Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er hvertfall mine tanker.  :roll:

6082212[/snapback]

 

Med andre ord. Du ville ikke busta han ??

6083363[/snapback]

 

Herregud da. Er litt annerledes å sitte her og ha alle fakta enn å ha vært i f.eks Jacks tilfelle. Hadde aldri i livet falt meg inn at det var Michael som hadde drept alle sammen.

Lenke til kommentar

Nå forstår jeg hva som har skjedd :)

 

En eller annen har blitt sittende igjen etter 1980 å trykke på denne knappen, etter disse meningsløse eksperimentene :p Og så har det innimellom opp gjennom tiden kommet folk som har avløst folk. Slik at når man er kun 1 eller 2 det så er det vanskelig å få kommet seg til ?'tegnet å finne ut at dette faktisk ikke er så viktig. Man skal kanskje ikke undervurdere menneskets angst mot ukjente ting heller.. "hva som kan skje hvis man ikke trykker" dessuten kommer det masse stygge lyder og skumle effekter hvis man ikke gjør det :p

 

The Others er sikkert noen skrullete forskere det har klikket for og dratt eksperimentene videre fra dette uskyldige det begynte med. De har observert at Michael kan "omvendes" akkurat som "Henry Gale" fortalte Ana at de skulle omvende henne men fant ut at hun var for sterk, "planned on turning you, but you were to strong" eller noe sa han til henne, i forrige? episode.

Dermed har de rett og slett via overvåkningen sett når Michael satt på dataen utgitt seg for å være Walt og fått han til å komme dit de sa. Derfra har de hjernevasket han. =)

Det er godt mulig han er vanlig helt til noe trigger "instruksene" hans også... ikke så godt å si. Eller så har de lært han å være en god skuespiller =)

 

Føler jeg begynner å se at mystikken forsvinner, og forklaringene dukker opp nå. Selvom dette bare var starten på det sikkert =)

Lenke til kommentar

 

Dermed har de rett og slett via overvåkningen sett når Michael satt på dataen utgitt seg for å være Walt og fått han til å komme dit de sa. Derfra har de hjernevasket han. =)

Det er godt mulig han er vanlig helt til noe trigger "instruksene" hans også... ikke så godt å si. Eller så har de lært han å være en god skuespiller =)

 

 

6083859[/snapback]

 

Så nå ut som det overvåkningsstedet hadde vært forlatt i litt lenger tid enn et par uker eller hva det er Michael har vært borte i da..

Lenke til kommentar

mikeyboy er jo på gråten hver gang man ser han...

Men skitspennende episode hvis du spør meg.

 

Den sia var dum...

 

Code: Heir Apparent

 

og linker til http://thehansofoundation.org

 

edit: WTF?

 

gå på newsletter og sett in Heir apparent som screenname, samme med passord!

 

 

prahaha, jeg er så dum :wee:

 

 

noen som kan lese det som dukker opp bak "persephone" innimellom?

 

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Det er hvertfall mine tanker.  :roll:

6082212[/snapback]

 

Med andre ord. Du ville ikke busta han ??

6083363[/snapback]

 

Herregud da. Er litt annerledes å sitte her og ha alle fakta enn å ha vært i f.eks Jacks tilfelle.

6083385[/snapback]

 

DET vet jeg :p

Bare se selv da :p Lat som du er en av castawayene ;) ... jeg ville vertfall busta han.

Endret av Moff
Lenke til kommentar
noen fler som kvakk litt når libby spytta blod i trynet på sawyer? :D

6084793[/snapback]

Skvatt litt ja^^. Spennende episode synes jeg. Oppdaget nå på begynnelsen av videoen som Eko og Locke så er en del av 5(var det ikke det) videoer. Dvs at de har 3 igjen fortsatt. Og de er i hver sin "hatch" eller?

 

Ellers la jeg merke til at faren til "mirakeljenta" var spåmannen som spådde Claire :) .

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Helt grei episode. Fikk oppklart en del ting. Ikke noen bombe at Ana Lucia var død, og at Libby døden på slutten av episoden. Det eneste jeg lurer litt på er hvor det ble av han fangen. Litt usikker på hvor Michael kan ha gjort av han. Enten så har han bare latt han stikke av, eller så har han tatt livet av han først som sist. Begge deler er jo rimelig risikabelt. Grunnen til at Libby ikke fikk forklart at det var Michael som drepte både Ana Lucia og fangen, er selvfølgelig for at det hele skal bygges opp til et stor høydepunkt, mest sannsynlig siste episode i sesongen. I tillegg regner jeg med at de siste episodene vil få noe av den samme trøkken som vi så i slutten av sesong 1.

Lenke til kommentar
Oppdaget nå på begynnelsen av videoen som Eko og Locke så er en del av 5(var det ikke det) videoer. Dvs at de har 3 igjen fortsatt. Og de er i hver sin "hatch" eller?

 

6084818[/snapback]

 

Det var vel 5 av 6? De lukene vi har sett nå er jo: The Arrow, The Pearl, The Staff og The Swan.

Og for de som har fulgt med på spoilertråden er det mer.

 

Endret av SoloX
Lenke til kommentar
Det er hvertfall mine tanker.  :roll:

6082212[/snapback]

 

Med andre ord. Du ville ikke busta han ??

6083363[/snapback]

 

Herregud da. Er litt annerledes å sitte her og ha alle fakta enn å ha vært i f.eks Jacks tilfelle.

6083385[/snapback]

 

DET vet jeg :p

Bare se selv da :p Lat som du er en av castawayene ;) ... jeg ville vertfall busta han.

6084508[/snapback]

 

Jaha. Det ville du sikker :roll:

Endret av espinos
Lenke til kommentar

 

Dermed har de rett og slett via overvåkningen sett når Michael satt på dataen utgitt seg for å være Walt og fått han til å komme dit de sa. Derfra har de hjernevasket han. =)

Det er godt mulig han er vanlig helt til noe trigger "instruksene" hans også... ikke så godt å si. Eller så har de lært han å være en god skuespiller =)

 

 

6083859[/snapback]

 

Så nå ut som det overvåkningsstedet hadde vært forlatt i litt lenger tid enn et par uker eller hva det er Michael har vært borte i da..

6083925[/snapback]

 

Det er vel egentlig ganske sannsynlig at de har flere steder hvor man kan overvåke, iom. at det tilogmed var et kamera som overvåket overvåknings-stedet =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...