Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Mange tror det er Shannon, men der er jeg veldig i tvil. Broren hennes er allerede død. Er det ikke på tide å finne en annen "familie" å fjerne noen fra nå?

Men når man ser på de andre...Kate kan jeg aldri tenke meg kommer til å forsvinne enda. Hun er en såpass populær karakter...

Claire...mulig...og da må Charlie ta seg av barnet...

Sun...kan også være mulig...vi får se.

 

Og angående at det blir mer enn to sesonger, så er vel det en sak som er ganske så sikker.

Sitat fra Javier Grillo-Marxuach, en av forfatterene i LOST:

"- Vi visste hvordan første sesong ville ende, og vi vet hvordan andre sesong vil slutte også."

"- Vi vet at vi ikke kan kople en kommende ende på de tredje og fjerde sesongene enda fordi vi ikke vet hvor lenge denne serien vil vare, og må derfor beregne når hemmelighetene skal avsløres ettersom dette endres."

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke "Claire" slutter på grunn av at hun er misfornøyd med kontrakten. Da er det nok mer sannsynlig at hun blir skrevet ut av serien. Tror ikke noen av skuespillerne i LOST vil slutte fordi de er misfornøyd med lønna eller noe sånt. I den artikkelen fra VG virker det da som alle er veldig redde for at det er nettopp deres rollefigur som skal dø.

Lenke til kommentar

Hugo/Hurley er jo en av de kuleste da :)

Men jeg har ingen anelse på hvem som skal dø først, det kan vel egentlig være hvem som helst. Jeg hadde heller ikke trodd at Bone skulle dø, men det gjorde han jo så..

 

edit:

Noen som vet sånn ca. når episodene kommer ut på de vanligeste torrent sidene?

Jeg skal se neste episoden med en kammerat i morgen, og jeg skal brenne den og det hadde vært digg å hatt episoden før langt ut på dagen. Så kan jeg også vite når jeg skal sette på vekkerklokken i morgen så jeg får lastet den ned så tidlig som mulig,

Vær gang jeg våkner vanligvis er den allerede oppe på nettet (rundt 8:30) tiden og det hadde vært fint å hatt den før det og :)

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Teorien hadde vært mer troverdig dersom det hadde vært snakk om et svakt magnetisk felt, f.eks et fjell som inneholder magnetitt. (et vanlig mineral) som er sterkt nok til at kompassnåler viser feil retning

hm, lagde ikke Sayed en kompass når han skulle deploy'e de beaconene på øya?

Jo, men så ga han det til lock som mente det var noe feil med det! Kanskje nettop pga. av magnetfeltet ? Sayed lagde det mitt på dagen, og kanskje sola var mitt på himmelen så han ikke visste himmelrettningene?

Lenke til kommentar
Teorien hadde vært mer troverdig dersom det hadde vært snakk om et svakt magnetisk felt, f.eks et fjell som inneholder magnetitt. (et vanlig mineral) som er sterkt nok til at kompassnåler viser feil retning

hm, lagde ikke Sayed en kompass når han skulle deploy'e de beaconene på øya?

Jo, men så ga han det til lock som mente det var noe feil med det! Kanskje nettop pga. av magnetfeltet ? Sayed lagde det mitt på dagen, og kanskje sola var mitt på himmelen så han ikke visste himmelrettningene?

Dude, du skal være rimelig dum om du ikke vet i hvilken himmelrettning sola står opp etter 1 uke på en "øde" øy ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...