Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

En isbjørn er skutt.. vet vi om det var flere? :) Hva med hyenene/ulvene som spiste av likene i en av de første episodene?

6045644[/snapback]

 

Ja, den isbjørnen som angrep Walt i midten av sesong 1.

6045674[/snapback]

 

Sawyer skaut jo ein som kom springende mot dem i sesong 1 også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En isbjørn er skutt.. vet vi om det var flere? :) Hva med hyenene/ulvene som spiste av likene i en av de første episodene?

6045644[/snapback]

 

Ja, den isbjørnen som angrep Walt i midten av sesong 1.

6045674[/snapback]

 

Sawyer skaut jo ein som kom springende mot dem i sesong 1 også ;)

6045697[/snapback]

 

Ja, men dette var i episode 2 (den som Daffa referer til). Walt isbjørnen var langt senere, så den vandrer nå fortsatt rundt.

Lenke til kommentar

Alle er vel enig om at det er to monstre? Det ene er det virkelige monsteret som spiste piloten og det andre er skyen/røyken.

 

Har egentlig aldri skjønt hvorfor den røyken har blitt kalt et monster, den ser jo bare ut som en sort sky. Så jeg vil si at vi enda ikke har sett monsteret.

Lenke til kommentar

Hva med det som "dro"(en kjetting eller noe) Locke i en eller annen episode. Han er jo en av de få som har sett en av "monsteret".Han har jo ikke snakket noe om det.

 

Forresten, hva er det Locke tegner hele tiden? Prøve han og tegne det som kom på døra i den episoden der han fikk døra på beinet sitt?

Lenke til kommentar
Jepp, er nok det han tegner.

 

Mener å huske å ha lest et sted at Locke og Eko drar på tur for å finne ut hva som er der det store spørsmålstegnet var.

 

6045919[/snapback]

 

Det er jo mulig. På tide at det skjer noe med Eko og. Jeg forventet mye når han kom med. Men det ble med et tilbakeblikk hittil hvertfall.

 

Lenke til kommentar
Noe jeg leste om ep 23. Hva betyr "come to blows" og "catalysmic decision"?

 

 

Eko and Locke come to blows as Locke makes a potentially cataclysmic decision regarding the "button" and the hatch

 

6047054[/snapback]

er vel:

 

Er vel "Havner i neveutveksling" og "katastrofal/enorm beslutting"

Han bestemmer seg vel for å drite i knappen, og Echo er ikke så enig

 

Wuhu, første gang jeg har brukt spoiler tag! :D

Lenke til kommentar

 

Håper J.J Abrams klarer å få Lost inn på det rette sporet igjen. Det er en serie med utrolig potensiale.

6045392[/snapback]

 

Ja men det kan slå andre veien også. Kan ikke akkurat si at Alias holdt seg etter sesong to, selv om Abrams var involvert hele tiden.

6045405[/snapback]

 

Men det begynner å ta seg opp nå i slutten av sesong 5... :p

Lenke til kommentar
Flashback scenen i siste episode var faktisk ganske overaskende, at hun hadde noe med faren til Jack å gjøre. Stort sett er flashback temmelig meningsløse for å vise hvor full av komplekser denne gjengen egentlig er :wee:

6045405[/snapback]

Jeg stusset også på at de koblet sammen fortiden til Ana Lucia med faren til Jack.

 

La dere foresten merke til at da faren til Jack skulle gå ut av bilen så smallt han opp bildøra rett i magen på Sawyer?

 

Også begynnte jeg å tenke litt på om vi sett dama som åpna døra midt på natta for faren til Jack? Det var noe krangling om at han var faren til barnet hennes eller noe sånt. Kan de ha lignet på mora til Shannon?

 

Angående neste episode:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

I den promoen som ble linket for et par sider siden ser det ut til at Ana Lucia døde.

 

Det fallet til Mr. Eco kan ha vært fra flashbacket hans.

Lenke til kommentar
La dere foresten merke til at da faren til Jack skulle gå ut av bilen så smallt han opp bildøra rett i magen på Sawyer?

6047751[/snapback]

 

 

Før han gikk inn på Coctail Baren, og drakk seg full før han møtte Sawyer igjen der de snakket om Jack. Var vel i Confidence Man det, om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
La dere foresten merke til at da faren til Jack skulle gå ut av bilen så smallt han opp bildøra rett i magen på Sawyer?

 

 

Angående neste episode:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det fallet til Mr. Eco kan ha vært fra flashbacket hans.

6047751[/snapback]

 

Ja sawyer var på vei til coctail baren. Den scenen ser vi faren til Jack og Sawyer prate i et flashback i sesong 1...

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Umulig at det kan ha vert flashbacket til Eco. Han gikk med samme klær, så lik ut. Det må enten ha vert en drøm, eller så skader han seg :p
Endret av Moff
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...