Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Eko i teaseren til neste episode;

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Eko kan godt bli skadet, men han skal nå være med i episoden etter neste og sesongens siste. Så han blir nok ikke et nytt offer for produsentenes trang til å kverke folk. Produsentene har store planer for han og Locke som setter ut i jungelen sammen.
Lenke til kommentar
Angående Eko i teaseren til neste episode;

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Produsentene har store planer for han og Locke som setter ut i jungelen sammen.

6047951[/snapback]

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Nice ! Ser får meg dem som lister seg i skogen og blir hunta av the oters / Michael eller no
Lenke til kommentar
Må si meg litt enig, men poenget er at du MÅ jo ikke åpne spoilertagsene ;)

6048263[/snapback]

 

Det som er plagsomt at nesten alle sidene består av innlegg MED spoilertags.. og da blir denne tråden litt bortkasta og slitsom for oss som ikke vil lese det som står der.. :)

Lenke til kommentar

Egentlig synes jeg den tråden var en god idè, men ofte passer det å poste noen spoilere inn i innlegget ditt hvor du har snakket om forrige episode, så kan du forklare litt hva som skjer i neste i forhold til det som skjedde i den du netopp så.

(dårlig forklart, ja)

 

MEN, ja. Da kan man poste spoilere når de kommer der, i tillegg til promoer og holde alt generelt episodesnakk utover hva som har blitt vist på ABC i denne tråden.

Lenke til kommentar
Alle disse spoilerne er plagsomme. Jeg foreslår at vi bruker egen tråd for det heller, så kan dette være en ren diskusjonstråd for episodene som sendes i USA.

 

Forsøker med denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=573678

6048176[/snapback]

 

Hva med dem som ser LOST på TV norge og har lyst å bruke spoilertags, skulle ikke de også fått seg en egen tråd?

 

Eller skulle vi kanskje hatt en tråd for teorier, en for spoilere og en for skuespillere??

 

:dontgetit:

 

Og så må de som bare skal skrive at LOST er kjedelig og at det bare er drama og at glamour er mye bedre få en egen tråd også....

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Jepp =) Synd vi mest sansynlig ikke for se at han kommer på d :(

6052493[/snapback]

Vet vi at de er død da? Eller ble de faktisk bare skutt. Det er nok noen som dør av skytingen, men vet vi hvem det er?

6052887[/snapback]

 

Jeg vil si det er rimelig sikkert at Libby er død. Hun har fått seg ny jobb, og har blitt ventet å forlate serien. Jeg personlig tviler på at Ana Lucia er dø, selv om det kan virke sånn i traileren. Og hvis hun ikke er det, våkner hun sikkert ETTER at Michael har fått med seg alle mannfolka og Kate (som vanlig) ut i jungelen for å jakte the others, og da er det allerede gjort.

Lenke til kommentar
Jepp =) Synd vi mest sansynlig ikke for se at han kommer på d :(

6052493[/snapback]

Vet vi at de er død da? Eller ble de faktisk bare skutt. Det er nok noen som dør av skytingen, men vet vi hvem det er?

6052887[/snapback]

 

Jeg vil si det er rimelig sikkert at Libby er død. Hun har fått seg ny jobb, og har blitt ventet å forlate serien. Jeg personlig tviler på at Ana Lucia er dø, selv om det kan virke sånn i traileren. Og hvis hun ikke er det, våkner hun sikkert ETTER at Michael har fått med seg alle mannfolka og Kate (som vanlig) ut i jungelen for å jakte the others, og da er det allerede gjort.

6054448[/snapback]

Som jeg ville sagt det selv =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...