Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jack gjør bare serien til dallas. Jack skal alltid være så frempå og så bestemt til å gjøre noe, men når det kommer til hva han må gjøre så feigern bare ut. Et arrogant svin som er et 0.

 

Så fortsatt setter jeg større pris på Locke enn Jack. Regner med at Locke tar seg opp enten noen av de siste episodene som blir sendt av sesong 2 eller av begynnelsen av sesong 3.

 

Men ang spoiler:

Michael så at The Others var "bearly armed", hvordan kan det stemme? Trodde det others fikk masse pistoler og geværer av Jack & Co når de hadde kate?

 

Lenke til kommentar

Husk at dette er en serie med enorm progresjon, og at det ikke er tilfeldig at karakterene endrer oppførsel. Dette har nok noe med denne magnetismen å gjøre, og spørsmålstegnet.

At en del episoder startet med et venstre øye i første sesong, og et høyre øye i andre sesong, kan tyde på at noen går fra å være gode til onde og omvendt.

Lenke til kommentar
Analucia ja... for hun er jo ikke vakker.

5916828[/snapback]

For folk som ikke er vakre er det lovlig å slakte ? :roll:

Laster dere ned eller følger med på t-vennen ?

 

Spoiler : Det bygger seg opp mot krig mellom The others og castawayene. Michael kommer tilbake og sier "They'r barely armed og "We can take them". Henry Gale overfaller Ana Lucia inni rommet han er låst inn i . Jeg digger denne serien. ^^

 

:dribble:

Lenke til kommentar
Analucia ja... for hun er jo ikke vakker.

5916828[/snapback]

For folk som ikke er vakre er det lovlig å slakte ? :roll:

Laster dere ned eller følger med på t-vennen ?

 

Spoiler : Det bygger seg opp mot krig mellom The others og castawayene. Michael kommer tilbake og sier "They'r barely armed og "We can take them". Henry Gale overfaller Ana Lucia inni rommet han er låst inn i . Jeg digger denne serien. ^^

 

:dribble:

5917188[/snapback]

 

1. Vi har egen spoilertagfunksjon!

2. Det der var jo bare rett fra traileren.

3. Det er ikke lov med bilder i signaturen.

4. Velkommen til forumet.

 

:)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jack er den typiske heltekarakteren

5916200[/snapback]

Jeg krysser fingrene for at Jack dør en grusom død i en av de neste episodene. Makan til arrogant møkkamann skal man lete lenge etter. Han kan forresten ta med seg Analucia i døden.

5916509[/snapback]

 

Tja, han kan godt overleve for min del. Kan heller kverke Michael, samt å gjøre de hysteriske kvinnfolkene Ana Lucia, Claire og Kate stum så vi slipper å høre på de. Charlie kan godt også stryke med.

Lenke til kommentar

Digger skuespillet til Henry Gail og Hugo's imaginary friend - Dave ^^

Hugo - My mom, my friend Johnny... I won the lottery !!

Dave - Whoah!.. Wow ! Awesome dude ! What number did you play

 

lurer på om sesong 3 klarer å følge opp fra alle disse heftigge episodene som har gått i det siste ^^

 

1. Vi har egen spoilertagfunksjon!

2. Det der var jo bare rett fra traileren.

3. Det er ikke lov med bilder i signaturen.

4. Velkommen til forumet.

 

1. fortell

2. promoen ja ^^

3. Fjernet det

4. ... Takk ^^

 

:whistle:

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Er bare lei av hvordan de trekker ut serien jeg.

Kommer ikke til å gidde å se på sesong 3 før den er ferdig utgått i Usa.

Og kommer heller ikke til å se den hvis jeg finner ut av at de skal kjøre det ut i sesong 4 også.

 

Det blir bare for tett.

5918222[/snapback]

 

Den er god. lykke til med det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...