Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå snakker dere om ting som burde vært i en spoilertag.

 

5923357[/snapback]

Dere faktisk :nei:

 

Fra første post:

-Spoilere

Når det er snakk om spoilere* så SKAL man bruke tag's for å skjule innholdet for de som ikke vil se det ennå.

* Vår definisjonen av ordet spoiler er all informasjon som man vet rimelig sikkert om ting som kommer til å skje i episoder som ikke har vært vist i USA ennå. Det er fortsatt lov til å spekulere, men ting som er rimelig sikkert om fremtidige episoder fra f.eks kilder blandt skuespillere, paparazzier, forfatterene eller andre SKAL skjules for de andre leserene av tråden ved å bruke spoiler-tag.

Jeg føler meg iallefall ikke truffet, og jeg skjønner jaggu meg ikke hvorfor du bruker spoilertag :dontgetit:

:tease:

Endret av Smallville
Lenke til kommentar

Jeg tror nå fortsatt at forskerne til Rosseau og the others er de samme da.. At forskerne har blitt utsatt for ett eller annet virus/sykdom ett eller annet, og at det var motgiften mot dette Desmond hadde i seg.. Ikke spør meg hvorfor Rosseau ikke er en av the others men.. Kanskje hun er det? Hun er jo litt rar da, kan vi vel trygt si..

Lenke til kommentar

Noen som har sendeplanen for sesong 3 som begynner i oktober? Evt tar de to pausene de har 3 ukers pauser i og med at de sender de i 3 akter?

 

Og når det gjelder slutten på seong 2 så tror jeg neppe at kommer til å bli stor krig osv...

 

 

Den siste episoden som heter Three Minutes: With Locke away, Jack is left in charge of the hatch and must decide if he should believe Henry and not push the button, risking everyone's safety. Meanwhile, the events that happened to Micheal after he left are finally revealed.// altså det eg trur er at det stopper med at Jack faktsik lar tellern gå helt ned til 0. Men også mulig at Locke og Eko treffer på the others ved "?" altså midtpunktet av øya.

 

Lenke til kommentar
Det er vel bare to slags folk på øya?

Flyfolka og dharmafolka?

5932482[/snapback]

 

Jo men jeg tenkte på Michael. Han kan ha luska på jungelfolka. Som kankskje er mindre "armed" en Dharma. Men siden de er samme folk så blir de lurt hvist det i så fall er SÅNN ;)

Lenke til kommentar
Det er vel bare to slags folk på øya?

Flyfolka og dharmafolka?

5932482[/snapback]

 

Jo men jeg tenkte på Michael. Han kan ha luska på jungelfolka. Som kankskje er mindre "armed" en Dharma. Men siden de er samme folk så blir de lurt hvist det i så fall er SÅNN ;)

5938836[/snapback]

 

Hvem er Dharma i denne sammenhengen? =/ Slik vi har sett jungelfolka aka. the others har nok hele tiden vært en forkledning siden Kate fant løsskjegg og lim i garderobeskapet der..

Lenke til kommentar

Veldig merkelig om Michael ikke har noe informasjon om "the others" på lager, eller hva? Hvis han bare har spionert som tidligere nevnt her, som forsåvidt også kan hende, har han vel fått med seg nok til at hvis de får lyst til å gå til krig mot de, så har de allerede mye informasjon.. Såfremt Michael er i stand til\villig til å snakke med de om "the others" da =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...