Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk på Lost-episodene som sex. Man bruker litt tid og får noen nytelser innimellom, men alt ser ut til å bygge mot en stor orgasme.

 

Og til dere som skriver her rett etter, "Denne episoden var kjedelig". Greit, for dere var den kjedelig. For meg og andre kan den være noe helt annet.

Lenke til kommentar
Tja, han kan godt overleve for min del. Kan heller kverke Michael, samt å gjøre de hysteriske kvinnfolkene Ana Lucia, Claire og Kate stum så vi slipper å høre på de. Charlie kan godt også stryke med.

5918210[/snapback]

Hvis Hurley, Koreanerne, Locke, Eco og muligens Libby + Sawyer også stryker med begynner det kanskje å nærme seg noe. Er i ferd med å bli få personer man ikke begynner å bli lei av i Lost nå.... :thumbdown:

(Og legg til Rose & tannlegen på lista. Trengte egentlig ikke mer enn én episode for å få nok av dem)

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Er faktisk litt skuffet over Eco i denne sesongen. Det åpnet jo bra med hans tilbakeblikk, men har dalt. Og det ender med at det egentlig ikke har skjedd noe spesielt med han og noen hendelser relatert til han. Syns produsentene legger opp til mye, men mye av det følger de heller ikke opp. Er litt skuffet der.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte Oh yes nå kommer Adebisi fra Oz inn i Lost så jag hadde regna med å få litt action da, men jeg ser noen likheter med Oz og Lost når det gjelder eko. Som når han blir stamme kristen i Oz og angrer på alt det gale han har gjort så blir han jo prest i Lost :thumbdown: , men hvis vi ser samme utviklinga i Oz som i Lost når det gjelder Eko så regner jeg med at han tar seg opp litt i denne serien, kanskje ikke i sesong 2 men i sesong 3 i hvertfall.

 

Så ser fram til mer aciton med eko og jeg ble også skuffa over at det ble lite action i denne sesongen selv med han i bildet.

Lenke til kommentar
Syns produsentene legger opp til mye, men mye av det følger de heller ikke opp. Er litt skuffet der.

5918539[/snapback]

 

Litt enig her, ble liksom ikke så mye av det der "We're building an army" prosjektet deres... Og som sagt, Eko har jo ikke gjort noe som helst de siste 10 episodene eller noe? Bare hatt en prat med Henry og bygger kirke med Charlie. Mulig de sår litt frø for fremtiden, men jeg er en utålmodig sjel :p

Lenke til kommentar

Neste sesongs akter:

7 episoder - pause - 7 episoder - pause - 7 episoder

Og da får nesten to måneder med nye lost episoder for hver uke.

 

 

Når Michael sier bearly armed, da har han vel ikke sett nok, for såvidt jeg vet er ikke disse jungelfolka jungelfolk, de er jo bare forkledd, så dette vil kanskje by på en overraskelse.

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...