Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært fullstendig med jeg. Men altså, Lost drar ting så veldig ut, og de tingene som har skjedd i det siste, vel, de har vært så forutsigbare at det ikke har vært underholdende engang. Det jeg sier er at jeg håper vi får litt mer fremdrift i serien. Er du uenig i det, så ikke noe problem, vi mener alle forskjellig. Også godt mulig at jeg begynner å bli negativ til Lost, men kjenner flere som er enig.

Lenke til kommentar
Vært fullstendig med jeg. Men altså, Lost drar ting så veldig ut, og de tingene som har skjedd i det siste, vel, de har vært så forutsigbare at det ikke har vært underholdende engang. Det jeg sier er at jeg håper vi får litt mer fremdrift i serien. Er du uenig i det, så ikke noe problem, vi mener alle forskjellig. Også godt mulig at jeg begynner å bli negativ til Lost, men kjenner flere som er enig.

6080197[/snapback]

Så slutt å se på det det da. Dette er ikke en sytetråd. Det som er litt dumt, er at det sprer seg... Lost er avhengige av seere, og hvis publikum svikter så står serien i fare for å bli tatt av. Altså ødeleggende for oss som liker serien. Kanskje å sette det litt på spissen, men jeg er drittlei alt peset fra folk som ikke liker serien lenger. En god del av dem som klager, er også de samme som bare har sett en episode i ny og ne. Lost krever litt av seerne, og de som ikke er tålmodige faller lett av lasset.

Lenke til kommentar
Vært fullstendig med jeg. Men altså, Lost drar ting så veldig ut, og de tingene som har skjedd i det siste, vel, de har vært så forutsigbare at det ikke har vært underholdende engang. Det jeg sier er at jeg håper vi får litt mer fremdrift i serien. Er du uenig i det, så ikke noe problem, vi mener alle forskjellig. Også godt mulig at jeg begynner å bli negativ til Lost, men kjenner flere som er enig.

6080197[/snapback]

Så slutt å se på det det da. Dette er ikke en sytetråd. Det som er litt dumt, er at det sprer seg... Lost er avhengige av seere, og hvis publikum svikter så står serien i fare for å bli tatt av. Altså ødeleggende for oss som liker serien. Kanskje å sette det litt på spissen, men jeg er drittlei alt peset fra folk som ikke liker serien lenger. En god del av dem som klager, er også de samme som bare har sett en episode i ny og ne. Lost krever litt av seerne, og de som ikke er tålmodige faller lett av lasset.

6080242[/snapback]

Dette er en tråd for å diskutere serien, derfor lufter jeg bare noen tanker. Jeg har sett ALLE episodene av Lost, og var hardbarka fan i starten, men så synes jeg alt tapte seg. Det er en grunn til at så mange seere klager, og det synes jeg serieskaperne burde gjøre noe med. Det er ikke nødvendig å melke Lost så mye at det til slutt bare blir slarv og tøv i episodene. Men greit nok, jeg skal slutte å syte, og la oss heller glede oss til dagens episode. :)

Lenke til kommentar

Det hjelper uansett ikke et pip å drive å klage her. Er du misfornøyd med serien, så kan du i beste fall ta kontakt med ABC eller en av forfatterne. Ingenting vi her på forumet kan gjøre uansett, og de fleste av oss begynner å bli lei av all den repeterende klagingen om at Lost har tapt seg.

Lenke til kommentar

Episdoen var så som så. Merkelig svak spilling av Terry O'Quinn (Locke). Samspillet mellom Locke og Eko var heller labert.

 

Så viser det seg at den synske mannen som sa til Claire at hun måtte ta dette flyet er en falskner.

 

Det store spørsmålet er hvordan flyet med broren til Eko maktet å styrte nøyaktig ved denne luken. Og så drømmene da.

 

Nei, det hele er merkelig, kanskje litt i meste laget.

 

Håper på litt action i de siste episodene nå :)

Lenke til kommentar
Episdoen var så som så. Merkelig svak spilling av Terry O'Quinn (Locke). Samspillet mellom Locke og Eko var heller labert.

 

Så viser det seg at den synske mannen som sa til Claire at hun måtte ta dette flyet er en falskner.

 

Det store spørsmålet er hvordan flyet med broren til Eko maktet å styrte nøyaktig ved denne luken. Og så drømmene da.

 

Nei, det hele er merkelig, kanskje litt i meste laget.

 

Håper på litt action i de siste episodene nå :)

6081322[/snapback]

 

Husker ikke hvem han synske mannen var.. Kan du update meg litt?

 

Flyet styrtet jo på toppen. Og Bloom veltet det :p

Lenke til kommentar
Episdoen var så som så. Merkelig svak spilling av Terry O'Quinn (Locke). Samspillet mellom Locke og Eko var heller labert.

 

Så viser det seg at den synske mannen som sa til Claire at hun måtte ta dette flyet er en falskner.

 

Det store spørsmålet er hvordan flyet med broren til Eko maktet å styrte nøyaktig ved denne luken. Og så drømmene da.

 

Nei, det hele er merkelig, kanskje litt i meste laget.

 

Håper på litt action i de siste episodene nå :)

6081322[/snapback]

 

Husker ikke hvem han synske mannen var.. Kan du update meg litt?

 

Flyet styrtet jo på toppen. Og Bloom veltet det :p

6081394[/snapback]

 

1. Han heter Boone

2. Han synske mannen var han Claire besøkte i sesong 1 (flashback) og sa til henne at hun måtte ta det flyet til LA. Det var den sammen mannen som var faren til hun jenta som moren ville at skulle være et mirakel. (i s2e21)

 

Syns ep21 var bra jeg. Synd Libby ikke fikk sagt at det var Michael som skjøt. Men de kan jo fortsatt finne Henry, men de vil ikke tro på hva han sier uansett.

 

Jeg tipper Michael har blitt hjernevasket og sendt tilbake av the others for å slippe fri Henry mot at Michael enten får komme tilbake å være med Walt, eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Nr 1. Michael kommer hjem fra reisen sin. Blir kasta ut av skogen etter Jack roper.

Nr 2. Det første han begynner og bable om er "we can take them" ...

Nr 3. Han oppfører seg helt annerledes.

Nr 4. Det går helt fint med Henry og alt går som det skal i luka (bortsjett fra henry's kvele seanse ) Helt til Michael kommer.

Nr 5. Han "ble skutt" i armen.

Nr 6. Det siste Libby sier er "Michael! " DET SISTE HUN SIER !

 

see ? Jeg synes hvertfall det er for innlysende

Lenke til kommentar
Nr 1. Michael kommer hjem fra reisen sin. Blir kasta ut av skogen etter Jack roper.
De tror han løp etter stemmen hans
Nr 2. Det første han begynner og bable om er "we can take them" ...
Fordi han har sett dem og vil ha tilbake sønnen sin. Ikke ulogisk i det heletatt
Nr 3. Han oppfører seg helt annerledes.
Han har loka rundt i jungelen gudene vet hvor lenge! Sønnen hans er borte. Hva er det som er så VELDIG forskjellig med oppførselen?
Nr 4. Det går helt fint med Henry og alt går som det skal i luka (bortsjett fra henry's kvele seanse ) Helt til Michael kommer.
Synes nå den kvele greia er vesentlig. Han er jo nå desp fordi han ikke er verdt noe lenger..
Nr 5. Han "ble skutt" i armen.
Ja? Går ann å bomme, og "stoppet" han jo.
Nr 6. Det siste Libby sier er "Michael! " DET SISTE HUN SIER !
Eneste som kan tolkes utifra det er utrykket hennes. Men hun er jo tross alt i sjokk og på dødsleiet.

Hun kunne fint sagt "Michael!" for å skjekka at han er OK.

 

Det er hvertfall mine tanker. :roll:

Endret av orsus
Lenke til kommentar

Helt grei episode. Var litt interessant med den nye luka. Kommer de til å fortelle de andre om dette? Tror de for en gangs skyld kommer til å fortele om det, tror Locke har litt skyldfølelse for ikke å ha fortalt noe til Jack. Virker som hele poenget med øya også er et psykologieksperiment, hvertfall ut fra det jeg fatta av videoen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...