Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eller en båt som "the others" sendte fordi han michael følgte starten og sendte "henry gail" hjem.. uansett det er ikke den gamle båten da men...

6137884[/snapback]

Den er vel litt tvilsom av opplagte grunner...

 

Men over til Michael, jeg begriper meg ikke på det han har gjort og planlegger å gjøre. En liten oppsumering:

Mål: Å få se sønnen sin igjen, som han forøvrig vet ganske sikkert at ingen kommer til å drepe.

Midler som er brukt/skal brukes: Drept Ana og Libby for å skjule sine handliger for de andre. Skal nå lede 4 andre og seg selv i potensielt fangenskap/død.

Med andre ord, 2 sikre og 4 mulige menneskeliv for å se sønnen sin igjen. Greit nok, han er glad i Walt, egoistisk og en smule dum, jeg er jo ikke i hans situasjon heller, men jeg finner det fortsatt ubegripelig...

Lenke til kommentar
Men over til Michael, jeg begriper meg ikke på det han har gjort og planlegger å gjøre. En liten oppsumering:

Mål: Å få se sønnen sin igjen, som han forøvrig vet ganske sikkert at ingen kommer til å drepe.

Midler som er brukt/skal brukes: Drept Ana og Libby for å skjule sine handliger for de andre. Skal nå lede 4 andre og seg selv i potensielt fangenskap/død.

Med andre ord, 2 sikre og 4 mulige menneskeliv for å se sønnen sin igjen. Greit nok, han er glad i Walt, egoistisk og en smule dum, jeg er jo ikke i hans situasjon heller, men jeg finner det fortsatt ubegripelig...

6151175[/snapback]

 

HELT enig. Skjønner ikke hva han tenker på. Han må være helt ute. :dontgetit:

Altså, han har prata med the others, han har sett Walt og vet at han er i live, og han burde skjønne at the others heller ikke har noen intensjoner om å ta livet av Walt.

Hadde han bare vært litt smart, hadde han fortalt Jack&Co alt sammen som det virkelig var når han kom tilbake.

Lenke til kommentar

Michael har vært i en situasjon ingen av oss kan forestille oss.

 

Først overlever han og sønnen en traumatisk flyulykke. Deretter må de leve i uvisshet på en øde øy hvor skumle ting foregår. Når de endelig har mulighet til å flukte fra øya, blir sønnen hans kidnappet og han forsøkt drept.

 

Alle disse hendelsene har gått såpass inn på han at han i desperasjon og fortvilelse drar ut for å finne han. Når han endelig får 30 sekunder med sønnen han elsker så høyt, vil han gjøre hva som helst for å flykte unna med Walt. Det inkluderer å drepe/bringer personer han kun kjenner fra den måneden han har vært på øya.

 

Jeg forstår han godt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Jeg synes det virker som om det er noe mekanisk over det hele når han skyter Ana Lucia, og det blir enda mer tydelig når han snur seg, og skyter Libby uten å sikte/tenke elns.

 

Det virker nesten som om Michael er blitt kondisjonert/hjernevasket til å utføre handlingen.

 

litt OT: Lost blir dataspill. Sinnsykt potensiale, men vanskelig å leve opp til. Maniac Mansion 4tw!

Lenke til kommentar
Vi har fri på torsdag! Kan se lost med en gang.  :D

 

Takk Jesus!!

6160701[/snapback]

 

Vet ! Kristi Himmelfartsdag :) Det som er bra med å pbo i et kristent land er fridagene :w00t: Er ikke kristen men må si det positivt med fridager.

 

Håper Walt vil ha en episode i sesong 3. Se fra det minuttet han ble kidnappet og i mellom :)

Lenke til kommentar

Det jeg blei litt redd for akkurat nå er at siden det tydeligvis kommer spill av Lost. Vil dette si at vi ikke får noen skikkelig slutt på Lost?

 

Nå er det vanskelig å forestille seg at folka på lost lever i en "uvirkelig" virkelighet ihvertfall. Altså om det hele kunne vært en slags illusjon noe ala matrix\the island\the truman show. Da hadde i tilfelle Ubisoft ikke hatt noe å lage spill av. Ettersom det ikke skal ha samme handlingsforløp som serien. På den annen side er det vel planlagt å ha med endel av de samme skuespillerne også... HUFF tenk om de ikke gir seg med sesong 3 :p Da bør sesong 3 bli bra i såfall.

Lenke til kommentar

Alle som SIER de ikke skal se neste sesong: Vær snill og hold det dere sier. Den negative bølgen i tråden er stort sett utrolig lite konstruktiv, og veldig smittsom.

 

Selv synes jeg denne sesongen jevnt over har vært god, og tatt seg opp veldig. Ser man tilbake på første sesong var det utrolig lite action og mye såpedrama da også.

Lenke til kommentar
Noen som vet helt sikkert hvor mange sesonger det blir?

6163058[/snapback]

 

 

Kort og greit: Nei. Ingen som vet.

6163473[/snapback]

Også totalt uinteresant det er da.

Blir for dumt å si at man ikke skal se på fordi det er planlagt 7 sesonger.

Har de materiale for 7 sesonger blir det hvertfall ikke kjedelig, og det meste er sikkert gjennomtenkt.

--

Se på simpsons, 17 sesonger og like bra!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...