Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

kunne jeg få et bilde av faren til lock og zeke, synes enda de ligner og får det ikke ut av huet /cry

6128214[/snapback]

 

Slik?

 

t-2.jpgUkjent-mann1.jpg

6128435[/snapback]

noe sånt no :love:

 

SYnes enda de ligner "litt"

Kunne noen finne noen andre bilder siden jeg er loka når det gjelder søking :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Oh my god" fra Claire var vel når Michael kom tilbake, med andre ord ikke særlig actionfylt som vi håpet på forhånd.

6128521[/snapback]

 

Hehe, skulle vært Ethan som kom gående :mrgreen:

 

Det hadde vært noe...

 

Bra episode, snev av gammel storhet som kommer tilbake nå.

Lenke til kommentar
Det er en annen som spiller faren til Locke

6128695[/snapback]

Hva mener du med det? En annen mann enn det som ble vist på bildet til venstre?

6128780[/snapback]

 

Han mener vel at det er to forskjellige skuespillere som spiller faren til Locke og "Zeke"..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Ang promoen:

 

 

Ser ut som om Locke går amok på datamaskinen og ødelegger den :D Og blast doors går ned igjen... Lurer på hvem som er på båten!

 

 

Lenke til kommentar

Håper de finner en skikkelig fersk notisbok, som det står at Michael skyter Ana og Libby ^^ Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Man j\kunne jo se på promoen at det lagg masse beholdere midt i jungelen :p

 

"It will come right to uss" my ass

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Musikken som ble spilt da vi fikk se leiren, den passet utrolig godt. Var nesten litt gjenkjennelig. er det første gang vi hører den musikken i serien?

 

Videre er det tydelig at forskerne er ute etter de menneskene med spesielle egenskaper. Walt er det noe ekstremt spesielt med, og han er ført til øya med hensikt på en eller annen mystisk måte.

 

Locke har det rablet helt for. Nå har han mistet troen på skjebnen og sier plutselig at han ikke er ment å gjøre noen ting. Jeg tror Locke bare spiller et skuespill for alle rundt seg. Noe skjedde med han allerede da han så inn i øyas øye, og han er meget sentral i løsningen på denne store gåten, tror jeg.

 

Ecko har det visst også rablet for. Han har hatt en del drømmer han ikke har godt av...

 

Michael viser anger, og det ser ut som Ecko har fanget dette opp... Allikevel lar han være å si noe til andre, og spiller den nøytrale prest som lar en synder finne ut av ting selv.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Jeg tror det er nye folk ombord i den båten. Noen vi får følge mer i sesong 3. Øya trekker jo til seg båter og fly hele tiden...

6130935[/snapback]

Jeg kan være enig med deg i det. Kanskje det kommer noen nye folk som de begynner å spinne en historie på i neste sesong. Det blir jo også spennende å se om noen tar i bruk båten for å komme seg av øya.

 

En ting, helt på slutten av episoden sier Micheal til hun damen "I want a boat", ikke sant?

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...