Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

En sinnsyk episode i dag. Mye mer action enn promoen røpte.

Hva mente Michael med å skyte seg selv?

Nå vil Jack, Kate og Lock komme tilbake til the hatch og finne Henry alene med pistolen og 3 lik, så sant ikke Henry rekker å rømme før de kommer tilbake.

 

Teorien min er at han har møtt the others og fått valget med å la Walt få slippe fri i bytte mot hans eget liv og ved å slippe fri Henry.

Men hvorfor de skulle være så intressert i å få tilbake Henry når de i følge han selv ikke vil bli tilgitt.

 

Var noe av det som Michael sa tidligere, sant? At the others var så primitive?

 

Noen som har promoen for neste episode?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig spennende episode.

Men kipt at så mange måtte stryke med på en gang da.

Mickael fikk sikkert beskjed om å drepe Ana Lucia, også skjøt han seg selv fordi han ikke orket å leve med det el no.

 

Han har tydligvis ikke sett hvordan de egentlig er siden han sier de er så primitive. Bare et sånt skalkeskjul, eller så har han sett det å dekket over.

 

Kan fort bli litt uenigheter mellom locke og jack her vil jeg tro, fordi locke løy om de greiene.

Lenke til kommentar

Vel, når jeg først leste her sjekket jeg også lost-norge.net, og der ser det ikke ut som at

alle er enige i at alle tre er døde. noen hevder at Michael skøyt seg i armen, andre mener i hjertet. Og så lenge det er Lost det er snakk om her, er det ikke sikkert siste ord er sagt for Ana og Libby. Det er litt for forlokkende å tenke seg at disse blir skrevet ut samtidig pga fyllekjøringsbråk.

 

 

Men nå skal jeg ikke lese her i det hele tatt før jeg har fått sett episoden i kveld. Bare 25min igjen, men man må da på jobb først!

Lenke til kommentar
En sinnsyk episode i dag. Mye mer action enn promoen røpte.

Hva mente Michael med å skyte seg selv?

Nå vil Jack, Kate og Lock komme tilbake til the hatch og finne Henry alene med pistolen og 3 lik, så sant ikke Henry rekker å rømme før de kommer tilbake.

 

Teorien min er at han har møtt the others og fått valget med å la Walt få slippe fri i bytte mot hans eget liv og ved å slippe fri Henry.

Men hvorfor de skulle være så intressert i å få tilbake Henry når de i følge han selv ikke vil bli tilgitt.

6039277[/snapback]

Når resten kommer tilbake finner de nok ingen Henry, to lik og en skadet Michael.

 

Michael har nok blitt tatt til fange av the others. Der har de nok truet han med å ta livet av Walt eller noe liknende, hvis han ikke infiltrerer gjengen vår. Det virker som at oppdraget hans er å lokke folket etter 'the others' og å redde Henry. Micheal skjøt seg helt klart i armen for at det skal se ut som at det var Henry som gjorde alt selv.

 

Var noe av det som Michael sa tidligere, sant? At the others var så primitive?

6039277[/snapback]

Ut i fra det vi har sett tidligere er nok ikke dette sant. Sannsynligvis en liten løgn av Michael.

 

 

Edit: Hadde han skutt seg selv hadde han gjort det i hodet, ikke hjertet.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar

Ganske bra episode ja. Så ut som Mike skøyt seg selv i armen spør du meg da. Egentlig hadde jeg håpet at de skulle gå etter the others denna episoden, men neida.. Vil tro at Michael er "under kontroll" av the others nå, og ikke drepte seg sjøl, men får de andre til å tro at det var Henry som gjorde det. Så leder han Jack & co til the others, men det er egentlig en felle. Alt dette gjør han fordi the others truer han med å gjøre ett eller annet med Walt.

 

Hvem som dør:

 

 

Libby dør. Tviler på at Ana Lucia dør. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113587

 

Lenke til kommentar

Virker som om endel her ikke vet det, men på www.lostlinks.net kan man laste ned en trailer fra neste episode. Er ofte 2 (en amerikansk og en canadisk eller noe), se begge om det er 2. Er sjelden samme, viser helt forskjellig spoilere.

 

Over til dagens episode.

Michael overlever, han skjøt seg selv i armen for å få det til å se ut som om Henry gjorde det. Ingen som mistenker Michael. Er definitivt en av damene som dør, ser ut på traileren til at ihvertfall Ana tar kvelden. Kjipt :( Har begynt å få sansen for henne i det siste.

 

Michael ser ut til å ha klikket fullstendig. Håper de dreper han snart, synes han er den kjipeste og mest irriterende i hele serien, og no e han attpåtil en forræder! Slipp Sayid løs på han imo! Kunne blitt spennende ;)

 

Også, i traileren faller Eko utfor en skrent! :cry: Han BØR bare ikke daue!

 

 

Edit: skrivleif :(

Endret av dominizer
Lenke til kommentar
Virker som om endel her ikke vet det, men på www.lostlinks.net kan man laste ned en trailer fra neste episode. Er ofte 2 (en amerikansk og en canadisk eller noe), se begge om det er 2. Er sjelden samme, viser helt forskjellig spoilere.

 

Over til dagens episode.

Michael overlever, han skjøt seg selv i armen for å få det til å se ut som om Henry gjorde det. Ingen som mistenker Michael. Er definitivt en av damene som dør, ser ut på traileren til at ihvertfall Ana tar kvelden. Kjipt :( Har begynt å få sansen for henne i det siste.

 

Michael ser ut til å ha klikket fullstendig. Håper de dreper han snart, synes han er den kjipeste og mest irriterende i hele serien, og no e han attpåtil en forræder! Slipp Sayid løs på han imo! Kunne blitt spennende ;)

 

Også, i traileren faller Eko utfor en skrent!  :cry:  Han BØR bare ikke daue!

 

 

Edit: skrivleif :(

6039958[/snapback]

 

Enig der. Men jeg tipper at Ana og Michael overlever. Han skjøt jo to eller tre? skudd mot Libby. Ana fikk ett i magen tror jeg. Når jeg ser på episoden ser det bare ut som om michael skyter rett i veggen egentlig. Eller i armen, men han har ikke pistolen langt nok bakover til at den kunne ha truffet hjertet mener jeg.¨'

 

Jeg tipper Michael skyter seg selv i armen og blir liggende skadet, og at Henry stikker av. Så følger Michael og kanskje resten av gjengen etter Henry hvis de kommer tilbake tidsnok. Enten det, eller at Henry klarer å ta Michael som gissel og så rømme.

Lenke til kommentar

Libby skal jo slutte i serien, så er vel en given at hun ryker te. Litt trist egentlig, skulle likt å se kordan det kunne utviklet seg mellom hun og Hurley. :(

 

Blir spennende å se ka som skjer med Michael og Henry i neste. Hvis Ana overlever finner de vel fort ut at Michael er en skurk, og tar knekken på ham. Men regner uansett med at de vil finne det ut i løpet av sesongen, han virker jo helt sprø.

Lenke til kommentar

Don't drink and drive ^^

 

Her ser man hva som skjer i så måte.

 

Michael satser nok på å "infiltrere" dem videre, av en eller annen grunn. Kate vil sikkert vekke mistanke, ettersom hun vet de ikke er så primitive som de utgir seg for.

 

Dette blir artig. Tror de har blitt bitt litt av 24 her. "La oss drepe en haug med faste skuespillere" mentaliteten.

 

Så lenge Sawyer, Jin, Locke og Jack lever så bryr jeg meg fint lite. Og Eko da, som vil bli mer med de siste episodene.

 

Det fine med de dødsfallene var at de ikke var lekket ut på de spoilersidene jeg har sett. Libby var den eneste det ble hintet om. Så jeg ble veldig overasket.

 

Var noe med denne episoden, den var langt mer gjennomført fra første minutt. Den minnet mye om de første episodene av sesong 1, hvor den bringer all form for forvirring de siste minuttene. Er en fryd å se på, etter endel fillers denne sesongen :)

 

Edit: http://community.tvguide.com/forum.jspa?forumID=700000049

 

Her står det litt om hvorfor episoden endte som den gjorde.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Denne tråden er jo for Lost etter USAs timeplan, så både dagens episode og traileren for neste episode gjelder vel ikke som spoilere...

6040849[/snapback]

Det er helt greit, men jeg hadde liksom ikke sett episoden. Fint å advare folk uansett ;)

Lenke til kommentar

Så nettopp episode 20 og.... unnskyld språket... men hva faen hva faen hva faen hva faen hva faen hva faen hva faen hva faen`? :----------------|

 

 

Bare måtte få det ut. Det var sykt. Sykt var det. Episoden slutta for tidlig. Hva faen. :|

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...