Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

lurer på om vi kommer til å få vite noen gang hvorfor locke kunne gå igjen.. kanskje er det nettopp dette med jernet i blodet osv, men lost er så fullt av mysterier så vi må nok vente leeeenge før vi får et svar(om vi noen gang får det :p)

5960280[/snapback]

Lurer på om vi får vite hvordan han havnet i stolen jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lurer på om vi kommer til å få vite noen gang hvorfor locke kunne gå igjen.. kanskje er det nettopp dette med jernet i blodet osv, men lost er så fullt av mysterier så vi må nok vente leeeenge før vi får et svar(om vi noen gang får det :p)

5960280[/snapback]

5961564[/snapback]

Det kan jo være snakk om innbilt lamhet, og øya var den faktoren som skulle til for at Locke hadde troen på at han kunne gå igjen. Gå har han altså kanskje kunnet gjort hele tiden, men hjernen hans kan ha vært låst for det.

Lenke til kommentar

5960280[/snapback]

5961564[/snapback]

Det kan jo være snakk om innbilt lamhet, og øya var den faktoren som skulle til for at Locke hadde troen på at han kunne gå igjen. Gå har han altså kanskje kunnet gjort hele tiden, men hjernen hans kan ha vært låst for det.

5961643[/snapback]

Slettes ingen dum tanke det der neitakk :)

Lenke til kommentar

Det er veldig tvilsomt.

Jappseparet skal jo ha barn.

Det ble jo sagt av legen deres at de ikke kunne få det. Altså, det var en medisinsk grunn til at de ikke kunne få barn. Alle på øya opplever at ting forandrer seg.

Det er også ei dame som fikk diagnosen kreft. Hun skulle dø i løpet av kort tid, men er tydeligvis kurert nå.

Endret av Rikkely
Lenke til kommentar

Noen spoilere om siste episodeog litt annet;

• den har Desmond som hovedperson, vi får se tilbakeblikk fra hvordan han havnet på øyen.
  • Desmond kjøpte/fikk muligens båten sin av Libby
  • To har sex før sesongslutt.
  • Charlie og Eko går til luken og henter dynamitt.

Sesongavslutningen ( Live Together, Die Alone) vil være to timer lang. (Trekker man fra reklame blir det vel litt over en time ;) )

Simen1; I spoileren står det hvem som er tema for episoden bl.a. (så det manglet i første innlegg).

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Simen1; I spoileren står det hvem som er tema for episoden bl.a. (så det manglet i første innlegg).

5961916[/snapback]

Takk :) Jeg har tatt det med nå. Det gir også en viss indikasjon på hva neste sesong vil handle om. De skal jo lage en Cliffhanger på slutten og da er det mye sansynlig at han er sentral i den.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Vi har jo fått vite hvordan Locke havnet i stolen, husker tydlig at han ble påkjørt av en bil som var skummelt lik den samme bilen som Michael ble påkjørt av.

For mange tilfeldigheter til at de er der uten en grunn spør du meg.

5963673[/snapback]

Eg trur pokker meg eg må se sesong 1 om igjen. Det e rett og slett for mange detaljer eg ikkje har fått med meg, som er ganske så opplagte når eg leser her inne ;)

Lenke til kommentar

Nei altså jeg tror at det forrige tilbakeblikket hvor vi ser han går er fra før han han ble påkjørt. Sa ikke Locke at han jobbet i et "Box Company" som trolig er eid av Hurley før han kom med i fly krasjet. Mener tydlig og huske at han snakka med helen i telefonen også før de møttes på det møtet.

Lenke til kommentar
Må ikke ulykken til Locke ha skjedd i Australia? Det virker nå mest logisk i alle fall.

Og det er ganske klart at Øya har en slags helbredende kraft (Locke, Rose og Jin).

5963946[/snapback]

Han satt i rullestol før turen i australia og hadde ikke sagt i fra om dette til turoperatøren som skulle ha en tur i bushen og fikk ikke lov å være med (fritt etter hva jeg husker fra sesong 1).

Lenke til kommentar
Noen spoilere om siste episodeog litt annet;

•  
  • den har Desmond som hovedperson, vi får se tilbakeblikk fra hvordan han havnet på øyen.

• Desmond kjøpte/fikk muligens båten sin av Libby

• To har sex før sesongslutt.

• Charlie og Eko går til luken og henter dynamitt.

Sesongavslutningen ( Live Together, Die Alone) vil være to timer lang. (Trekker man fra reklame blir det vel litt over en time ;) )

5961916[/snapback]

Kilde ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...