Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Alle disse spoilerne er plagsomme. Jeg foreslår at vi bruker egen tråd for det heller, så kan dette være en ren diskusjonstråd for episodene som sendes i USA.

 

Forsøker med denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=573678

6048176[/snapback]

 

Hva med dem som ser LOST på TV norge og har lyst å bruke spoilertags, skulle ikke de også fått seg en egen tråd?

 

Eller skulle vi kanskje hatt en tråd for teorier, en for spoilere og en for skuespillere??

 

:dontgetit:

 

Og så må de som bare skal skrive at LOST er kjedelig og at det bare er drama og at glamour er mye bedre få en egen tråd også....

6049585[/snapback]

Også kan vi ha en egen tråd for sånne som deg ;)

Det hadde vært herlig, for da hadde jeg sluppet å lese slike unødvendige innlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lost er helt klart en serie som har mye dødtid. Mange episoder er unødvendige og kjedelige. Jeg synes ikke det er for mye forlangt at en serie skal ha en viss trøkk hele tiden. Dette klarer fint andre serier, som f.eks 24 og Prison Break. Jeg mener spesielt at sistnevnte er god til å fordele spenningen jevnt over. Føler aldri at jeg kjeder meg når jeg ser den serien. Allikevel har jeg lyst til å fortsette å følge med på Lost, ettersom jeg i likhet med andre her, mener det har et stort potensiale.

Lenke til kommentar
Lost er helt klart en serie som har mye dødtid. Mange episoder er unødvendige og kjedelige. Jeg synes ikke det er for mye forlangt at en serie skal ha en viss trøkk hele tiden. Dette klarer fint andre serier, som f.eks 24 og Prison Break. Jeg mener spesielt at sistnevnte er god til å fordele spenningen jevnt over. Føler aldri at jeg kjeder meg når jeg ser den serien. Allikevel har jeg lyst til å fortsette å følge med på Lost, ettersom jeg i likhet med andre her, mener det har et stort potensiale.

6065639[/snapback]

 

Jeg er egentlig litt uenig med deg. Synes Prison Break til tider har alt for mye unødvendig "spenning". Irriterende (etter min mening) når det er en slags "cliffhanger" hvert femte minutt og foran hver reklamepause, blir rett og slett tåpelig. Synes dog at de har skjerpet seg de siste episodene.

 

En av de tingene jeg liker med lost er at de bruker lang tid på å bygge opp karakterene og bakgrunnshistorien i stedet for å rushe gjennom for å bli ferdige med plotet. Kan ha noe med at jeg liker å lese litt lange bøker og ikke er så alt for utålmodig når det kommer til spenning, selv om jeg mener lost har mer enn nok av det også. :p

Lenke til kommentar

jeg er helt enig i at lost har mye dødtid men også prison break og faktisk litt 24 men det tror jeg kun er 1-3 episoder jeg har sett som bare er sånt som har skjedd før! lost er verst med dødtid! men de tjener jo bra så :D jeg hadde nok gjort det samme :cool:

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig litt uenig med deg. Synes Prison Break til tider har alt for mye unødvendig "spenning". Irriterende (etter min mening) når det er en slags "cliffhanger" hvert femte minutt og foran hver reklamepause, blir rett og slett tåpelig. Synes dog at de har skjerpet seg de siste episodene.

 

En av de tingene jeg liker med lost er at de bruker lang tid på å bygge opp karakterene og bakgrunnshistorien i stedet for å rushe gjennom for å bli ferdige med plotet. Kan ha noe med at jeg liker å lese litt lange bøker og ikke er så alt for utålmodig når det kommer til spenning, selv om jeg mener lost har mer enn nok av det også. :p

6066406[/snapback]

Spenning blir etter min mening aldri unødvendig, med mindre det er overdrevet gang på gang på gang. Cliffhangere er vel og bra det, ettersom dette driver serien fremover, og den gir folk lyst til å følge med etter den eventuelle pausen. Jeg forstår at noen synes dette kan være dumt, men jeg liker det.

 

Lost bruker altfor lang tid til å bygge opp historiene bak karakterene. Mange episoder som er totalt undøvendige, har i tillegg unødvendig informasjon om den og den personen. Jeg tror neppe at alt det vi har fått vite om forskjellige folk har mye å si til syvende og sist. Sikkert en god del, men masse kunne nok vært kuttet bort. Man blir pumpet så full av informasjon at man også glemmer en hel del underveis.

 

Uansett, jeg skal ikke begynne å krangle om hva som er best av Prison Break og Lost. Jeg håper bare for seriens skyld at de snart skjerper seg, og ikke lar det komme noe spennende på slutten, som så nesten blir helt borte i neste episode.

Endret av Riggs
Lenke til kommentar

Det hjelper jo også på spenningen med mye unødvendig informasjon og da. Når man seg Libby på institusjon sammen med Hurley begynner mange fans å gruble over hva for skumle hensikter hun har. Episoden etter (eller etter der igjen?) dør høyst sannynligvis Libby, og det virker ikke som om det er så mye mer av hennes rolle å bry seg om.

 

 

med unntak av at hun visstnok solgte båten sin til Desmond. Personlig syns jeg ikke dette høres så utslagsgivende ut, bare nok en tidlig tilfeldig (?) sammentrefning mellom karakterene.

 

Lenke til kommentar

Synes det er greit at ting går seint og vi får myyyye info osv om de forskjellige personene. MEN synes det er helt forferdelig at Libby blir drept kort tid etter vi så henne på same institusjon som Hurley, har mildt sagt vært nysjerrig på akkurat dette.

 

Eko faller, og det ser meget langt og dødelig ut, de kan vel ikke ta livet av den kuleste mannen på øya? Da kommer jeg til å gråte en skvett :|

 

Kommer neste episode denne uka ?

Lenke til kommentar
Jepp =) Synd vi mest sansynlig ikke for se at han kommer på d :(

6052493[/snapback]

Vet vi at de er død da? Eller ble de faktisk bare skutt. Det er nok noen som dør av skytingen, men vet vi hvem det er?

6052887[/snapback]

 

Jeg vil si det er rimelig sikkert at Libby er død. Hun har fått seg ny jobb, og har blitt ventet å forlate serien. Jeg personlig tviler på at Ana Lucia er dø, selv om det kan virke sånn i traileren. Og hvis hun ikke er det, våkner hun sikkert ETTER at Michael har fått med seg alle mannfolka og Kate (som vanlig) ut i jungelen for å jakte the others, og da er det allerede gjort.

6054448[/snapback]

 

Du tar feil. AL er død. Libby derimot er nok i live enda, men hardt skadd.

Lenke til kommentar

jeg tror det er mest sannsynlig at bare 1 av de dør. og michelle rodiguez er 100% ute av serien. det har produsentene sagt, og hun selv har sagt det. libby tipper jeg vil våkne og sladre på mike.

 

men lost-gjengen er rimelig teite hvis de ikke skjønner at michael LYVER! de vet jo at the others har mer enn 2 våpen! og at det med løs-skjegget og de fillete klærne var bare et skuespill, det vet de også!

 

jeg har en teori om at michael har vært med "the others" i lang tid. han har jo vært ute i skogen og lett etter walt flere ganger, jeg tror heller han har vært hos "the others" de gangene.

Lenke til kommentar

Det er kanskje på tide å minne på folket at det kommer en ny episode om under et halvt døgn.

 

De som ikke har sett den nye episoden (nr 21 med Mr. Eco som tema): Stopp å lese her og vent til dere har sett episoden med å lese videre.

 

Hvis dere følger dette rådet så slipper vi sinte kommentarer om at folk avslører ting for tidlig. Husk som vanlig skjul-funksjonen for ting dere vet men som ikke har vært på TV ennå.

Lenke til kommentar
jeg tror det er mest sannsynlig at bare 1 av de dør. og michelle rodiguez er 100% ute av serien. det har produsentene sagt, og hun selv har sagt det. libby tipper jeg vil våkne og sladre på mike.

6075209[/snapback]

 

 

Kilder, kilder og atter kilder!

 

Libby har fått seg ny jobb, så vil synes det er veldig merkelig hvis ikke hu ryker nå.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113587

Lenke til kommentar

Kilder, kilder og atter kilder!

 

Libby har fått seg ny jobb, så vil synes det er veldig merkelig hvis ikke hu ryker nå.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113587

6075800[/snapback]

 

Kilden min er den offisielle LOST-podcasten på ABC.com.

Din er VG og "Hollywood Reporter".

Say no more :cool:

 

 

Jeg kan forøvrig nevne (dette er jeg IKKE 100% sikker på) at noen på 4815162342.com sa at Libby-dama fortsatt har en trailer på settet til Lost på Hawaii.

Lenke til kommentar

Kilder, kilder og atter kilder!

 

Libby har fått seg ny jobb, så vil synes det er veldig merkelig hvis ikke hu ryker nå.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113587

6075800[/snapback]

 

Kilden min er den offisielle LOST-podcasten på ABC.com.

Din er VG og "Hollywood Reporter".

Say no more :cool:

 

 

Jeg kan forøvrig nevne (dette er jeg IKKE 100% sikker på) at noen på 4815162342.com sa at Libby-dama fortsatt har en trailer på settet til Lost på Hawaii.

6075918[/snapback]

 

http://www.tv.com/my-ex-life/show/58071/cast.html :roll: Tviler på at det står feil eller er bare rykter over alt. Men vi finner det uansett ut i løpet av morgendagen regner jeg med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...