Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Etter en rask gjennomtitt så ikke dette ut som en veldig spennende episode.

EDIT!

 

Ana Lucia er tilsynelatende tema og det ser ut til at det oppstår søt musikk mellom hun og Sawyer. Ellers blir det vel tilbakeblikk:/

EDIT:Jeg tenkte seff ikke på at Walt kommer tilbake og at han har litt å fortelle oss. Ellers ser det ut til at Mr.Gale klikker litt.Hint:Ikke bare se den ene traileren.

 

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er ein promo for hva som skal se på lost de neste 3 ukene.

6020487[/snapback]

 

Å dæven!

 

 

A traitor will be exposed, a conspiracy revealed, and one of these survivors will go to war

 

6021347[/snapback]

 

One of these? Er vel "These" bare, som i alle som blir vist... Men uansett, blir liv ja! :D

Lenke til kommentar
Her er ein promo for hva som skal se på lost de neste 3 ukene.

6020487[/snapback]

 

Å dæven!

 

 

A traitor will be exposed, a conspiracy revealed, and one of these survivors will go to war

 

6021347[/snapback]

 

One of these? Er vel "These" bare, som i alle som blir vist... Men uansett, blir liv ja! :D

6021601[/snapback]

 

Ja det var sånn jeg oppfatta det også, skjønner at det kunne tydes litt annerledes sånn jeg skrev det.

Det ser hvertfall ut til å bli en heidundranes avslutning :w00t:

Lenke til kommentar

Vel, trenger ikke være henne. De legger vel bare opp til vi skal tro det når vi ser promoene, sannsynligvis :hmm: De lurer oss jo så ofte de produsentene. Kanskje de har konvertert Michael, slik at han skal lure med seg hele flokken inn i skauen?

Lenke til kommentar
Ana Lucia sier jo til Sawyer i traileren at

 

 

"); document.close(); "If you tell anyone about this, I'll kill you". Så jeg tror nok det kan være Ana som er forræderen ja.

 

 

De lagg jo oppå hverandre da hun sa det da :p Hemlig forhold :ermm: ? Klinte etterpå også. Tror Michael er forrederen jeg ! Lokker dem inn i en felle ellerno

 

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...