Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flystyrten var jo ikke i nærheten av luka

Vi vet jo ikke sikkert hvor flydelene har landet, særlig bakdelen kunna ha landet hvor som helst.

 

Har tenkt litt, og det kan faktisk stemme at den røyken nede i hatchen skyldtes flyet. Det er jo et magnetfelt der nede som muligens har trukket flyet i nærheten hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar

Bakdelen av flyet må være på andre siden av øya, ellers tror jeg vi hadde sett mer fra folka derfra.. Og cockpiten ligger langt inne i jungelen, langt fra hulene og stranda og det, og luka er ikke kjempelangt fra hulene de er i.. Og hvis cockpiten hadde ligget i nærheten av luka så hadde de kanskje benyttet seg litt mer av cockpiten.

Lenke til kommentar
Bakdelen av flyet må være på andre siden av øya

Jeg er ikke så sikker på det. Da de dro ut med "raften" måtte de dra så de gikk nordover. altså mot amerika eller noe sånt. Hvis de hadde ventet lengre, ville de kommet til antarktis. Det gikk en dag, og hvor endte de opp? hvis de først gikk nord, så sør. Da ville de jo egentlig ha kommet tilbake på samme sted som de dro fra, men det kan hende de har kommet i land et annet sted på øya, men jeg tviler på at de har kommet på andre siden.

Lenke til kommentar

Hehe.. Magnet-teorien synes jeg høres helt fjern ut. "stenge inne magneten" i hva da? I noe som ikke stenger inne magnetisme? Eller i et magnetisk materiale som dermed vil sitte gangske godt fast i magneten?

 

Teorien hadde vært mer troverdig dersom det hadde vært snakk om et svakt magnetisk felt, f.eks et fjell som inneholder magnetitt. (et vanlig mineral) som er sterkt nok til at kompassnåler viser feil retning, men ikke i nærheten av nok for å trekke i pistoler eller fly. Fly er forsåvidt nesten utelukkende bygget med ikke-magnetiske marerialer som aluminium karbonfiber, plast og rustfritt stål.

Lenke til kommentar

Okey, det kan hende dette er litt dumt men jeg sier det likevel.

Den teorien som det ble lagt link til 1 side tidligere er jo også litt rar.

For i første episode, da så man at Desmond lagde seg litt mat i en bolle/skåø, så gikk han til datamaskinen med denne bollen/skål som det var mat i. Og trykka på execute.

Og i den tredje episoden da Locke var nede i hatchen med Desmond var jo også dette skålet ved siden av datamaskinen.

 

Det kan hende det er jeg som har sett feil eller no men det var bare en tanke som slo meg med en gang jeg så de bildene..

Lenke til kommentar
Okey, det kan hende dette er litt dumt men jeg sier det likevel.

Den teorien som det ble lagt link til 1 side tidligere er jo også litt rar.

For i første episode, da så man at Desmond lagde seg litt mat i en bolle/skåø, så gikk han til datamaskinen med denne bollen/skål som det var mat i. Og trykka på execute.

Og i den tredje episoden da Locke var nede i hatchen med Desmond var jo også dette skålet ved siden av datamaskinen.

 

Det kan hende det er jeg som har sett feil eller no men det var bare en tanke som slo meg med en gang jeg så de bildene..

 

Litt feil der da Stish;)

Desmond setter seg foran pcen før han lager drikken sin! Så koppen og skåla har nok stått en stund.

 

I starten får iallefall jeg øye på den koppen. Gul er den vel.

Når jack kommer dit ned får vi jo se koppen, samt den lime farvede skålen.

Ellers så synes jeg det virker litt lengre fra senga og til pcen, enn hva introen vil ha det til. Eller?

 

Er det bare jeg som ser litt forskjell på execute tasten fra i starten og til jack kommer?

 

NB! Vi hører faktisk at Kate roper på Jack også=)

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Okey, det kan hende dette er litt dumt men jeg sier det likevel.

Den teorien som det ble lagt link til 1 side tidligere er jo også litt rar.

For i første episode, da så man at Desmond lagde seg litt mat i en bolle/skåø, så gikk han til datamaskinen med denne bollen/skål som det var mat i. Og trykka på execute.

Og i den tredje episoden da Locke var nede i hatchen med Desmond var jo også dette skålet ved siden av datamaskinen.

 

Det kan hende det er jeg som har sett feil eller no men det var bare en tanke som slo meg med en gang jeg så de bildene..

 

Litt feil der da Stish;)

Desmond setter seg foran pcen før han lager drikken sin! Så koppen og skåla har nok stått en stund.

 

I starten får iallefall jeg øye på den koppen. Gul er den vel.

Når jack kommer dit ned får vi jo se koppen, samt den lime farvede skålen.

Ellers så synes jeg det virker litt lengre fra senga og til pcen, enn hva introen vil ha det til. Eller?

 

Er det bare jeg som ser litt forskjell på execute tasten fra i starten og til jack kommer?

 

NB! Vi hører faktisk at Kate roper på Jack også=)

Bare vær sånn du :p

Ja du har kanskje rett der faktisk

Lenke til kommentar

Kom akkurat på at i natt er den såkalte natt til torsdag. :yes:

 

Spoiler

Writer/Supervising producer Javier Grillo-Marxuach reveals (note that this is not a summary of the spoilerish things he revealed): As secrets of the hatch become more and more apparent, they are going to have a profound effect on some of the key relationships on the show. We have some new survivors emerging from the other side of the island this year - and suffice it to say that they had it a little worse than the survivors we lived with last season. When the two camps meet, there is going to be a lot of shocking destiny at hand. We saw Ana-Lucia softer side in the season one finale, now we are going to show you a side of her that's going to be pretty stunning. Adewale Akinnouye-Agbaje as the Mr. Eko has a harrowing, haunting back story. When we crash him and Michelle's characters against our extant ensemble, it's going to be a pretty explosive collision. We have some other new characters up our sleeves - as well as few that you might have seen before in some very unexpected places who will return for a little more Lost action. Source: The Official Lost Magazine, Issue 1, Nov/Dec 2005

 

There is going to be a flashback story that fully explains the significance of all [Jack's] tattoos and puts it into the framework of what was happening in his life when he got them. You'll probably be seeing it in season two, but if not, very early in season three.

 

About the Lost death: Female. October (I think, at least that was the original plan). NOT at the hands of the “monster.” And also … another one bites the dust ... a male cast member is leaving the show for good. But this one WON'T be a death.

The person who'll die is a major character like Boone not like Arzt

Endret av Smallville
Lenke til kommentar

Jeg har vært borte en stund så jeg bare reagerte litt:

"There is going to be a flashback story that fully explains the significance of all [Jack's] tattoos and puts it into the framework of what was happening in his life when he got them. You'll probably be seeing it in season two, but if not, very early in season three"

 

Så da blir det tre sesonger da..?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...