jeg skjønte det nå. Var bare vinklet på en måte jeg ikke skjønte.

Uansett er det ikke lurt å kjøre i fylla, det burde hun vite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Først nå kom jeg på at jeg digger lyden som kommer mens "Lost" vises på skjermen (skjønner hva jeg mener sant? svart skjerm med uklar tekst: LOST som blir mer og mer klar...) Fet lyd!

 

Gleder meg noe helt sinnsykt til sesongfinalen. Kjekt med fri på torsdag og fredag, da skal jeg kose meg med en pizza og LOST yeah hehe ;)

Lenke til kommentar

Min spådom er at de med serien sikkert forsøker å trekke det ut i det uendelige. Det som så skjer er at publikum etterhvert går lei midt i en sesong full av svada og tv-selskapet bestemmer seg for å avslutte. De siste episodene blir omgjort for å få en nogenlunde oppklarende avslutning, men mange ting vil forbli ubesvarte slik at de potensiellt skal kunne fortsette serien dersom noen er villige til å sponse igjen... :(

Lenke til kommentar

jeg tar en blås på varm kakao, ruller ned gardinene, lukker døre, skrur av mobilen... Neida :p

 

;) Vi har fri i dag, i morra og på fredag og mandag :)

 

Jeg gleder meg også til podcastet ETTER episode 23. Da kommer de til å avsløre alt som ikke er avslørt ( nesten ) hva "the numbers" er, hvordan monsteret ser og mye m

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...