Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste ville vert at det skjer noe sykt spennende i begynnelsen av 3 som for flere seere igjen og slikt, og at de blir redda midt i.

 

Synes de bør bruke lang tid på avslutningen hvertfall !

 

Hvertfall når alt er som det er. Kan liksom ikke plutselig bare komme et cruise skip og " Yay ! Vi er redda!! " Hurley gir de 250 000 han skylder Walt...

Lenke til kommentar
Hva som var dealen med øya?

 

Ja for eksempel ! Kankskje det går noen år og de for syke brev, eller kanskje møter noen av the other in real life. meh!

 

hva med : Et hellikopter lander på øya, folka kommer hen (later som de er castaways ) hellikopter folka kommer ut for liksom spør hvordan de havna på øya og slikt, de blir slakta og the others tar hellikopteret :p wee

 

Det jeg mener er at en slik serie som Lost MÅ ha enten en lang avslutning fase, eller en SYKT bra slutt

Lenke til kommentar
Tror det hele ender med slik musikk det har vært i slutten av noen episoder nå.. Som f.eks når Boone døde. Vi får sånn rolig musikk, og ser de som har overlevd (som ikke er så mange) blir henta i båt eller helikopter elns.

6120309[/snapback]

 

Det tror jeg også. Ser slutten for meg allerede. Men siden det er Lost, burde det egentlig slutte mye mer overraskende.

Dere som satser på at det hele ender med sesong 3, tror jeg vil bli skuffet, tror det er nesten sikkert at det vil bli sesong 4 også...

Men jeg kan ta feil, selvsagt. ;)

Lenke til kommentar

Jeg må få lov til å minne om retningslinjene man har her på forumet, der blandt annet paragraf 8:

§8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold
.
Lenke til kommentar

En sesong 3 hvor de gjør sitt ytterste for å flykte fra øyen kunne vært noe. Uansett, så ville det vært kult om dette ble tema i siste sesong, om det da blir den 3., 4. eller 5. "Lost Break".

 

De må uansett skifte litt fokus fra "hva er øyen" snart. Selv om vi ikke vet er det gått så lang tid nå at snart så bryr vi oss ikke.

 

Så få avslørt hemmelighetene og start flukten fra den hersens øyen.

Lenke til kommentar

Etter siste episode tviler jeg ikke på uttalelsene om at det blir tidenes sesongavslutning.

Episoden var knallbra.

 

Jeg har tidligere lest at noen trodde Michael hadde skrevet mer med Walt enn det vi tidligere hadde fått se, og det viste seg jo å stemme.

 

Hva tror dere om båten som kom?

Lenke til kommentar
Etter siste episode tviler jeg ikke på uttalelsene om at det blir tidenes sesongavslutning.

Episoden var knallbra.

 

Jeg har tidligere lest at noen trodde Michael hadde skrevet mer med Walt enn det vi tidligere hadde fått se, og det viste seg jo å stemme.

 

Hva tror dere om båten som kom?

6125477[/snapback]

Etter hva jeg har lest som er det Desmond som kommer tilbake :dribble:

Se spoiler av siste episoden, den ser SYK ut!!

 

Steike, jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar

Siste episoden var relativt bra. Vi fikk vite en del nytt, og det virker som om vi får en virkelig bra sesongavslutning av Lost denne sesongen :thumbup:

 

Her er forresten promo for episode 23 for de som ikke gidder å finne den selv:

 

Edit: MrSifter kom meg i forkjøpet med link til promo

Endret av Anderssb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...