Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Hmm kommer til å bli spennede og se hvordan sesong 2 slutter, tipper at spenninga kommer til å ta seg opp på en skala fra en til ti til ti, antaglig for at abc vil ha seere til sesong 3.

Når det gjelder desmond så synes jeg han er en unik fyr, og jeg vil tippe at han kjenner stedet litt og drar til en annen bunker ellerno, er overbevisst om at han vil treffe på Locke eller Eko i noen av episodene.

Mr.Friendly reagerte på at Sawyer kalt han for Zeke da, han så litt overrasket ut om jeg ikke husker helt feil.

Men spørsmålet mitt blir vel om de i det hele tatt vil komme seg fra øya ettersom det ble avklart i forrige episode at ingen ville dra fra øya.

Det bygger på en teori om at Dharma og flyselskapet Oceanic har en slags connection. Tviler på at pilotene visste noe om det, men kanskje noen i flygeledelsen for Oceanic visste om det.

Men da dukker det opp nok et spørsmål, har de noe slags connection? Eller var det "monsteret" som styrte flyet inn i feil retning?

Uansett mener jeg også at Dharma visste om personene som skulle om bord i flyet ettersom at de visste navnene demmes fra før av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er en magnet og alle ulykkene som har skjedd med det heroin flyet, flyet til jack & co og slaveskipet er connecta til den magneten og blitt dratt inn på øya, da må dharma i så fall ha funnet ut at de kan kontrollere den på en måte.

Hadde vært fett om det var en gruppe på øya som stammet fra en gammel slave koloni da, men om jeg ikke husker helt feil var alle på slaveskipet døde?

Uansett gleder meg til vi får se

Locke og Eko drar til " ? " altså midtpunktet og finner ut av det.

tror det vil bli en ganske bra episode.

Lenke til kommentar

Hvis det er slik at Locke kan gå igjen etter styrten hadde det vært mulig i virkeligheten? I såfall er det som tidligere nevnt det med jernet i blodet?

Noen som tror at Eko er like hard som før eller tror dere han er såpass religiøs nå at han ikke vil slå i hjel noen flere?

På grunnlag av at han har blitt en selverklært prest.

Lenke til kommentar

jeg har sett til og med episode 19, noen som har sett noe mer eller vet når neste kommer?!

menmen... det er litt rart at alle som kommer ti øya er "problembarn" :p

sånn som nå får man vite om historien til rose, blir ganske sjukt etter hvert:P

Endret av CiRcLe7
Lenke til kommentar

lurer på om vi kommer til å få vite noen gang hvorfor locke kunne gå igjen.. kanskje er det nettopp dette med jernet i blodet osv, men lost er så fullt av mysterier så vi må nok vente leeeenge før vi får et svar(om vi noen gang får det :p)

Lenke til kommentar

Jeg tror vi ser et litet skifte i Locke nå igjen etter at han har hatt sine samtaler med Rose. Virker som om han falt litt til ro igjen da. Han og Rose er tydelig friske mens de er på øya. Det gjelder jo kanskje flere også. Det er vel å anta at de kommer til å bli værende der om de får valget en dag. Mener nå å huske fra sesong 1 at Locke ikke var for gira på å prøve å dra derifra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...