Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter E17-19 ble jeg veldig forvirret. Denne fantasivennen som Hurley tror finns, han finns ikke, det kan vi være 100% sikker på, på grunn av det bildet legen tok. Men da fantasivennen til Hurley kom til øya og forklarte at øya ikke var virkelig, skjønte jeg at han prøvde å lure han til å dø(hoppe utfor stupet). Men da vi fikk se at Libby bodde på den samme klinikken ble jeg forvirret.

 

For hvis øya ikke er ekte, at det bare finns i Hurleys' hode, blir det jo litt dumt at vi seere får se andres synsvinkler og handlinger osv. Men at Libby var på klinikken ødela logikken for meg.

 

Da vi så Libby for første gang, sa hun noe om hvor lemge hun jobbet som lege eller hvor hun bodde osv.? Kan jo hende hun var psykisk syk, og tok en lege utdanning etterpå, men det ville vært rart.

 

Noen andre som ble litt forvirret her eller ?

Lenke til kommentar

Kan jo også være at "sykdommen" er en eller annen form for parasitt eller noe slikt, og dermed ikke blir påvirket av feltet?

Eventuelt kan det være en slags sikkerhetsmekanisme, der folk blir infiserte, og siden motgiften/medisinen/vaksinen kun finnes på øya, så vil de som prøver å flykte på f.eks en flåte gå bananas og dø før de når frem til målet sitt?

Noe de har drevet og forsket på i laboratoriene som er rundt omkring på øya, men ikke har fått helt til, så smitten er litt uberegnelig? Angriper kun folk med nedsatt immunforsvar, slik som babyer og skipbruddne som har gått mange dager uten mat og vann?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...