Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
desomond vil nok komme med litt stuff ^^ Det må jo være en grunn til at han kommer tilbake  :roll:

 

The Flame ? har vi sett denne ?

6113321[/snapback]

 

Nei de vi har sett er pearl, swan, arrow og staff.

 

Kanskje desmond har prøvd å rømme fra øya men klarer det ikke så han kommer tilbake.

Lenke til kommentar
*snipp, snapp om JJ.*

6110037[/snapback]

 

Sjefen sjøl sa jo at Ana Lucia ikke skulle bli drept. Jaja.

 

Men, neida, jeg tviler ikke på at det blir en kanonavslutning.

6110145[/snapback]

 

Nei de sa de ikke ville skrive henne ut av serien, om jeg husker rett. Det er kommet frem i ettertid at det fra første stund var avtalt at det kun skulle bli en sesong. Så da løy man ikke når man sa hun ikke ville bli skrevet ut av serien, da det er et uttrykk som omhandler å, i praksis, sparke noen fra serien.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Nei de sa de ikke ville skrive henne ut av serien, om jeg husker rett. Det er kommet frem i ettertid at det fra første stund var avtalt at det kun skulle bli en sesong. Så da løy man ikke når man sa hun ikke ville bli skrevet ut av serien, da det er et uttrykk som omhandler å, i praksis, sparke noen fra serien.

6114230[/snapback]

 

Du har vel rett. Leste nyheten om det på Lost-Norge, og med mine ringe engelskkunskaper sier han vel at de ikke vil skrive noen ut av serien grunnet (merk:grunnet) problemer med skuespilleren, i dette tilfellet fyllekjøring.

Så har det i ettertid kommet frem at MR selv bare ville være med èn sesong. Men hva Cynthia Watros angår, så vet jeg ikke. Var noe snakk om at hun skulle være med i en annen serie, men har aldri hørt noe mer om akkurat det.

 

Libby blir jo å se både i sesongfinalen, og i sesong 2, noe som ikke er rart i og med at det netopp ble avslørt at hun var på galhus med Hurley

 

Lenke til kommentar

Om Libby :

 

 

 

Libby har en dyp bakgrunnshistorie som vi får utforske mer i sesong 3 som flashbacks, Libby er altså død men vil være med serien en stund til.

 

Min ville teori om dette er at Libby spanet på Hurley (og latet som hun var syk) på sykehuset. Hun jobbet nok for Dharma Initiative med å analysere folk for å finne ut hvem som ville passe inn på øya. Jeg begynner å tro mer på det hun sa om at hun var psykolog nå. En Dharma - psykolog ! DUNN-DUNN-DUNN !!!! :ohmy:

 

PS! Han synske duden som fikk både Eko og Claire til å ta det flyet kan det også hende at jobber for Dharma/Hanso.

 

 

 

Lenke til kommentar
maktsyk eller? With all due respect sir, SMD :)

6115700[/snapback]

 

Øyh, det har ingenting med meg å gjøre, det var klager fra andre som ikke leste spoilere, så det ble laget en egen tråd for de som leser spoilere. Jeg skjønner jo de godt, så hvorfor ikke bare ha to forskjellige tråder? Uanz så var ikke innlegget mitt kun myntet på deg, men mer generelt.

Lenke til kommentar
Noen andre som syns det er mistenkelig at begge fyllekjørerne ble skutt samtidig?

6114238[/snapback]

 

Tanken har slått meg også :innocent:

6114477[/snapback]

 

Dette har blitt forklart av produsentene. Og dog suspekt så er det nok kun en tilfeldighet. Noe som denne spoileren om hva som skjer bekrefter:

 

 

 

Libby vil være med i sesong to i en god del flashbacks. Hvorfor hun var på mentalsykehuset til Hurley vil man også få svar på. I tillegg er hun med i Desmond sitt flashback i siste episode av sesongen.

 

 

 

Edit: Og der ser jeg at spoilerene er nevnt to ganger over :D

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
maktsyk eller? With all due respect sir, SMD :)

6115700[/snapback]

 

Øyh, det har ingenting med meg å gjøre, det var klager fra andre som ikke leste spoilere, så det ble laget en egen tråd for de som leser spoilere. Jeg skjønner jo de godt, så hvorfor ikke bare ha to forskjellige tråder? Uanz så var ikke innlegget mitt kun myntet på deg, men mer generelt.

6115723[/snapback]

 

ok :) visste ikke at det var flere tråder jeg

skal skrive min neste giga-teori som vil gi svar på alt i den andre tråden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...