Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1, 2 og 3: Kan dere være så snill og la være å kommentere i denne tråden? Deres syn er uvesentlig for oss som liker Lost.

4: Deres kommentarer er interessant lesning, og det gir tråden noe konstruktivt...

5881135[/snapback]

Det må da likefullt være lov til å kommentere serien selv om man ikke er fullstendig hardcore fan!? Personlig liker jeg sider ved serien, men de gode sidene blinder meg ikke helt slik at jeg ikke lenger evner å se de dårlige.

Lenke til kommentar
Til dere som stadig irriterer dere over at noen misliker serien dere elsker: Synd for dere!

5881146[/snapback]

 

pass deg ellers slenger jeg skit om vic mackey! :wee:

 

--

 

men ellers, alle skal selvsagt få lov og kommentere i denne tråden, men ser ikke vitsen i de som må poste etter hver eneste episode at de syntes den var kjedelig. da skjønner jeg rett og slett ikke hvorfor de fortsatt ser på serien.

 

jeg for min del syntes det var en bra episode. lenge siden hurley har fått spillt sin rolle nå.

Lenke til kommentar
1: Til de som syntes episode 218 var kjedelig: Synd for dere!

2: Til de som tror at teorien om at alle egentlig er på galehus og at Hurley har drømt alt er sann: Synd for dere!

3: Til de som mener episode 218 var dårlig: Synd for dere!

4: Til de som syntes episode 218 var bra: Fint! Dere er blant dem som har glede av verdens mest geniale serie.

 

1, 2 og 3: Kan dere være så snill og la være å kommentere i denne tråden? Deres syn er uvesentlig for oss som liker Lost.

4: Deres kommentarer er interessant lesning, og det gir tråden noe konstruktivt...

5881135[/snapback]

 

Det må da for F*** være lov å komme med litt kritikk, dette er tross alt en tråd om Lost, og du kan ikke forvente at absolutt alle liker serien like godt som deg.

Lenke til kommentar
1: Til de som syntes episode 218 var kjedelig: Synd for dere!

2: Til de som tror at teorien om at alle egentlig er på galehus og at Hurley har drømt alt er sann: Synd for dere!

3: Til de som mener episode 218 var dårlig: Synd for dere!

4: Til de som syntes episode 218 var bra: Fint! Dere er blant dem som har glede av verdens mest geniale serie.

 

1, 2 og 3: Kan dere være så snill og la være å kommentere i denne tråden? Deres syn er uvesentlig for oss som liker Lost.

4: Deres kommentarer er interessant lesning, og det gir tråden noe konstruktivt...

5881135[/snapback]

 

Neitakk : Jeg er hardcore fan, og jeg henger meg absolutt ikke på noen konklusjoner, har selvsagt flere teorier svirrende rundt som mulige, og punkt nummer 2 du nevner kan jo være en mulighet. Å utelukke en mulighet er faktisk mindre konstruktivt enn å bare snakke med 4'er folk. Faktisk så er det mest konstruktive å ha en godt blandet gruppe med mennesker her inne og diskutere. Hvis du bare sier "jeg tror egentlig alt er blått" og alle bare nikker "ja enig" så kommer du til å konkludere med det. Altså forskjellige meninger er VIKTIG.

 

Når det er sagt så begynner kanskje slike kommentarer fra folk som _kun_ vil presisere hvor dårlig lost er å bli litt slitsomme :p

Kom gjerne med konstruktiv kritikk... det er mye artigere =)

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

04/01 - Turns out that supercool black-light reveal is a major plot point that carries on through the rest of the season. "Oh yeah, big time," Damon said. "I mean, it plays huge in the finale, and even in episodes 21 through 24. Twenty-one is an episode that is very much on the sort of fundamental axis of that map, and it's a Locke and Eko story, which is going to be awesome. [Executive Producer] Carlton [Cuse] and I wrote it. That episode is just called '?' because that is the symbol Locke remembers from the map." Source: Kristin on E!Online

 

PS: Jeg er ikke fan. Hvordan kan man være fan av en serie? hehe... Synes Lost er bra, enkelt og greit. Det må gå an å ha denne tråden uten at folk bare skal poengtere at serien er bra eller ikke. Gledesdrepere er de verste personene jeg møter.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

 

- Nå er det stille før stormen. Vi er kjempeentusiastiske over de siste fem episodene. Da kommer det masse action og en haug med mysterier, røper produsenten til nettstedet E!.

 

dette gleder jeg meg til. :)

 

TV-seerne får nye intriger og mysterier i sesong tre.

 

dette derimot er jeg mer skeptisk til, redd for at de skal tøye strikke for langt. :( men igjen, hvis den tredje sesongen hadde blitt den siste hadde det vært perfekt! hvis man endelig fikk et svar og en endelse.

Lenke til kommentar

Håper virkelig de holder seg til "planen" de må da ha en slags oversikt om hva som skal skje i lost fremover, og en slutt. Håper ikke de plutselig forandrer fokus på en måte, og at de ikke gir oss en skikkelig slutt, har sett aaaaaaaaltfor mange serier uten en slutt. Men lost er jo såpass populært at de får en slutt, men blir kanskje melket for mye? :(

Lenke til kommentar

Ang. promoen..

 

 

"They'll never give you Walt". Utifra promoen er Henry en av the others. Blir tøft å se hva som skjer når Jack "går over streken" som han sa i promoen! Kanskje vi får se litt mer til Walt? Og kanskje Michael? Håper inderlig det jeg hvertfall! :)

 

Edit: Og Locke tar seg en ny titt på tegningene på døra! :dribble:

 

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...