Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er noen som har nevnt dette før, men var det flere som la merke til det norske flagget i den siste episoden, S.O.S? Det vises når Rose er inne hos han mirakelfyren og mannen kommer inn i rommet og er på vei bort til Rose. Det vises i bare et par frames. Skulle gjerne ha lagt ut bilde, men å ta screenshot av film er ikke akkurat det enkleste. Dere må ikke tro at jeg studerer hver enkelt frame. Jeg la merke til det ved hjelp av det strålende ørnesynet mitt.

 

Er det noen som er dreven på det med PC og film som kan legge ut et screenshot?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva i helvette er klimaks `?  ;)

5983376[/snapback]

klimaks m1 el. n3 (gr 'stige, trapp') høydepunkt, topp, kulminasjon konflikten nådde i går et foreløpig k- / dramaet når sitt k- i siste akt.

 

Det norske flagget behøver ikke å bety noe i det hele tatt. Jeg tipper at det er en tilfeldighet, eventuelt ment som godteri til dere som studerer frame for frame og tenker på episoden om rådhuset i Narvik i Dharma-videoen.

Lenke til kommentar

 

 

Hehe, genialt Dahl, det måtte jo bare komme :mrgreen:

 

Tviler på at flagget har noen relevans.

 

Noen som forresten så noe av svaret fra produsentene angående Narvik greiene? mener å huske at det ble sendt en forespørsel, tror det var Dagbladet eller TVNorge.

Lenke til kommentar

 

 

Hehe, genialt Dahl, det måtte jo bare komme  :mrgreen:

 

Tviler på at flagget har noen relevans.

 

Noen som forresten så noe av svaret fra produsentene angående Narvik greiene? mener å huske at det ble sendt en forespørsel, tror det var Dagbladet eller TVNorge.

5983658[/snapback]

 

Så vidt jeg husker skulle det være i Danmark og ikke Norge... De hadde bare gravd frem noe arkivfoto.

Lenke til kommentar
Noen som forresten så noe av svaret fra produsentene angående Narvik greiene? mener å huske at det ble sendt en forespørsel, tror det var Dagbladet eller TVNorge.

5983658[/snapback]

Produsentene ble spurt av TV2, og vi fikk da svaret at det var helt tilfeldig. De lette etter en gammel film av en passende bygning, og fant det da de tok et dypdykk i arkivet og fant en film av rådhushet i Narvik. De var visstnok ikke klar over hva filmen viste, så da TV2 konfronterte dem med det kom det som en overraskelse.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
[Det norske flagget behøver ikke å bety noe i det hele tatt. Jeg tipper at det er en tilfeldighet, eventuelt ment som godteri til dere som studerer frame for frame og tenker på episoden om rådhuset i Narvik i Dharma-videoen.

5983415[/snapback]

Hvis det betyr noe, betyr det sikkert bare at noen med norske tilknytninger jobber i serien og har hatt litt morro. ;)

Lenke til kommentar
Noen som forresten så noe av svaret fra produsentene angående Narvik greiene? mener å huske at det ble sendt en forespørsel, tror det var Dagbladet eller TVNorge.

5983658[/snapback]

Produsentene ble spurt av TV2, og vi fikk da svaret at det var helt tilfeldig. De lette etter en gammel film av en passende bygning, og fant det da de tok et dypdykk i arkivet og fant en film av rådhushet i Narvik. De var visstnok ikke klar over hva filmen viste, så da TV2 konfronterte dem med det kom det som en overraskelse.

5983823[/snapback]

 

Men det virker nesten som de bygger litt på den Norge-greia nå etter at de ble klar over at at filmen med rådhuset var fra Norge. Er jo ikke lenge siden Hurley sa "The norwegian plane". Og nå dette norske flagget. Jo, jeg tror ikke det er tilfeldig, men jeg tror ikke det har noen betydning heller. Bare easter eggs. ;)

Lenke til kommentar

Artig at min lille by nevnes (Narvik)

 

Jeg tror bare at grunnen til at Norge nevnes er at amerikanerne ser på Norge som et lite, øde, land langt borte og bruker derfor det som et land som høres ukjent og eksotisk ut.

 

Slik som i en eller annen Simpsonsepisode der en mann sier til ei lita jente: " I'm gonna send you to a country where people eat other people."

 

Jenta: "What country?"

 

Mannen: "Have you ever been to Norway?"

 

Jenta: "No"

 

Mannen: "Ok, then I send you to Norway." :!:

Lenke til kommentar
Artig at min lille by nevnes (Narvik)

 

Jeg tror bare at grunnen til at Norge nevnes er at amerikanerne ser på Norge som et lite, øde, land langt borte og bruker derfor det som et land som høres ukjent og eksotisk ut.

 

Slik som i en eller annen Simpsonsepisode der en mann sier til ei lita jente: " I'm gonna send you to a country where people eat other people."

 

Jenta: "What country?"

 

Mannen: "Have you ever been to Norway?"

 

Jenta: "No"

 

Mannen: "Ok, then I send you to Norway."  :!:

5986218[/snapback]

Omtrent sånn som vi ser på Iran, og glemmer helt at bare hovedstaden i Iran har flere innbyggere enn Norge, Sverige og Island til sammen.

Lenke til kommentar
Det er nok små hilsner de har lagt inn. De er vel svært begeistret for at vi nordmenn er så hekta på serie, og vi var vel blant de første utenom ABC som sendte den også, eller?

5990037[/snapback]

 

Sverige er vel litt tidligere ute enn Norge med å sende episodene på tv, men alt i alt så virker det som interessent for Lost er veldig stor i Norge. Og det har de nok lagt merke til. :)

Edit: leste det du skrev litt feil. Trodde du mente at vi er de første som sender episodene etter at de er sendt i USA. Men ja jeg tror nok Norge var veldig tidlig ute med å sende serien etter at den hadde begynt i USA.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...