Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra episode dette. Bra de lot oss få se hva som skjedde med Michael.

Det jeg ikke skjønner er dette med forkledningen til The Others. Jeg tipper de er forskere, som bare skal framstå som primitive apemennesker for de som styrtet. Tror det er ganske masse her vi ikke vet om. Ble også skuffet over at Eco og Locke ikke sier noen ting.

 

Heftig promo til sesongavslutningen! :dribble:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Høres veldig ut som monsteret vi hører helt på starten der. Hvertfall noe brøl og greier før Jack skriker ut. Tror vi får avslørt en del hemmeligheter. Lockes: "None of this is real" var spennende. Samme med når Eco trykker på knappen og den går til null. Blir også spennende med båten. Jeg tror ikke det er noen på båten eller at det er noe gæli med den. Det med båten må skje før de går ut i skogen, så derfor.. Ja.. :p

 

Gleder meg sinnsykt mye til avslutningen! :D

Lenke til kommentar
Og nok en gang har folk som har gjort en opppdagelse bare gitt faen i å si i fra om dette til de andre (les: Locke og Ekos oppdagelse av den midtbunkeren og deres labre interesse i å informere de andre om det).

I know! Det irriterer meg grenseløst! Hvorfor må de være så helvetes hemmelighetsfulle?! Er jo helt urealistisk - and not in a good way :)

Lenke til kommentar

Eko følger nok ikke, ettersom han har blitt sykelig opptatt av å taste inn tallene i bunkeren.

 

Er det ikke litt rart at The Others har våre venners fulle navn? Mulig at de har stjålet passasjerlistene eller spionert, men allikevel. Når det er nesten ingen som veit at Sawyer egentlig heter James Ford osv..

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Får ikke med meg alt de sier i promoen når den viser da flyet krasjet.. Noen som har fått det med seg?

6128506[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det som sies akkurat da flyet krasjer?

"Why did flight 815 really crash?"

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Får ikke med meg alt de sier i promoen når den viser da flyet krasjet.. Noen som har fått det med seg?

6128506[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det som sies akkurat da flyet krasjer?

"Why did flight 815 really crash?"

6128591[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Aaah, takk. Trodde de sa noe som ''did they really crash?'' Begynte å lure litt der jah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...