Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Svært spennende episode i dag ja :)

 

Tror jeg har sagt det før, det er to leirer. En med folk som bor i telt, og en med folk som kjører båt og bor i bunkerser.

 

Libby hadde jo kansje noe bak teppene, noe som gjorde at hun bare besvimte. Men jeg regner med at hun er død.

 

Men han lederen deres høres interessan ut. Han ble jo omtalt som briliant ol.

 

Gleder meg til neste episode :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at de er falske... Hvem gidder å lage slike bilder i photoshop fra forskjellige vinkler? Er jo bare stress.

Men om de har noe med Lost å gjøre, kommer litt an på når de er tatt. Så vidt jeg har skjønt så tar det ikke så lang tid mellom produksjon og sending. Dermed må de være relativt nye...

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Her er tråden fra Lost-forum om de bildene. Og her er tråden om de på Lost-Norge

 

Tviler på at de er falske. Hvem gidder å ta ti forskjellige bilder og photoshoppe de, når det hadde holdt med to? Dessuten, stemmer det gasnek godt: De avslutter innspillingen av sesongavslutningen nå, og det er mest sannsynelig da vi møter en del Others-folk. Bildene ble tatt før dagens/gårsdagens/nattens episode og stemmer veldig med Michaels beskrivelse av leiren til The Others.

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på en ting; er veldig rart om Libby dør nå, er det ikke? Hele historien med at hun og Hurley var på samme "sykehus" har jo ikke helt spilt sin rolle..? Litt rart om de bare legger inn en sånn cliffhanger i én episode og ikke spiller videre på det.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Nå har jeg sett den også.. Og jeg må si som alle andre at denne episoden tok av!

 

Men, jeg likte ikke at Ana Lucia ble drep! :cry: Likte henne jeg..

 

Det var jo litt pussig at både Libby og Ana Lucia skulle bli drept da det var de to som ble tatt for fyllekjøring! :ermm:

 

Noen som VET noe, annet enn tror, at det er den "egentlige" grunnen til at de ble "skrevet ut" !? Hva sier Lost Norge og de sidene der (dere som kikker der også) ?

 

 

Men, siden jeg først poster her, må jeg bare få sagt at jeg håper Jack og Kate holder/blir sammen! :)

Lenke til kommentar
Men, jeg likte ikke at Ana Lucia ble drep! :cry: Likte henne jeg..

6044697[/snapback]

 

Er det bekreftet enda da? Et skudd i magen, og lege rett rundt hjørnet... Sawyer gikk jo sikkert og blødde i en uke, og fikk infeksjon :p

 

(Håper ikke det er bekreftet på f.eks. forrige side, så det bare er jeg som er lat:P )

Lenke til kommentar

Nå er jeg absolutt ingen doktor, men begges skuddsår så veldig alvorlig ut. Ana så ut til å blii skutt midt i magen ganske høyt oppe, kanskje ikke så langt under mellomgulvet? Der sitter det vel en lever sånn ca tror jeg, og da er du ille ute. Libby så ut til å bli truffet på hver sin side av magen litt lenger ned. Der har man nyrer og sikkert noen andre viktige organer, så det så ikke så bra ut for de to.

Har ikke studert skytinga, så den bare en gang i går, og tar det fra sånn jeg husker det.

 

Michael skøyt seg vel bare i armen. Jeg syns ikke det så ut som noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...