Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, lurer på hva det er de ser på slutten ass.

 

men ser for meg hvordan neste episode kommer til å bli. ser ut som om det er flashbacks fra hva michael har gjort den siste tiden.

6096030[/snapback]

 

ja, håper vi får se alt om hvordan han chattet med "walt" på swan-pcen og hvordan han ble overtalt til å drepe AL.

 

er det flere enn meg som tror at the others er amerikanske soldater som har bodd på øya siden 80-tallet når det var forskning der? noe gikk tydeligvis galt en gang på 80-tallet og øya er nå nærmest "forlatt". kanskje de (soldatene) var testsubjekter inne forskjellige felter som psykologi, elektromagnetisme osv...

 

KANSKJE det de ser på slutten der vil forklare hvorfor flight 815 "krasjet". Kanskje noe annet krasjer i øyas elektromagnetiske felt (eller blir dratt inn av det). Kanskje dette skjer pga. at de slutter å trykke på "the button" som holder magnetisme i sjakk.

 

:cool::dribble::cry::tease: GLEDER MEG TIL TORSDAGEN!

Lenke til kommentar
Fra hvor er det dere får disse navnene på de forskjellige bunkerene? Har det blitt sagt i serien? :dontgetit: ..det har ikke jeg fått med meg..

6106562[/snapback]

 

ja.. i de "orientation"-videoene. og på det kartet som var synlig i blacklight bak døra som locke ble fanget under.

Lenke til kommentar

Hva drev de foskeren som stod midt i jungelen og noterte mens de så på en hau med folk som "varmet opp" ved å hoppe opp og ned ?? På orientation vedoen

 

Håper det er flere "the others" enn vi tror . Zeke er bare en forreder eller en prson som har gjort "mytteri" ^^

 

det vil vert fett om det var etterkommere fra the black rock også ^^

Lenke til kommentar
det vil vert fett om det var etterkommere fra the black rock også ^^

6107195[/snapback]

 

Vel, noen tror at en som het Magnus Hanso var den som eide Black Rock og den som først fant øya. Dette pga. at det er nevnt "Known final resting place of magnus hanso / black rock" på det blacklight - kartet i the swan.

 

 

Som alle vet er jo "Dharma" en del av The HANSO Foundation. :ohmy:

Lenke til kommentar

MAgnus Hanso var altså han som oppdaget øya og de spesielle magnetiske feltene der. Hanso Foundation stiftes i ettertid, og alle pengene som kommer inn går til videre forskning på øya. Objektene (menneskene) som plasseres på øya går amok, og danner sin egen sivilasjon. Grunnen er at de er blitt truet av noen andre mennesker (french woman og hennnes menn) som var helt rabiate pga. en sykdom. De har selv fått sykdommen, og får tilsendt medisin fra Hanso Foundation for å holde seg i livet. Hanso Foundation sørger for at alle som er på øya ikke kan forlate den. De vil ikke ha sykdommen spredd til resten av verden. Muligens kan det være at Hanso Foundation forsker på hvordan mennesker reagerer på en kunstig fremstilt sykdom som de kanskje skal bruke for å ta over verden.

Lenke til kommentar

Jeg tror hele det greiene med magnetfelt og sånt bare er piss. Hvis det viser seg at det faktisk er et magnetfelt som fikk flyene til å styrte, så er det JÆVELIG teit.

 

Bare tenk på det. Hvis et magnetfelt er så stort, at det kan trekke et stort pasasjerfly i fart ned på en strand, så ville jo absolutt alt som fantes av mindre/større metallgjenstander flyttet på seg/flydd gjennom lufta mot dette feltet. Dvs. at f.eks flyet som boone og Locke fant ville umulig ha ligget oppe på den klippen. Magnetfeltet ville jo fått det til å dette ned isåfall. Det samme med French Chick, hennes lille "bolig" ville jo også alle tingene der flyttet på seg.. Så jeg syns den teorien ikke holder mål. Det er nok et magnetfelt der, det så vi jo med jack og nøkkelen rundt halsen, men at det er så stort at det får fly til å styrte har jeg liten tro på.

Lenke til kommentar
Jeg tror hele det greiene med magnetfelt og sånt bare er piss. Hvis det viser seg at det faktisk er et magnetfelt som fikk flyene til å styrte, så er det JÆVELIG teit.

6108068[/snapback]

Enig !

tar spoiler tag for sikkerhets skyld ;)

 

 

Damon har sagt at vi får svaret på hvorfor flyet styrta på øye. De var av en spesiell grunn men de nekter å si at det var noen om bord i flyet som forrorsakte kræsjet.

 

 

06/14/2005 - Quotes from Lindelof and Grillo-Marxuach at a Lost convention: The plane did not crash by accident, it crashed for a very specific reason. But he dismissed speculation that someone aboard the plane caused the crash.

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...