Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

vet ikke om det er noe som ble slengt ut som en teori eller : at monsteret er

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

en
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

SVÆR
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

røyksky
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

med
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

tentakler...

 

?

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lost-sjef lover tidenes beste slutt

 

To uker før sesongens siste episode går på lufta i USA, tar produsent JJ Abrams store ord i sin munn.

 

Stjerneprodusenten er ikke beskjeden når han rangerer den kommende avrundingsepisoden i sesong to som «den beste TV-finalen noensinne».

 

- Slutten på inneværende sesong vil feie slutten på forrige runde av banen. Det er en helt utrolig slutt, forklarer Abrams til avisen.

 

Dersom dette er sant (Og det regner jeg med det er når sjefen sjøl faktisk går ut og sier det offisielt), så gleder jeg meg virkelig! Selv om forventningene mine allerede var skrudd på maks. :p

Lenke til kommentar
Jeg tror hele det greiene med magnetfelt og sånt bare er piss. Hvis det viser seg at det faktisk er et magnetfelt som fikk flyene til å styrte, så er det JÆVELIG teit.

 

Bare tenk på det. Hvis et magnetfelt er så stort, at det kan trekke et stort pasasjerfly i fart ned på en strand, så ville jo absolutt alt som fantes av mindre/større metallgjenstander flyttet på seg/flydd gjennom lufta mot dette feltet. Dvs. at f.eks flyet som boone og Locke fant ville umulig ha ligget oppe på den klippen. Magnetfeltet ville jo fått det til å dette ned isåfall. Det samme med French Chick, hennes lille "bolig" ville jo også alle tingene der flyttet på seg.. Så jeg syns den teorien ikke holder mål. Det er nok et magnetfelt der, det så vi jo med jack og nøkkelen rundt halsen, men at det er så stort at det får fly til å styrte har jeg liten tro på.

6108068[/snapback]

 

Enig i at det virker usannsynlig at flyet blir "dratt" ned på den måten. Men, vi vet jo at kompass klikker helt på øya (det har jo sayid prøvd), og det vil si at et skip som kom i nærheten ville rote seg skikkelig bort og kanskje strande. Vi har også fått flere andre hint om at øya har spesielle elektromagnetiske evner.

 

Noen som husker at henry gale sa noe om at "god cant see this island anymore than the rest of the world can" til locke eller noen andre når han var fanget ? Det er kanskje et hint om at øya er usynlig for omverdenen , kanskje pga. en avansert teknologi eller noe rart.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Lost-sjef lover tidenes beste slutt

 

To uker før sesongens siste episode går på lufta i USA, tar produsent JJ Abrams store ord i sin munn.

 

Stjerneprodusenten er ikke beskjeden når han rangerer den kommende avrundingsepisoden i sesong to som «den beste TV-finalen noensinne».

 

- Slutten på inneværende sesong vil feie slutten på forrige runde av banen. Det er en helt utrolig slutt, forklarer Abrams til avisen.

 

Dersom dette er sant (Og det regner jeg med det er når sjefen sjøl faktisk går ut og sier det offisielt), så gleder jeg meg virkelig! Selv om forventningene mine allerede var skrudd på maks. :p

6110037[/snapback]

 

Skal mye til for å matche del1 i sesongavslutningen til Prison Break da! Altså ep 21.

Men gleder meg masse, tror det kommer til å bli en helt knall avslutningen, om den blir like bra som Prison Break sin gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Fant noe på imdb angående ep 23:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Season 2, Episode 23: Live Together, Die Alone: Part 1

24 May 2006

Desmond returns and we delve into his own mysterious past. We learn how he came to be on the island and live inside the Hatch, and of a connection he has to another of the survivors.

Lenke til kommentar

Hvis det er mulig, vil den personen som ser Michael på videoen _helt_ sikkert holde det for seg selv, for å avsløre det vil ødelegge den personens planer mot The Others, eller fordi han/hun blir presset til det, eller fordi han/hun pønsker på noe helt annet.

 

Hele gjengen på øya kunne ha vært hjemme, fått Nobel Fredspris, og blitt multimillionærer på turistreiser til "The Lost Island", hadde de bare fortalt hverandre hva de hadde sett og oppdaget. Men neeeida, alle skal holde alt for seg selv.

Lenke til kommentar

Hva er distansen til de andre stasjonene på øya dersom The Pearl er i midten?

Den må jo være rimlig stor ettesom Locke og Eko brukte hva? En dag ellerno til The Pearl. Gleder meg til å se de stasjonene og få avdekka mye av hva som har skjedd der, så sesong 3 kan bli bra... kanksje bedre en sesong 2.

 

Noen som er enige?

Lenke til kommentar
Hvorfor ser det ut til at han har glemt det?

6111827[/snapback]

 

Fordi han synes å stole blindt på Michael når han sier at "they are barely armed", og alt det andre Michael sa om at de bor primitivt.

Når han allerede vet at det jungelfolk-opplegget er bare spill, så burde han vel også skjønne at det ligger mer bak her enn det Michael påstår å ha sett.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...